Nokian naiset

3kk Nokialla asunut

Nokialle on muodostunut maan suurin kateellisten ämmien keskittymä. Katkerille, ei-minkään-näköisille väliinputoojalumpuille on näköjään todella kova paikka nähdä omassa kylässään heitä kauniimpia ulkopaikkakuntalaisia tyttöjä! Pahaa silmää ja kommenttia tulee välittömästi jokaiselta lesbonnäköiseltä nokialaisakalta, keneen törmää.

Nokia onkin optimaalisen kokoinen maalaiskylä sellaisille tyypeille. Omissa pikku piireissään on mukava jauhaa paskaa muista ihmisistä ja muiden asioista, koska omaa elämää ei ole. Jokainen edustava turisti tässä kieroutuneessa kyläyhteisössä on paikallisille akoille vihollinen. Säälittävää!

Ennustan, että saman asenteen vallitessa Nokia on 20 vuoden päästä täynnä ainoastaan keskenään sikiäviä serkuksia. Eipä taida niiden kenopää-jälkeläiset siltikään paljoa nykyisen väestön äo-tasosta poiketa!

Syvin osanottoni.

49

6397

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nokian muidet vetää pirii

      Kyllä ne helmet sieltä on tajunnut lähtee.Kylässä oo yhtään naisen näköistä eli ne tosiaan taitaa kaikki olla lesboja.

    • ottaa kohteliaisuutena

      kun oon just toiselta paikkakunnalta nokialle muuttanu.. Vai tarkottaako se automaattisesti, et sit on lesbon näkönen, ku kirjat on nokialla..? =)

      • aloittaja

        en ole vasta muuttanut Nokialle vaan sieltä nimenomaan pois 3 kuukauden asumisen jälkeen. Ja vastaukseksi kysymykseesi: Nokialla virallisesti asuminen ei yksistään tee kenestäkään lesbonnäköistä - nokialaisilla naisilla ei vain näytä olevan minkäänlaista pukeutumistajua. Kun paikkakunnalla näyttäytyy ihminen jolla sitä on, ovat ämmät heti kateuttaan kiinni riveleissä.


    • puolivuotias Nokialainen

      Allekirjottaa ton saman tekstin....sisäänlämpiävää on tää sakki.Pilaantunu porukka pilaa koko maiseman.

    • merkille

      Olen kanssa pannut merkille,että Nokialaiset ovat keskimääräistä rumempia.Paunulaisessa matkustaessa olen merkille laittanut ja onneksi jään aina ennen Nokian rajaa pois linja-autosta.Ei Nokia mikään trendikäs paikka asua ole ja sen tietää jopa kiinteistövälittäjätkin

      • kauneus kuitenkaan

        kai asuinpaikkaa katso... Eiköhän se edelleenkin löydy sieltä katsojan silmästä. Samaa mieltä olen kyllä siitä, että paskaa osataan näillä kylillä jauhaa, niin miehet kuin naisetkin!!


    • 10v Nokialla asunut

      Kyllä Nokialtakin, näin miehen näkökulmasta, löytyy kauniita naisia niinkuin muualtakin. Mutta jos ravintoloissa olet katellut niin suurin osa, onneksi, lähtee Treelle viihteelle. Nää paikalliset ravintolat on aikas...Itse kerran 10 vuoden aikana Nokialla baarissa...

      • päässyt pois

        jouduin valitettavasti itse joskus muutaman vuoden asumaan nokialla. huh huh, minkälaista porukkaa! varsinkin kyläpahasen naiset.

        jokaisen asioihin puututaan, vaikka ne eivät kuuluisikaan heille. muiden asioista tehdään itselle ongelma, ja tätä ongelmaa puidaan yhdessä muiden nokian viksujen kanssa.

        nokialaisilta ei tosiaan löydy minkäänlaista omaa elämää.. niin p*ska paikka! tai siis paikkana varmaankin olisi ihan ok, jos nuo ihmiset eivät sielläpäin olisi.

        tosin, luojan kiitos että tuolaiset ihmiset eivät ole levittäytyneet ympäri suomea, vaan ovat keskittyneet nokialle! eipä tarvitse heitä muualla katsella!

        ja vaikka nokian naisista lähinnä puhunkin, mutta eipä miehissäkään todellakaan ole kehumista!

        nokialaiset ämmät: menisittepä mihin tahansa kaupunkiin, siis muualle kuin nokialle, tuolla asenteella jonka omaatte muita kohtaan, ette ikinä pärjäisi missään.

        nokia on suomen kaatopaikka.


      • samaa mieltä kanssasi
        päässyt pois kirjoitti:

        jouduin valitettavasti itse joskus muutaman vuoden asumaan nokialla. huh huh, minkälaista porukkaa! varsinkin kyläpahasen naiset.

        jokaisen asioihin puututaan, vaikka ne eivät kuuluisikaan heille. muiden asioista tehdään itselle ongelma, ja tätä ongelmaa puidaan yhdessä muiden nokian viksujen kanssa.

        nokialaisilta ei tosiaan löydy minkäänlaista omaa elämää.. niin p*ska paikka! tai siis paikkana varmaankin olisi ihan ok, jos nuo ihmiset eivät sielläpäin olisi.

        tosin, luojan kiitos että tuolaiset ihmiset eivät ole levittäytyneet ympäri suomea, vaan ovat keskittyneet nokialle! eipä tarvitse heitä muualla katsella!

        ja vaikka nokian naisista lähinnä puhunkin, mutta eipä miehissäkään todellakaan ole kehumista!

        nokialaiset ämmät: menisittepä mihin tahansa kaupunkiin, siis muualle kuin nokialle, tuolla asenteella jonka omaatte muita kohtaan, ette ikinä pärjäisi missään.

        nokia on suomen kaatopaikka.

        Täällä on nyt haukuttu nokialaisia naisia oikein urakalla... Osittain olen kyllä samaa mieltä. Juoruilutaipumuksen huomaa eritoten nókialaisissa naisvaltaisissa työyhteisöissä (en suosittele hakeutumaan töihin vanhainkotiin, nimeltämainitsemattomiin palvelutaloihin tai terveyskeskukseen...) Mutta niin kai se on, et kun on pieni paikkakunta ja pienet piirit (ehkä myös melko suppea elämänkatsomus ja oman elämän tylsyys..)pahansuopia juttuja väännetään vaikka väkisin. Huomaahan sen jo täällä keskustelupalstallakin. Paskanjauhantaketjuja syntyy tämän tästäkin, ja nokialaiset tappelevat verissäpäin milloin kebab-paikoista, milloin koirien koosta...
        Mutta kyllä ne Nokian miehetkin osaavat jalon paskanjauhannan taidon. Uskallanpa väittää että n. 1% nokialaisesta aikuisväestöstä (mukaanlukien niin miehet kuin naisetkin!) on sinut itsensä ja muiden kanssa, eikä koe tarvetta rakentaa omaa elämäänsä ja itsetuntoansa muiden elämän kyttäämiseen ja arvosteluun... Paras tapa kai välttyä pilaamasta elämäänsä Nokialla, on muuttaa pois. Jos tätä ei kuitenkaan halua, kannattaa sulkea silmät ja korvat panettelulta ja sääliä mielessään heitä, jotka tätä paskaa jaksavat vuodesta toiseen puhua. Ongelmahan on kuitenkin loppupeleissä heidän.


      • täysin samaa mieltä
        päässyt pois kirjoitti:

        jouduin valitettavasti itse joskus muutaman vuoden asumaan nokialla. huh huh, minkälaista porukkaa! varsinkin kyläpahasen naiset.

        jokaisen asioihin puututaan, vaikka ne eivät kuuluisikaan heille. muiden asioista tehdään itselle ongelma, ja tätä ongelmaa puidaan yhdessä muiden nokian viksujen kanssa.

        nokialaisilta ei tosiaan löydy minkäänlaista omaa elämää.. niin p*ska paikka! tai siis paikkana varmaankin olisi ihan ok, jos nuo ihmiset eivät sielläpäin olisi.

        tosin, luojan kiitos että tuolaiset ihmiset eivät ole levittäytyneet ympäri suomea, vaan ovat keskittyneet nokialle! eipä tarvitse heitä muualla katsella!

        ja vaikka nokian naisista lähinnä puhunkin, mutta eipä miehissäkään todellakaan ole kehumista!

        nokialaiset ämmät: menisittepä mihin tahansa kaupunkiin, siis muualle kuin nokialle, tuolla asenteella jonka omaatte muita kohtaan, ette ikinä pärjäisi missään.

        nokia on suomen kaatopaikka.

        nokian pilaavat totaalisesti sen asukkaat.


    • ...

      Siis tottakai Nokialla on rumiakin muijia, mutta ei pidä yleistää!! Niin ja lesboista puheen ollen... Ite oon asunu Nokialla 17 vuotta ja yhtään lesboa en oo tavannut!! Voi olla että sen näköisiä naisia on, mutta se on vaan tyyliä... ei muuta!

      Jokaisella paikkakunnalla puhutaan paskaa muista ihmisistä "pikkupiireissä"! EI AINOASTAAN NOKIALLA!! Jokaisella on oma elämä (joka helvetin kaupungissa)... Toiset vaan ovat kiinnostuneempia toisten elämästä ku toiset (ei pelkästään Nokialla)!!

      Olis kiva tietää mistä itse olet kotoisin!?? Sulla taitaa olla "hieman" erilainen käsitys ihmisistä!

      Jos ennustat että Nokialla on 20 vuoden päästä ainoastaan keskenään sikiäviä serkuksia, ni mietipä asiaa omallekin kohdalle!! Olet kuitenkin itsekin nyt Nokialainen!

      ASENNE VAMMA SULLA ON!!

      • aloittaja

        nokialainen enää, olin 3 kuukautta mutta luojan kiitos tuo aika on takana menneisyydessä! Opettele lukemaan ja kirjoittamaan...


    • SanNi011

      Uskon kovasti johonkin perällä olevaan ponttiin tuon kaiken takana. Kuitenkin yleistys ja kokonaisvaltaisuuden puute vaivaavat viestissä. Olen itse nokialla syntynyt ja yhä elävä nais-ihminen, ja osaan kuvitella ja ymmärrän kirjoittajan tunnetilan ja mitä hän tarkoittaa. En kuitenkaan voi väittää että itse lukisin itseni, tai monet muutkaan ihmiset, edellisiin kommenteihin.

      Mielestäni Nokailla, aivan kuin missä muualla tahansa, on erilaisia ihmisiä, näkyvämpiä ja hiljaisempia persoonia. Iisoppiin mennessä varmasti silmään pistävät monet naiset (TIEDÄN, MONET!!) joiden asenne on mitä on... Kyllä nämä naiset, ja heidän vihansa kohtaavat sekä paikkakuntalaiset, että ulkopuoliset....

      Samalla siis täytyy sanoa, että sekä ymmärrän keskustelun aiheen, että en myös sitä hyväksy... Haluan painottaa että jokainen nokialta ei ole koppava ja leuhka, ja toivottavasti ei lesbo-hirvitys, en itseäni ainakaan haluaisi tähän kategoriaan luokiteltavan...

      Pointtini luulen olevan siis se, että kovia ämmiä löytyy niin nokialta, kuin helsingin seudultakin, niin kuin pohjoisistakin... Kaikki ihmiset kovasti haluavat tunnustautua niin vieraan varaisiksi ja sosiaalisiksi, mutta alla piilee kaikilla ja kaikkialla sama kateellisuus ja mustasukkaisuus!! Kusipäitä löytyy kaikkialta...

      Itse omaaan hivenen tätä tuttua nokia-vihaa, sillä suuren osan elämästäni olen kasvanut hieman maaseudumpana, ja poissa keskustan alueelta, kuitenkin itsessäkin kitee se nokialaisuus, jossa en näe mitään pahaa. Naiset voivat olla ämmiä kaikkialla, ehkä erityisesti nokialla, muuta en tiedä.. toivon kuitenkin parempaa muualla, mutta jotenkin en usko vain paikakunnan määrittävän ihmistä.. helppo on niin kiukuspäissän sanoa, ja kirota koko nokia, mutta tiedän nokialla monia uskomattomia ja varsin kauniita nuoria naisia, joilla ei ole pahaa sanottavaa siitä mitä eivät tiedä, joten en usko määritelmän pitävän paikkaansa koko kansan suhteen!

      Kaikki pisteet kuitenkin kirjoittajalle, joka kuvaa täydellisesti hetket jolloin nokia kaikkine ihmisineen tuntuu suoraan helvetistä vedetyiltä... Kuitenkin niin ei ole aina, on täälläkin hyvää ja ystävällistä, ehkä harvoin ja vain joskus, mutta kuitenkin, aivan niinkuin muuallakin....
      Kiiti, moro hei!!!

      • k,,

        nokian muijat on oikeasti sieltä ja syvältä.. miespuolisena vielä en itelleni nokialaista heitukkaa ottais.


    • jooo-o

      Kannattas varmaan sit harkita pois täältä muuttoa, ettei vaan äö-heikkous tartu. kun kuulostat siltä et sulla se on ainakin 230.
      PAH!

      • loö

        jos et ymmärtänyt, ni on jo pois muuttanut.. eli sun äo taitaa olla oikeastikin aika heikko..


      • kohta pois
        loö kirjoitti:

        jos et ymmärtänyt, ni on jo pois muuttanut.. eli sun äo taitaa olla oikeastikin aika heikko..

        Onneksi pääsee kohta pois,ja takaisin en tule.
        Sen verran on saanut tarpeekseen tästä paikasta.
        Olis vaan ollut viisas jos olisi muuttanut jo muutama vuosi sitten,mutta kummasti avarsi näkemyksiä kun oli hetken toisaalla.


    • fiksu nokialainen

      Itse olen puoli vuotta Nokialla asunut ja varsin hyvin viihtynyt. En tosin todellakaan kiepu missään Iisopissa tai muissa onnettomissa paikoissa vaan suuntaan Tampereelle.

      On siinä varmaan vähän itsessäkin vikaa, jos saa ämmät kimppuunsa. Ja todellakaan kaikki Nokialaiset ei ole lesboja, rumia tai huonosti pukeutuvia. Ihmettelen vaan kuka on itse niin erinomainen, että pystyy näin yleistämään??

      • n-o-k-i-a sucks

        Kyllä se vaan on niin,että ei tartte mitään tehdä kun nokialle meet,ni jo on kateelliset akat kimpussa.
        Se vaan johtuu siitä,ettei haluta pieniin piireihin uusia kasvoja,halutaan pysyä sisäsiittoisina ja katkerina ja jauhaa paskaa niissä omissa pikku piireissä.
        Varmaan johtuu siitä, että iisopin tyypit ovat tuollaisia,kun ei oo parempaa nähny.Ja vaikka oliskin,niin ei oo mukaan otettu just sen asenteen takia,mikä nokialaisilla valtaa...
        Pari hyvää tyyppiä tunnen Nokialta,mutta siihen se jää.Ja on nekin aika kovia jauhamaan ihan tuntemattomien asioista.Niinhän se on,omaa elämää ei ole niillä!Iisoppi(nimikin muutes ihan kauhee)on niille henkireikä.....säälittävää.
        No,jossain vaiheessa pilkka osuu omaan nilkkaan...


      • kiinnostais
        n-o-k-i-a sucks kirjoitti:

        Kyllä se vaan on niin,että ei tartte mitään tehdä kun nokialle meet,ni jo on kateelliset akat kimpussa.
        Se vaan johtuu siitä,ettei haluta pieniin piireihin uusia kasvoja,halutaan pysyä sisäsiittoisina ja katkerina ja jauhaa paskaa niissä omissa pikku piireissä.
        Varmaan johtuu siitä, että iisopin tyypit ovat tuollaisia,kun ei oo parempaa nähny.Ja vaikka oliskin,niin ei oo mukaan otettu just sen asenteen takia,mikä nokialaisilla valtaa...
        Pari hyvää tyyppiä tunnen Nokialta,mutta siihen se jää.Ja on nekin aika kovia jauhamaan ihan tuntemattomien asioista.Niinhän se on,omaa elämää ei ole niillä!Iisoppi(nimikin muutes ihan kauhee)on niille henkireikä.....säälittävää.
        No,jossain vaiheessa pilkka osuu omaan nilkkaan...

        Jos Nokia oli noin perseestä hyvä että muutit pois kun itse olet niin kaunis muutitko hälssinkkiin,jos näet muissa kateuden,pahansuopaisuuden niin olet itse sitä.Nokia on paikkana hyvä mutta koitappa asumista Vammalassa voi helvetti mikä paikka.Itse asun nyt Tampereella ja saan asua rauhassa hukkuu ns.massaan muuta sinäkin vai asutko jo


      • .....

        Ehkä sä et sitten vaan tunne Nokiaa! Nyt siellä on vasta 2-raitaverkkarit in. En yleistä, mutta huomattavasti suuri osa on katkeroituneita ja säälittäviä tyyppejä. En miehiäkään lähtisi kehumaan,mutta naiset on pahimpia..


      • pahalla
        ..... kirjoitti:

        Ehkä sä et sitten vaan tunne Nokiaa! Nyt siellä on vasta 2-raitaverkkarit in. En yleistä, mutta huomattavasti suuri osa on katkeroituneita ja säälittäviä tyyppejä. En miehiäkään lähtisi kehumaan,mutta naiset on pahimpia..

        mutta tuo teksti se vasta säälittävää ja katkeraa on!! ja ihan hyvin oli joku fiksu oivaltanut, et katkeraa ja pahansuopaa porukkaa löytyy jokapaikasta ja molemmista sukupuolista!!!


    • Marja..

      Veit sanat suustani. Asuin Nokialla jonkun aikaa ja nyt onneksi jo hyvin kaukana sieltä. Turpaan vedetää heti kun on ulkopaikkakuntalainen ja heitä paremman näkönen. Siihen ei tosin paljoa tarvita. Ja jos sieltä miehen löydät,saat varmasti kimppuusi 10 sen exää. Säälittäviä!

      • kior

        jos joku on katkeraa, niin alottajan teksti. katkeruus on tunteista pahin ja helposti näkyvä. itse asuin nokialla 16 vuotta, kunnes muutin helsinkiin 2004. nyt olen paparazzin kirjoilla. että se tästä keskustelusta.


      • ..............................
        kior kirjoitti:

        jos joku on katkeraa, niin alottajan teksti. katkeruus on tunteista pahin ja helposti näkyvä. itse asuin nokialla 16 vuotta, kunnes muutin helsinkiin 2004. nyt olen paparazzin kirjoilla. että se tästä keskustelusta.

        mites toi liittyy asiaan?? puhuttiin nykytilanteesta eikä siitä kuka ja koska täällä on joskus asunut. kaikki nokialle jäävät = väliinputoajia!


    • meitsipoika

      Kyllä asia niin on että taitaa itselläs olla joku alemmuuskompleksi kun täytyy tänne tulla nokialaisia ihmisiä haukkuun. Eihän tälläiset asiat paikkakunnasta johdu vaan se on aina ihmisistä kiinni. Ja mielestäni nokialaiset naiset on ovat yhtä ihania kuin muuallakin, tosin poikkeuksia löytyy mutta niin löytyy muualtakin! T: Paljasjalkainen nokialainen 83.

      • raikkaasta kommentista!

        Todistit sen, että Nokialta, kuten ihan jokapaikasta muualtakin, löytyy ei-niin-ihanien ihmisten lisäksi myös ihania ja fiksuja ihmisiä, miehiä ja naisia!! Loppujen lopuksi myös omalla käytöksellään voi vaikuttaa siihen, miten muut kohtelevat. Olemalla ite kiva, myös muut sitä on. Ellei ole, se on sitten heidän ongelmansa!!


      • mieltä
        raikkaasta kommentista! kirjoitti:

        Todistit sen, että Nokialta, kuten ihan jokapaikasta muualtakin, löytyy ei-niin-ihanien ihmisten lisäksi myös ihania ja fiksuja ihmisiä, miehiä ja naisia!! Loppujen lopuksi myös omalla käytöksellään voi vaikuttaa siihen, miten muut kohtelevat. Olemalla ite kiva, myös muut sitä on. Ellei ole, se on sitten heidän ongelmansa!!

        loppukoon tämä keskustelu siihen, et nokialla on vaan rumimmat ja katkerimmat. ihan oikeasti. näkeehän sen vittu sokeakin! eikä tää oo mitää yleistämist, vaan ihan fakta homma.

        mitää hajua mistää muodista, en nyt sano et muotii ois orjallisesti seurattava, mut hei haloo, kuka vittu laittaa baariin tollassii kuteit ku ne akat? on nii ysäri meininki, et hyiii.. kylhä sitä ny vähä pitäs olla ajssa kii. en oo pinnallinen, mut hei haloo nokia akat: MIKS OOTTE KATKERII, OSTAKAA VAATTEITA 2000-LUVULTA, PESKÄÄ JOSKUS HIUKSET JA ITTENNE JNE! sit ei tarvi olla katkera enää.

        ja nokian jätkät: ei ainuttkaan helmeä. hyi s-tana.


        oksetaa ku miettii tätä mestaa.. siis joudun asumaan täällä tilapäisesti.. ikävä kyllä..



        piste.


      • pääset pian pois
        mieltä kirjoitti:

        loppukoon tämä keskustelu siihen, et nokialla on vaan rumimmat ja katkerimmat. ihan oikeasti. näkeehän sen vittu sokeakin! eikä tää oo mitää yleistämist, vaan ihan fakta homma.

        mitää hajua mistää muodista, en nyt sano et muotii ois orjallisesti seurattava, mut hei haloo, kuka vittu laittaa baariin tollassii kuteit ku ne akat? on nii ysäri meininki, et hyiii.. kylhä sitä ny vähä pitäs olla ajssa kii. en oo pinnallinen, mut hei haloo nokia akat: MIKS OOTTE KATKERII, OSTAKAA VAATTEITA 2000-LUVULTA, PESKÄÄ JOSKUS HIUKSET JA ITTENNE JNE! sit ei tarvi olla katkera enää.

        ja nokian jätkät: ei ainuttkaan helmeä. hyi s-tana.


        oksetaa ku miettii tätä mestaa.. siis joudun asumaan täällä tilapäisesti.. ikävä kyllä..



        piste.

        Mun mielestä noin katkeran ja ylimielisen pikkuämmän paikka ei olekkaan Nokian kaltaisessa pienessä suht idyllisessä lintukodossa,vaan nimenomaan STADISSA.Saa rauhassa länkyttää stadin murretta ja olla vaan pintaliitoporukoissa, ja nähdä vaivaa toisten pukeutumisesta ja käytöksetä(vaikka juuri siitä muita moittiikin)siis yhtä täydellisten ihmisten seurassa kun itsekin on...Ja jos joku "vetää turpaan" niin olisko vika juuri ylimielisessä käytöksessä?Mikä sinusta on tehnyt noin ilkeän?Kävikö isäsi sängyssäsi kun olit lapsi?


      • meitsipoika
        mieltä kirjoitti:

        loppukoon tämä keskustelu siihen, et nokialla on vaan rumimmat ja katkerimmat. ihan oikeasti. näkeehän sen vittu sokeakin! eikä tää oo mitää yleistämist, vaan ihan fakta homma.

        mitää hajua mistää muodista, en nyt sano et muotii ois orjallisesti seurattava, mut hei haloo, kuka vittu laittaa baariin tollassii kuteit ku ne akat? on nii ysäri meininki, et hyiii.. kylhä sitä ny vähä pitäs olla ajssa kii. en oo pinnallinen, mut hei haloo nokia akat: MIKS OOTTE KATKERII, OSTAKAA VAATTEITA 2000-LUVULTA, PESKÄÄ JOSKUS HIUKSET JA ITTENNE JNE! sit ei tarvi olla katkera enää.

        ja nokian jätkät: ei ainuttkaan helmeä. hyi s-tana.


        oksetaa ku miettii tätä mestaa.. siis joudun asumaan täällä tilapäisesti.. ikävä kyllä..



        piste.

        On meissä nokialaisissa jotain hyvää, kun kaltaisesi
        supertäydellisyys jaksaa meitä läsnäolollaan muistuttaa. ja muuten tuollaisella asenteella et saisi edes poutun puiston puli-ukkoja! ja nokian naiset älkää ottako noista itseenne, te ootte parhaita! *kumartaa ja poistuu* ;D


      • tosiaan..
        mieltä kirjoitti:

        loppukoon tämä keskustelu siihen, et nokialla on vaan rumimmat ja katkerimmat. ihan oikeasti. näkeehän sen vittu sokeakin! eikä tää oo mitää yleistämist, vaan ihan fakta homma.

        mitää hajua mistää muodista, en nyt sano et muotii ois orjallisesti seurattava, mut hei haloo, kuka vittu laittaa baariin tollassii kuteit ku ne akat? on nii ysäri meininki, et hyiii.. kylhä sitä ny vähä pitäs olla ajssa kii. en oo pinnallinen, mut hei haloo nokia akat: MIKS OOTTE KATKERII, OSTAKAA VAATTEITA 2000-LUVULTA, PESKÄÄ JOSKUS HIUKSET JA ITTENNE JNE! sit ei tarvi olla katkera enää.

        ja nokian jätkät: ei ainuttkaan helmeä. hyi s-tana.


        oksetaa ku miettii tätä mestaa.. siis joudun asumaan täällä tilapäisesti.. ikävä kyllä..



        piste.

        ..että pääset pian muuttamaan sinne STADIIN, tai vaikka STOKIKSEEN, sieltä varmaan löytyy muodikkaampia ja katu-uskottavia ihmisiä, jotka ehkä täyttävät sinunkin korkeat kriteerisi... Jätäppä mahd. nopeasti meidät kaksraitaverkkari-kansalaiset ihan omaan arvoonsa, ja anna meidän rauhassa kulkea kapakoissa tyylittöminä... Varo kuitenkin, tämä voi olla tarttuvaa!!! Saatat jonain päivänä löytää itsesi lähikaupasta ILMAN MEIKKIÄ JA MUOTIVAATTEITA, ehkä ihan tavallisissa tennareissa ja verkkareissa, tukka ponnarilla. KAMALAA!!! Nosta kykintä kun vielä voit!!!

        Totta puhuen en nyt oikein ymmärrä, mistä tämä suurensuuri Nokia-angsti on oikein saanut alkunsa?? En usko että Nokialla on sen veemäisempää porukkaa kuin muuallakaan Suomessa, eiköhän niitä kusipäitä löydy ihan kaikkialta. Samoin löytyy fiksuja, ittensä ja muiden kanssa sinut olevia ihmisiä, joiden ei tarvitse pönkittää itseään muiden haukkumisella ja arvostelemisella. Rumuus ja kauneus on niin suhteellista. Olipa ihminen sitten millainen missi/mister tahansa, ilkeät puheet ja jatkuva muista ihmisistä pahan puhuminen rumentavat kenet tahansa!!! Että eiköhän nyt olisi Nokian haukkujienkin ihan vaan syytä katsoa peiliin ihan muissakin merkeissä, kuin että onko vaatteet ihan viimesen päälle...


      • aloittaja
        tosiaan.. kirjoitti:

        ..että pääset pian muuttamaan sinne STADIIN, tai vaikka STOKIKSEEN, sieltä varmaan löytyy muodikkaampia ja katu-uskottavia ihmisiä, jotka ehkä täyttävät sinunkin korkeat kriteerisi... Jätäppä mahd. nopeasti meidät kaksraitaverkkari-kansalaiset ihan omaan arvoonsa, ja anna meidän rauhassa kulkea kapakoissa tyylittöminä... Varo kuitenkin, tämä voi olla tarttuvaa!!! Saatat jonain päivänä löytää itsesi lähikaupasta ILMAN MEIKKIÄ JA MUOTIVAATTEITA, ehkä ihan tavallisissa tennareissa ja verkkareissa, tukka ponnarilla. KAMALAA!!! Nosta kykintä kun vielä voit!!!

        Totta puhuen en nyt oikein ymmärrä, mistä tämä suurensuuri Nokia-angsti on oikein saanut alkunsa?? En usko että Nokialla on sen veemäisempää porukkaa kuin muuallakaan Suomessa, eiköhän niitä kusipäitä löydy ihan kaikkialta. Samoin löytyy fiksuja, ittensä ja muiden kanssa sinut olevia ihmisiä, joiden ei tarvitse pönkittää itseään muiden haukkumisella ja arvostelemisella. Rumuus ja kauneus on niin suhteellista. Olipa ihminen sitten millainen missi/mister tahansa, ilkeät puheet ja jatkuva muista ihmisistä pahan puhuminen rumentavat kenet tahansa!!! Että eiköhän nyt olisi Nokian haukkujienkin ihan vaan syytä katsoa peiliin ihan muissakin merkeissä, kuin että onko vaatteet ihan viimesen päälle...

        keskusteluun osallistujille näkökulmasta riippumatta. Aloitusviesti oli tarkoituksellisesti kärjistetty ja yleistävä, koska halusin herättää keskustelua aiheesta. Ilokseni olen kuitenkin huomannut, että suurin osa keskustelijoista tukee minun mielipidettäni asista.

        Avasin keskustelun, koska itse olen saanut erittäin huonon käsityksen nokialaisten naisten asenteista ulkopuolisia kohtaan. Itse en Nokialla asuessani "kaivanut verta nenästä" missään vaiheessa, vaan pyrin olemaan korrekti kaikkia kohtaan. Syyttelijöille tiedoksi: minua ei kiinnostanut tuhlata aikaani sekuntiakaan riidanhaastamiseen paikallisten akkojen kanssa. Asennevammasta on turha puhua minun ja muiden sellaisten kohdalla, jotka saavat vihat niskoilleen täysin ilman syytä - pelkästään oman ulkoisen olemuksensa perusteella.

        Minulle henkilökohtaisesti on aivan paskanhailee, miten nokialaiset pukeutuvat tai miltä he näyttävät - kunhan antavat meidän muidenkin olla omia itsejämme. Tähän asti tällasta suvaitsevaisuutta en ole kuitenkaan Nokialla havainnut. Olen asunut opiskelu-urani takia erittäin monella paikkakunnalla Suomessa, mutta en ole koskaan törmännyt näin sisäänpäinlämpiävään ja kieroon kulttuuriin yhdessäkään niistä!

        Kiitos ja hyvää päivänjatkoa.

        Myös Nokialle, vaikka siellä ei kovin usein hyvää päivää taida ollakaan...


      • eeeeee
        aloittaja kirjoitti:

        keskusteluun osallistujille näkökulmasta riippumatta. Aloitusviesti oli tarkoituksellisesti kärjistetty ja yleistävä, koska halusin herättää keskustelua aiheesta. Ilokseni olen kuitenkin huomannut, että suurin osa keskustelijoista tukee minun mielipidettäni asista.

        Avasin keskustelun, koska itse olen saanut erittäin huonon käsityksen nokialaisten naisten asenteista ulkopuolisia kohtaan. Itse en Nokialla asuessani "kaivanut verta nenästä" missään vaiheessa, vaan pyrin olemaan korrekti kaikkia kohtaan. Syyttelijöille tiedoksi: minua ei kiinnostanut tuhlata aikaani sekuntiakaan riidanhaastamiseen paikallisten akkojen kanssa. Asennevammasta on turha puhua minun ja muiden sellaisten kohdalla, jotka saavat vihat niskoilleen täysin ilman syytä - pelkästään oman ulkoisen olemuksensa perusteella.

        Minulle henkilökohtaisesti on aivan paskanhailee, miten nokialaiset pukeutuvat tai miltä he näyttävät - kunhan antavat meidän muidenkin olla omia itsejämme. Tähän asti tällasta suvaitsevaisuutta en ole kuitenkaan Nokialla havainnut. Olen asunut opiskelu-urani takia erittäin monella paikkakunnalla Suomessa, mutta en ole koskaan törmännyt näin sisäänpäinlämpiävään ja kieroon kulttuuriin yhdessäkään niistä!

        Kiitos ja hyvää päivänjatkoa.

        Myös Nokialle, vaikka siellä ei kovin usein hyvää päivää taida ollakaan...

        Kiitos sinulle aloittaja! Olen täysin samoilla linjoilla kanssasi!


      • oli...
        aloittaja kirjoitti:

        keskusteluun osallistujille näkökulmasta riippumatta. Aloitusviesti oli tarkoituksellisesti kärjistetty ja yleistävä, koska halusin herättää keskustelua aiheesta. Ilokseni olen kuitenkin huomannut, että suurin osa keskustelijoista tukee minun mielipidettäni asista.

        Avasin keskustelun, koska itse olen saanut erittäin huonon käsityksen nokialaisten naisten asenteista ulkopuolisia kohtaan. Itse en Nokialla asuessani "kaivanut verta nenästä" missään vaiheessa, vaan pyrin olemaan korrekti kaikkia kohtaan. Syyttelijöille tiedoksi: minua ei kiinnostanut tuhlata aikaani sekuntiakaan riidanhaastamiseen paikallisten akkojen kanssa. Asennevammasta on turha puhua minun ja muiden sellaisten kohdalla, jotka saavat vihat niskoilleen täysin ilman syytä - pelkästään oman ulkoisen olemuksensa perusteella.

        Minulle henkilökohtaisesti on aivan paskanhailee, miten nokialaiset pukeutuvat tai miltä he näyttävät - kunhan antavat meidän muidenkin olla omia itsejämme. Tähän asti tällasta suvaitsevaisuutta en ole kuitenkaan Nokialla havainnut. Olen asunut opiskelu-urani takia erittäin monella paikkakunnalla Suomessa, mutta en ole koskaan törmännyt näin sisäänpäinlämpiävään ja kieroon kulttuuriin yhdessäkään niistä!

        Kiitos ja hyvää päivänjatkoa.

        Myös Nokialle, vaikka siellä ei kovin usein hyvää päivää taida ollakaan...

        Viestisi oli -ihan näin nokialaisen akankin näkökulmasta- ihan ok. Ehkä tosin kuten itsekin sanoit hieman kärjistetty. Sen sijaan että nousisin nyt takajaloilleni ja alkaisin meuhkata, voin sanoa, että kiitos palautteesta! Ehkä meidän nokialaisten on sitten syytä mennä itseemme ja miettiä, missä on vika, jos tällaisen kuvan olet kaupungista saanut... Tässä en nyt tarkoita ihmisten pukeutumista enkä muutakaan ulkonäköä, se kun on tuon henkiseen puoleen verrattuna täysin toisarvoinen asia. Tarkoitan sitä, että katsokaamme kaikki peiliin, ennenkuin pistetään pahansuovat juorut liikkeelle tai "vedetään turpaan" ketään niin henkisesti kuin fyysisestikään...


      • just niin

        et nokia ja nokialaiset on ihan vitun syvältä PERSEESTÄ.


      • esimerkki
        just niin kirjoitti:

        et nokia ja nokialaiset on ihan vitun syvältä PERSEESTÄ.

        Oma kokemukseni nokiasta on hyvin negtatiivinen.. Tässäpä minun tarina.

        lähdimme kesän alussa tyttöporukalla kiertelemään suomea. muutama kaupunki, ja muutama baari. tampereen jälkeen suuntasimme nokialla. emme todella tunteneet sieltä ketään, halusimme vain pitää hauskaa. päädyimme illalla iisoppiin, ja istuimme juomiamme nauttien pöydässä. meillä oli hauskaa, nauroimme jutuillemme, tanssimme ja ilta eteni kivasti. sitten... puolen yön jälkeen eräs "tyttö" nokialainen, isokokoinen käveli ohitsemme monta kertaa. emme aluksi kiinnittäneet häneen ollenkaan huomiota, mutta sitten häneltä alkoi tulla oikein pahoja katseita. emme ymmärtäneet miksi, sillä kenenkään iltaa emme olleet häirinneet. sitten tämä ko. muija käveli jälleen tyynenä ohitsemme, ja kaatoi siiderit erään porukkamme tytön päälle: aivan , ilman mitään syytä. pysyimme rauhallisena, ja kysyimme, että miksikäs noin teit, niin hän käski meidän häipyä paikalta, jnejne.. säälittävää. emme häipyneet, sillä emme todellakaan nähneet syytä siihen. sitten tämä tapaus suuttui, ja otti minun drinkkini ja viskasi sen täysiä naamaani. lasi siis meni rikki, ja sain pahat jäljet kasvoihini. me siinä vaiheessa istuimme pöydässämme, emme olleet siis nousseet hyökkäyskannalle. siinä vaiheessa muutama muukin muija oli tullut sen yhden tädin kaveriksi. he rupesivat haukkumaan meitä, käskivät suksia vittuun muun muassa, ja sanoi ettei täänne ole tulemista..

        me sitten olimme siinä aika huuli pyöreänä, mutta häivyimme kuitenkin, sillä ilta oli pilalla.

        että kiitos nokian akkojen, se on erittäin tyly paikka.

        siis ihan turha väittää, etteikö ulkopaikkakuntalaiset saisi nokialla pahaa silmää, tosiaan saa, ja oikeasti ainakin meidän tapauksessa täysin syyttä.


      • Ei tajuu...
        esimerkki kirjoitti:

        Oma kokemukseni nokiasta on hyvin negtatiivinen.. Tässäpä minun tarina.

        lähdimme kesän alussa tyttöporukalla kiertelemään suomea. muutama kaupunki, ja muutama baari. tampereen jälkeen suuntasimme nokialla. emme todella tunteneet sieltä ketään, halusimme vain pitää hauskaa. päädyimme illalla iisoppiin, ja istuimme juomiamme nauttien pöydässä. meillä oli hauskaa, nauroimme jutuillemme, tanssimme ja ilta eteni kivasti. sitten... puolen yön jälkeen eräs "tyttö" nokialainen, isokokoinen käveli ohitsemme monta kertaa. emme aluksi kiinnittäneet häneen ollenkaan huomiota, mutta sitten häneltä alkoi tulla oikein pahoja katseita. emme ymmärtäneet miksi, sillä kenenkään iltaa emme olleet häirinneet. sitten tämä ko. muija käveli jälleen tyynenä ohitsemme, ja kaatoi siiderit erään porukkamme tytön päälle: aivan , ilman mitään syytä. pysyimme rauhallisena, ja kysyimme, että miksikäs noin teit, niin hän käski meidän häipyä paikalta, jnejne.. säälittävää. emme häipyneet, sillä emme todellakaan nähneet syytä siihen. sitten tämä tapaus suuttui, ja otti minun drinkkini ja viskasi sen täysiä naamaani. lasi siis meni rikki, ja sain pahat jäljet kasvoihini. me siinä vaiheessa istuimme pöydässämme, emme olleet siis nousseet hyökkäyskannalle. siinä vaiheessa muutama muukin muija oli tullut sen yhden tädin kaveriksi. he rupesivat haukkumaan meitä, käskivät suksia vittuun muun muassa, ja sanoi ettei täänne ole tulemista..

        me sitten olimme siinä aika huuli pyöreänä, mutta häivyimme kuitenkin, sillä ilta oli pilalla.

        että kiitos nokian akkojen, se on erittäin tyly paikka.

        siis ihan turha väittää, etteikö ulkopaikkakuntalaiset saisi nokialla pahaa silmää, tosiaan saa, ja oikeasti ainakin meidän tapauksessa täysin syyttä.

        Ite oon nokialta ja saanu kans joskus huonoo käytöstä ja kohtelua osakseni tässä yökerhossa.. Enpä käy enää. Pahoittelen tapahtunutta, en voi käsittää!!!!!!!!


      • aloittaja
        esimerkki kirjoitti:

        Oma kokemukseni nokiasta on hyvin negtatiivinen.. Tässäpä minun tarina.

        lähdimme kesän alussa tyttöporukalla kiertelemään suomea. muutama kaupunki, ja muutama baari. tampereen jälkeen suuntasimme nokialla. emme todella tunteneet sieltä ketään, halusimme vain pitää hauskaa. päädyimme illalla iisoppiin, ja istuimme juomiamme nauttien pöydässä. meillä oli hauskaa, nauroimme jutuillemme, tanssimme ja ilta eteni kivasti. sitten... puolen yön jälkeen eräs "tyttö" nokialainen, isokokoinen käveli ohitsemme monta kertaa. emme aluksi kiinnittäneet häneen ollenkaan huomiota, mutta sitten häneltä alkoi tulla oikein pahoja katseita. emme ymmärtäneet miksi, sillä kenenkään iltaa emme olleet häirinneet. sitten tämä ko. muija käveli jälleen tyynenä ohitsemme, ja kaatoi siiderit erään porukkamme tytön päälle: aivan , ilman mitään syytä. pysyimme rauhallisena, ja kysyimme, että miksikäs noin teit, niin hän käski meidän häipyä paikalta, jnejne.. säälittävää. emme häipyneet, sillä emme todellakaan nähneet syytä siihen. sitten tämä tapaus suuttui, ja otti minun drinkkini ja viskasi sen täysiä naamaani. lasi siis meni rikki, ja sain pahat jäljet kasvoihini. me siinä vaiheessa istuimme pöydässämme, emme olleet siis nousseet hyökkäyskannalle. siinä vaiheessa muutama muukin muija oli tullut sen yhden tädin kaveriksi. he rupesivat haukkumaan meitä, käskivät suksia vittuun muun muassa, ja sanoi ettei täänne ole tulemista..

