MIELENKIINNON LISÄYS HUUTONETTIIN

hyvä idea

Nyt kun tuo huutonetti on hiljentynyt ja on hiljaisempi kuin nettihuuto niin varmaan on hyvät neuvot tarpeen. Itse ehdotan seuraavaa: Aukaise 10 tunnusta itsellesi ja vedätä kohteitasi ylöspäin. Kohteiden kohdalla näkyy huutajien määrät oikeassa reunassa. Moni tarkkailee juuri niitä kohteita joissa on huutoja. Jos sinulla on vain yksi tunnus niin kukaan ei huuda vaikka olisi kuinka mielenkiintoista tavaraa. Usealla tunnuksella saat kohteittesi mielenkiinnon heräämään kuten tekee mm. kännykkäkauppiaat. Eräskin kännykkänettimyynti ilmoittaa kohteitaan ja firman muut henkilöt nostavat kohdetta, jossa ei ole hintavarausta. Olen itse testannut kohteilla niin, että en laittanut hintavarausta. Kohde meni 1€ hinnalla koska ei ollut omia huutoja. Aina kun huutaa itse omiilla huudoilla ylöspäin niin saa paremman hinnan. Tämän tietää kännykkäkauppiaat.

21

6448

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta joutuu ulos

      Kerroit ihan asiaa. Muuten ei saa hintaa ylöspäin kuin vain omilla huudoilla. Huutonetti on hiljentynyt ja varmaan osansa on tolla klaanilla, joka keskustelupalstalla on päättänyt hoitaa kaikkki uudet tulokkaat ulos. Tiedän tapauksia, että on henkilö jolla on nolla palautetta, joutunut välittömästi ulos. Kannattaa viedä romppeet vaikkapa kirpputorille. Näin saa paremman tuloksen kuin kyttäämällä vuorokaudesta toiseen hhuutonetissä josko joku huutaisi 1€. huutonetillä ei rikastu.Ja piste.

      • Paskiaiset kuriin...

        ...


      • että..

        sieltä olis tarkoitus saada halvalla tavaraa:O


      • marttiI

        Sisäpiiri:
        andymaccoy
        peix
        nuuska
        whitez
        elizabeth
        liisax
        karhu200
        mie itte
        poppi
        juntsu56
        keitere
        makijt
        mikkohuikkonen
        lady manhattan
        _tapsa
        ggrand

        Törppöjä
        koh2nd
        pek
        masavs
        mjj42
        hewimies
        leppakerttu
        anmaru
        einari silli
        kiralove
        ravintolakokki
        carpe
        raija e a
        axbeebi


      • pilcates
        että.. kirjoitti:

        sieltä olis tarkoitus saada halvalla tavaraa:O

        Kun muualt ei halval saa vai saaks sieltäkä, no ainaski honkonkist


      • juntsu56
        marttiI kirjoitti:

        Sisäpiiri:
        andymaccoy
        peix
        nuuska
        whitez
        elizabeth
        liisax
        karhu200
        mie itte
        poppi
        juntsu56
        keitere
        makijt
        mikkohuikkonen
        lady manhattan
        _tapsa
        ggrand

        Törppöjä
        koh2nd
        pek
        masavs
        mjj42
        hewimies
        leppakerttu
        anmaru
        einari silli
        kiralove
        ravintolakokki
        carpe
        raija e a
        axbeebi

        Kyllähän vitsin murjaisit, Martti. Millähän tavalla minä liityn sisäpiiriin, ja millä lailla sesisäpiiri hallitsee?


      • vahingot
        juntsu56 kirjoitti:

        Kyllähän vitsin murjaisit, Martti. Millähän tavalla minä liityn sisäpiiriin, ja millä lailla sesisäpiiri hallitsee?

        sinut piti laittaa siihen alempaan listaan, no vahinkoja sattuu.


      • juntsu56
        vahingot kirjoitti:

        sinut piti laittaa siihen alempaan listaan, no vahinkoja sattuu.

        Jos ei tee virheitä, ei tee mitään muutakaan...

        Siispä saat anteeksi.


      • Markkuli
        marttiI kirjoitti:

        Sisäpiiri:
        andymaccoy
        peix
        nuuska
        whitez
        elizabeth
        liisax
        karhu200
        mie itte
        poppi
        juntsu56
        keitere
        makijt
        mikkohuikkonen
        lady manhattan
        _tapsa
        ggrand

        Törppöjä
        koh2nd
        pek
        masavs
        mjj42
        hewimies
        leppakerttu
        anmaru
        einari silli
        kiralove
        ravintolakokki
        carpe
        raija e a
        axbeebi

        Martti, älä paljasta kaikkea. Muista avata mese!


