jos jää niin miten karkoitan ne mullasta pois?En viitsisi heittää hyviä multia pois!
Jääkö kirvat multaan
8
7586
Vastaukset
- kutsuu kirvoja
Koristekranssi, laventeli ja kynteli kutsuvat kirvoja maasta. Kun huomaat kirvan tai toukan em. kasveissa, litistä ne välittömästi.
- ensi kesänä
Kyllä ne talven pakkasilla kuolee ja ensi kesänä on taas toiset kirvat vaivoinamme.
- kirvat!!
ensi kesänä kirjoitti:
Kyllä ne talven pakkasilla kuolee ja ensi kesänä on taas toiset kirvat vaivoinamme.
Miten ne ensi keväänä sitten tulee ja mistä? Onko tänä kesänä ollut poikkeuksellisen paljon kirvoja? Mun kaikki parvekekasvit, lukuunottamatta tomaatteja, on kirvojen valloittamia, enkä saa torjuttua niitä kaikkia millään! Enää en edes ole yrittänytkään niitä torjua, oon vaan antanut niiden olla!
- tietoa
kirvat!! kirjoitti:
Miten ne ensi keväänä sitten tulee ja mistä? Onko tänä kesänä ollut poikkeuksellisen paljon kirvoja? Mun kaikki parvekekasvit, lukuunottamatta tomaatteja, on kirvojen valloittamia, enkä saa torjuttua niitä kaikkia millään! Enää en edes ole yrittänytkään niitä torjua, oon vaan antanut niiden olla!
Kirvoja esiintyy usein runsaasti, kun kesä on kuiva ja lämmin, ihan kuten tänä kesänä.
Kirvalajien talvehtiminen vaihtelee. Kirvojen torjunta on siksi vaikeaa , koska jotkin kirvalajit pystyvät talvehtimaan muna -asteella.
Suomessa elää tiettävästi satoja eri kirvalajeja. - ...
tietoa kirjoitti:
Kirvoja esiintyy usein runsaasti, kun kesä on kuiva ja lämmin, ihan kuten tänä kesänä.
Kirvalajien talvehtiminen vaihtelee. Kirvojen torjunta on siksi vaikeaa , koska jotkin kirvalajit pystyvät talvehtimaan muna -asteella.
Suomessa elää tiettävästi satoja eri kirvalajeja.Tänä kesänä oli kirvoja joka kasvissa. Tomaateissa ja kukissa. Krasseissa oli mustia kirvoja! En ole ennen nähnyt sellaisia, mitä lie...
- Anonyymi
. Miten ne mullassa hävitetään
- Anonyymi
Sekoitetaan litraan multaa kilo kaliumsyanidia. Viikon kuluttua ei ole mullassa enää eläviä kirvoja.
- Anonyymi
Mullassa voi olla juurikirvoja, vaikea hävitettävä. Mutta lehtikirvat eivät oleile mullassa, niitähän aloittaja ilmeisemmin tarkoitti. Kirvat talvehtivat tai kirvoja voi tulla myös tuulten mukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236809Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271022- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47814Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59804Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93774Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38771Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713