        me sitten olimme siinä aika huuli pyöreänä, mutta häivyimme kuitenkin, sillä ilta oli pilalla.

        että kiitos nokian akkojen, se on erittäin tyly paikka.

        siis ihan turha väittää, etteikö ulkopaikkakuntalaiset saisi nokialla pahaa silmää, tosiaan saa, ja oikeasti ainakin meidän tapauksessa täysin syyttä.

        hyvin kuvitella kuvaamasi tilanteen. Nokiallahan noita isokokoisia mörssärinaisia tuntuu olevan tiheään. Ei halua nyt solvata kenenkään ulkomuotoa, mutta tuollaiset aggressiivisesti ja eläimellisen hyökkäävästi käyttäytyvät "she-malet" (suom. miehettäret) vain huonontavat osaltaan ulkopaikkakuntalaisten Nokia-käsitystä.

        Keskusteluun on ilokseni osallistunut myös muutama fiksu nokialainen myöntämällä sen, että omassa kylässä on todellakin jotain mätää. Toivon mukaan tämä tiedostavuus tarttuu myös muihin nokialaisiin (taitaa olla turha toivo), että jossain hamassa tulevaisuudessa kaupunkiin voisi mennä myös ulkopaikkakuntalainen ilman eläimellisen hyökkäyksen kohteeksi joutumista!


    • tkmnku

      Onpa typerä keskustelu...

      • Kuultua

        Ei ole typerä,vaan totuus on tullut monien mielipiteistä esille!


    • meitsipoika

      No mitä täällä vingutte jos nokia on mielestänne huono paikka? Ei me tänne tollasia ruinaajia kyllä halutakkaan, kuka tuollaisia haluis? Antakaa meidän olla ja ihmettelen edelleen että jos tää niin huono paikka on niin mitä sitten ootte tääl kaiket yöt ja päivät kirjoittamassa siitä? Luulis teidän hulppeissa ankkalinnoissa parempaakin tekemistä olevan. jo tän palstan perysteella voin sitten minäkin yleistää. tiivistettynä: mistä ikinä oottekin niin teidän kyläs on hirveitä juoruajia ja katkeria teinitytsyjä ja nokialaisilta pataansa saaneita muka macho-maneja. T:Paljasjalkainen nokialainen

      • Ankkalinnan tyttö

        Voitko sä väittää,että Nokiassa ei olisi muuta kuin vikaa? Kuvaile Nokiaa 5 positiivisellä adjektiivillä?


      • sulle mitään
        Ankkalinnan tyttö kirjoitti:

        Voitko sä väittää,että Nokiassa ei olisi muuta kuin vikaa? Kuvaile Nokiaa 5 positiivisellä adjektiivillä?

        Joo joo joo oot nokiasta mitä mieltä tahansa nii älä nyt tuhlaa kallisarvoista aikaasi haukkumalla nokiaa.Luulis siellä ankkalinnassa olevan parempaakin tekemistä, vai eikö sitten olekkaan? nokialla ainakin on parempaa tekemistä kuin tulla ankkalinna palstoille vinkuun!


      • näytä
        sulle mitään kirjoitti:

        Joo joo joo oot nokiasta mitä mieltä tahansa nii älä nyt tuhlaa kallisarvoista aikaasi haukkumalla nokiaa.Luulis siellä ankkalinnassa olevan parempaakin tekemistä, vai eikö sitten olekkaan? nokialla ainakin on parempaa tekemistä kuin tulla ankkalinna palstoille vinkuun!

        olevan kun täällä niin ahkerasti käyt vinkumassa :D


      • niin kuin...
        näytä kirjoitti:

        olevan kun täällä niin ahkerasti käyt vinkumassa :D

        Viestissäni ilmoitin niin en käy ankkalinnojen sivuilla vinkumassa, vaan puolustan nokiaa.
        huoh... eipä sinuakaan ole järjen lahjalla pilattu!
        LUE,
        AJATTELE.


      • ihan oikeesti
        niin kuin... kirjoitti:

        Viestissäni ilmoitin niin en käy ankkalinnojen sivuilla vinkumassa, vaan puolustan nokiaa.
        huoh... eipä sinuakaan ole järjen lahjalla pilattu!
        LUE,
        AJATTELE.

        yritin mutta teki niin kipeetä että lopetin.


    • eipäs

      tarvi käydä ku iisopin sivuilla vilkasemassa kuvia niin näkee minkä näköstä sakkia siellä pyörii.. hahhaa!! järkkyä!

      • juuriselleri

        Niin paha paikka mitä puhutaan. Oon itte lähtöisin vastaavan kokoisesta kaupungista ja voin sanoa että luulen olevan aika samanlainen meininki Nokialla kun sinne kohta muutan.
        Pikkupaikoissa kun kaikki muut tietää sun asioistas paremmin mitä sä itse(tai siis luulee tietävänsä).

        Tampereella taas sai olla aika rauhassa kun ei tuntenu kovinkaan montaa naamaa joka vastaan käveli.

        Nokialta en tunne ketään mikä taas toisaalta tuo helpotusta,Kun ei voi juoruta ellei tunne tai voi mutta sitten se on paskanjauhamista. Mä taas oon saanu kestää kaikkee paskaa etten usko että mikään enää voi olla ylivoimaista. En osaa pelätä enää.


    • Anonyymi

      Ilta kanssasi sopiiko

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1595
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1047
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      585
      1023
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      940
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      922
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      806
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      721
    Aihe