      • yksi törppö
        marttiI kirjoitti:

        Sisäpiiri:
        andymaccoy
        peix
        nuuska
        whitez
        elizabeth
        liisax
        karhu200
        mie itte
        poppi
        juntsu56
        keitere
        makijt
        mikkohuikkonen
        lady manhattan
        _tapsa
        ggrand

        Törppöjä
        koh2nd
        pek
        masavs
        mjj42
        hewimies
        leppakerttu
        anmaru
        einari silli
        kiralove
        ravintolakokki
        carpe
        raija e a
        axbeebi

        "Törppöjä
        koh2nd
        pek
        masavs
        mjj42
        hewimies
        leppakerttu..."

        Mihinkäs unohtui listalta:marttiI ??


    • tännekös tulit itkemään

      Huutiksen huijari iirotammi ja kuka-lie-milloinkin! Heh.

      • paskapuhetta

        tuo Nettihuudon "vilkastuminen" ja Huutiksen "hiljentyminen"... Ohhoh, kuinkas kukaan muu ei ole huomannut moista ilmiötä?!


    • ...jopas jotakin...

      Kuinka olisin huomannut vallan toisenlaista? Ja netti.huutoko vilkastunut? Viimeisen kuukauden aikana siellä on ne samat tavarat pyörinyt. Eikä tässä mitään, että laittaa tavaran uudelleen myyntiin, ei ne kohteet kerralla kaupaksi mene mutta nähdäkseni kaikki tuotteet ovat melkoisen ylihinnoiteltuja.

      Itsekään en IKINÄ ole saanut tuotteita siellä kaupaksi!

      Ja nää ohjeet on p*skat, eihän se olekkaan yhtään läpinäkyvää että joku nollapalautteinen/ nollapalautteiset huutaa jatkuvasti huudon päälle! Ja itselleni ei ole mitään merkitystä sillä että onko huutoja vai, ensiksi katson myyjän palautteet ja kenties sen, millä hinnalla samaisia tuotteita on myyty.

      Kellään tuskin herää mitään huutamisen vimmaa (niinkuin oikeissa huutokaupoissa) siitä että joku huutaa jatkuvasti päälle. Parhaassa tapauksessa onnistut vain pilaamaan huutokaupan koska on huomattavaa ettei huuto.nettiläiset suinkaan tyhmiä ole!

      Noh mutta kauppaahan sinä vapaasti niitä kännyköitäsi ja huuda itsellesi niitä niin monta kertaa kuin haluat, on syytä muistaa että valheen jäljet ovat surullisen lyhyet.

      Paras tapa nollapalautteisille lienee ostaa jotain ennen kuin alkaa kauppaan niin tulee luottamusta. Jos kaupanteko epäilyttää niin osta tavaraa sellaisilta joilla on kunnon palautteet tai firmoilta joissa useimmiten yhteystiedot tai linkki kotisivuille.

      Noh nyt tuli asiaa hieman asian vierestä mutta kiteytettynä siis: Jos kauppaat tuolla tapaa kuin tämän keskustelun avaaja niin et saa kuin liikennemerkin persuksiisi!

    • mitä myy

      Olen itse myynyt siellä cd-levyjä ja vastaavaa. Ihan kelpo hinnan olen niistä saanut.

      Huonekalujakin huutanut...
      Kyllä minä olen sieltä paljon kelpo tavaraa saanut hyvään hintaan.

    • jonde(nro.2851)

      Ei muuta kuin Onnea valitsemallasi tiellä.
      Täytyy tuossa joskus selata..hmmm.....oliko se huuto.net....vai mikä?

      Ai siellä voi myydä huutokaupan tavalla omaa tavaraa ? Onko keskusteluakin ?

      Kiitos avaajalle vinkistä....pitänee joskus kävästä.

      • ariant

        ..muka tietäisi;-)


    • ole se

      huuto.net ainoa jossa vedätetään. Systeemissäkin on muutamilla 1/2- ja kokoammattilaisilla vakiovedättäjät. No, en huuda heiltä vaikka merkki olisikin puutelistalla.

      Nettihuutoa olen käynyt muutaman kerran katsomassa, mutta kun siellä myydään suttuista kulmaleimaa loistona niin mielenkiinto on mennyt.

      • vedätetty jo kolmannessa po...

        Eduskunnassakin lorvii kaikenlaisia vedättäjiä ja tyhmä kansa niihin lankeaa, miksei päättäjät puutu asiaan? No siksi kun..


      • Anonyymi
        vedätetty jo kolmannessa po... kirjoitti:

        Eduskunnassakin lorvii kaikenlaisia vedättäjiä ja tyhmä kansa niihin lankeaa, miksei päättäjät puutu asiaan? No siksi kun..

        Niin miksi?


    • kauppa käy kuin häkä

      Jos ei tavarat mene kaupaksi niin sulla on joko a: paskaa tavaraa tai b: järjettömät hinnat tai c: molemmat.
      Eipä ole minulla tavara jääny nurkkiin pyörimään, eikä tarvi vedätellä tuplatriploilla.
      Vie roinas kaatopaikalle ja mene töihin.

      • SuomenParas

        GG´z OMG l0l!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1837
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1534
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1223
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1156
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe