Minulle tarjottiin eilen drinkki, jonka nimeä en tiedä. Juoma oli punainen, muistaakseni hileinen, aika makea kai. Lasin reunassa oli limettilohko ja juoma juotiin pillillä. Lasi oli sellainen jalallinen ylhäältä leveä, olisikohan nimi cocktail-lasi.
Tunnistaisiko joku? Baarikaappi.nettiä selailin, mietin voisiko se olla esim. Luigirosca, mutta itse en ainakaan ole ennen Luigiroscasta kuullut, ja mietin, että tämä olisi voinut olla joku tunnetumpi, kun tätä näytti tosi monella olevan.
Mikä tämä drinkki on?
~~~
3
657
Vastaukset
- sepp
jonkunlainen sorbetti varmaan..aikoinaan niitä oli erivärisiä ja ne kulki ihan nimellä:"sohjo".eli sama juttu kun loskakelissä tallataan.
- ap.
Tarkemmin baarikaappi.nettiä selailtuani löysin tiedon, että ko. lasi olisi pyöreä ns. coupe-cocktaillasi, jota käytetään erityisesti daiquirien ja margaritojen tarjoiluun. Siis tällainen http://www.paallikko.com/baarikaappi/juoma.php?id=129&t=1
Ehkä drinkkini olikin mansikkamargarita? Tai frozen-versio siitä? - tekila
kuulostashan toi frozen mansikkamargaritalta,oliko ees mansikkainen maulta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.703287Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291068
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6895- 84879
- 34810