Viimeinen ateisti

toisinaan mulle tulee mieleen ajatuksia siitä kuinka kauan ateismi pysyy pystyssä.Kuinka pitkä on ateismin elinikä?

Sitten kun tulee uskovaisten ylöstempaus, ja alkaa 7-vuotinen ahdistuksen aika.Matt 24:40-42
Silloin on kaksi miestä pellolla, toinen otetaan ylös,toinen jätetään.Kaksi naista jauhamassa käsikivillä;toinen otetaan ylös,toinen jätetään alas.

Mainittakoon että nyt tilanne on todella hyvä verrattuna siihen mikä on maailman tilanne tänä aikana.
Koska tämä aika alkaa?Voisi periaatteessa alkaa milloin vaan.
Sitä on lähes mahdoton sanoa miten kukin toimisi siinä ajassa koska se aika on niin radikaalisti erilainen kuin mitä tilanne on nyt.
Kuka huomaa mikä on totuus ylöstempaamisen jälkeen.
Kenellä kestää kuinkakin kauan kantapään kautta oppiminen tuona aikana.Sinä aikana piisaa tuskaa,sotia,tauteja,maanjäristystä,onnettomuuksia,laittomuutta.
Sen jälkeen voi olla vähän vaikeata olla ateisti kun alkaa 3 1/2 vuoden jälkeen ylöstempauksesta alkaa antikristuksen tyrannia.
Jolloin antikristus pyrkii pakottamaan kaikki ottamaan merkin.

Suurempi uutinen on kuitenkin se että Jeesus palaa 7 vuoden jälkeen maan päälle ja alkaa 1000-vuotinen rauhanaika.Jeesus tulee voittamaan
eli kannattaa katsoa missä joukoissa seisoo.

Tuolta ajalta voi välttyäkin kun antaa itsensä Jeesukselle.

37

1106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asialla?

Maajussit ovatten talvet Espanjassa?

• Agneisti

Sinä oikeasti uskot tuohon? Minne aina katoaa kristittyjen surullisen kuuluisa VAATIMATTOMUUUUUUUUUS JA TOISTEN KUNNIOTTAMINEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!???????????????

Vastaus: Sitä ei ole vaan te olette sairaita narsistikusipäitä jotka ansaitsee sairaassa itserakkaudessaan ja itsensä korottamisessaan vain KUOLLA JA MÄTÄÄNTYÄ VITTUUN!!

OLET NIIN SAATANAN SAIRAS VITTUPÄÄ ETTÄ OKSENNAN KOHTA NÄPPÄIMISTOPLLENI!! JA NYT ALKAA SE KUULUISA" TUO SINUN VIHASI" PYHIMYSLEIKKI JA MORALISOINTI!! TEITÄ KUSIPÄTITÄ SAA AIVAN RAUHASSA VIHATA SEN OLEMATTA MIKÄÄN MUU KUIN HYVÄKSYTTY JA TOIVOTTU ASIA!!

MIKÄÄN EI OLE SAIRAAMPAA KUIN OMIEN SAIRAIDEN HARHOJEN POHJALTA ITSENSÄ PYHÄKSI KOROTTAMINEN JA TOISILLE VITTUILU!!

AIJOTKO OTTAA OPIKSI TÄSTÄ VAI JATKATKO SAIRAALLA LINAJLLASI ITSEKKÄÄNÄ JA TEKOPHÄNÄ KUSIPÄÄNÄ??!!

• taivaalta...

Sataa sataa ropisee...

Mikäs sun mielialan on saanut salamoimaan? Jumalainen kiukku vääräuskoisten typeryyttä kohtaan?

Aijaijai.. olis varmaan sunkin aika opetella myötätuntoinen asenne typeryyttä kohtaan :D

• Agneisti
        taivaalta... kirjoitti:

Sataa sataa ropisee...

Mikäs sun mielialan on saanut salamoimaan? Jumalainen kiukku vääräuskoisten typeryyttä kohtaan?

Aijaijai.. olis varmaan sunkin aika opetella myötätuntoinen asenne typeryyttä kohtaan :D

Tietentahtoen suoritettavaa narsistista typeryyttä kohtaan ei mielistellä.

• nnp

Sielunvihollinen puhuu suusi kautta.
        Olet kuin riivaajien vallassa että suusi vaahtoaa tästä. Kerroithan itsekin että oksennat näppiksen päälle.
        Jeesuksen apua tarvitset että Hän vois ajaa tuollaisesta pahat henget pihalle.

• kun sanoin että tarvitset apua.Kirjoituksesi todistaa sen.Ongelmasi on se että et kykene myöntämään että tarvitset apua.Sen takia asia ei edisty.

Ihan samalla lailla kuin erään tietämäni alkoholistin kohdalla.Jätkällä muutaman tonnin velat.Mutta ei kykene myöntämään että on ongelma.

Tarvittava ensiaskel ongelmasta eroon pääsemiseksi olisi se että myöntää että on ongelma.Sekä sinä ja että tämä kaveri tästä syystä pysyy ongelmallisessa tilanteessa kun ei pysty myöntämään faktoja.Ja se on tuhoisaa.

Voit kuitenkin edelleen tehdä ratkaisun.Sinun ei tarvitse jatkaa näin.

Sitten vielä kun kiellät että sinulla on ongelma niin et huijaa ketään muuta kuin itseäsi?
        Lähes kaikki jotka lukevat kirjoituksiasi näkevät että sinulla on ongelma olivatpa uskiksia, ateisteja,agnostikkoja.

• n00bie__
        nnp kirjoitti:

Olet kuin riivaajien vallassa että suusi vaahtoaa tästä. Kerroithan itsekin että oksennat näppiksen päälle.

"Sielunvihollinen puhuu suusi kautta.
        Jeesuksen apua tarvitset että Hän vois ajaa tuollaisesta pahat henget pihalle."

Ei helvetti. Kyllä te uskikset osaatte naurattaa. :D

Ketjun aloittajan viestihän on taas tuota tuttua jauhantaa tyyliin: "katso kenen joukoissa seisot". Hohhoijaa. Kuinka vaikeaa on ymmärtää, että uskonnottomat eivät usko raamatun maailmanloppuun? :|

• Agneisti
        nnp kirjoitti:

Ainoa vihollinen on tietämättömänä puhää leikkiminen!! Ja sitä juuri te sairaat narsistiset uskikset teette!

On naivia, naurettavaa sekä vajaaälyistä ensin lietsoa vihaa muissa vammaisilla itsekeskeisillä kommenteillaan maailmanlopuista, ja sitten haukkua toista riivatuksi kun ilmaisee vittuuntumisensa kusipäisiä uskiksi kohtaan!!!!!Olette naurettavaa sakkia!!

• n00bie__
        L.J.H kirjoitti:

kun sanoin että tarvitset apua.Kirjoituksesi todistaa sen.Ongelmasi on se että et kykene myöntämään että tarvitset apua.Sen takia asia ei edisty.

Ihan samalla lailla kuin erään tietämäni alkoholistin kohdalla.Jätkällä muutaman tonnin velat.Mutta ei kykene myöntämään että on ongelma.

Tarvittava ensiaskel ongelmasta eroon pääsemiseksi olisi se että myöntää että on ongelma.Sekä sinä ja että tämä kaveri tästä syystä pysyy ongelmallisessa tilanteessa kun ei pysty myöntämään faktoja.Ja se on tuhoisaa.

Sitten vielä kun kiellät että sinulla on ongelma niin et huijaa ketään muuta kuin itseäsi?
        Lähes kaikki jotka lukevat kirjoituksiasi näkevät että sinulla on ongelma olivatpa uskiksia, ateisteja,agnostikkoja.

Uskis taas pitää itseään uskonnottomia parempana. Ei yllätä yhtään.

Näitä viestejä, joissa pelotellaan uskonnottomia kadotuksella sun muilla saduilla näkee viikottain. Vähemmästäkin pinna palaa ja on hyvä, että joku osaa sanoa mitä uskisten peloitteluista on mieltä.

• Agneisti
        L.J.H kirjoitti:

kun sanoin että tarvitset apua.Kirjoituksesi todistaa sen.Ongelmasi on se että et kykene myöntämään että tarvitset apua.Sen takia asia ei edisty.

L.J.H kuka tässä ei kykene myöntämään fatoja? Sinun on erittäin turha kutua minua itsepetoksessa eläväksi, kun sinun KOKO MAAILMANKUVASI perustuu sairaaseen narsistiseen harhaan. Miset itse pysty myöntämään tätä faktaa? Uskallatko vastata näihin kysymyksiin rehellisesti ilman itsepetosta tai esitettyjen kysymysten manipuoloimista omaksi eduskesi?!?! KYKENETKÖ SIIHEN!!???

Kysymykset:

1.Onko kaikkia puolueettomasti rakastava jumala olemassa?

2.Jos kaikkia puolueettomasti rakastava jumala on sinusta olemassa, onko hän asettanut ihmisille kuolemanjälkeisen pelastuksen, jonka voi oikein elämällä ja uskomalla saavuttaa?

Jos vastasit kumpaankin myöntävästi, elät paradoksaalisessa harhassa. Rakastavaa jumalaa ja kuoleman jälkeen pelastavaa jumalaa ei voi olla olemassa, ellei sitten kaikki pelastu tai jumalia on useita. Tämä on fakta, ei tulkinta. Ihminen elää sitä elämää johon on sattumalta syntynyt, tietämättömänä siitä mitä täällä pitäisi ja ei pitäisi tehdä. Siksi joko kaikki pelastuu, kukaan ei pelastu tai sitten osa pelastuu ja jumala on sairas Hitleriin verrattava sadisti.

Yritä mietiä tätä hetki ILMAN ITSEPETOSTA!!

• Agneisti kirjoitti:

L.J.H kuka tässä ei kykene myöntämään fatoja? Sinun on erittäin turha kutua minua itsepetoksessa eläväksi, kun sinun KOKO MAAILMANKUVASI perustuu sairaaseen narsistiseen harhaan. Miset itse pysty myöntämään tätä faktaa? Uskallatko vastata näihin kysymyksiin rehellisesti ilman itsepetosta tai esitettyjen kysymysten manipuoloimista omaksi eduskesi?!?! KYKENETKÖ SIIHEN!!???

Kysymykset:

1.Onko kaikkia puolueettomasti rakastava jumala olemassa?

2.Jos kaikkia puolueettomasti rakastava jumala on sinusta olemassa, onko hän asettanut ihmisille kuolemanjälkeisen pelastuksen, jonka voi oikein elämällä ja uskomalla saavuttaa?

Jos vastasit kumpaankin myöntävästi, elät paradoksaalisessa harhassa. Rakastavaa jumalaa ja kuoleman jälkeen pelastavaa jumalaa ei voi olla olemassa, ellei sitten kaikki pelastu tai jumalia on useita. Tämä on fakta, ei tulkinta. Ihminen elää sitä elämää johon on sattumalta syntynyt, tietämättömänä siitä mitä täällä pitäisi ja ei pitäisi tehdä. Siksi joko kaikki pelastuu, kukaan ei pelastu tai sitten osa pelastuu ja jumala on sairas Hitleriin verrattava sadisti.

Yritä mietiä tätä hetki ILMAN ITSEPETOSTA!!

tarvitsevasi apua.Syytät minua siitä mihin itse syyllistyt eli itsepetoksessa elämiseen.

Vastataan kysymyksiin.

1.Kyllä
        2.Kyllä.

Kommentistasi.
        "Jos vastasit....Siksi joko kaikki pelastuu,kukaan ei pelastu, tai Jumala on Hitleriin verrattava sadisti"
        Tämä kohta on joko sielunvihollisen päähäsi istuttama tai oman mielesi tuotos ei fakta.

Osa ihmisistä jää pelastuksen ulkopuolelle siksi että eivät ota sitä vastaan.Se on vähän kuin niin että jos minä kirjoittaisin sinulle sekin et sinäkään siitä hyötyisi ellet kävisi pankissa nostamassa sitä.
        Miksi ihmiset eivät ota pelastusta vastaan?
        Miksi se on niin tärkeämpää toimia oman tahdon kuin Jumalan tahdon mukaan?Okei, voin myöntää että se ei aina ole helppoa mutta mahdollista kyllä.
        Miksi ihmiset kieltäytyvät tähän on useita syitä.
        Muttei yhtään riittävää.
        Sekin että et ole ottanut vastaan pelastusta on sinun oma ratkaisusi ei kenenkään muun, vielä on mahdollista kääntyä.

Sanot minua narsistiseksi mutta et tunnu ymmärtävän että ei tämä maailma sinun ajatustesi mukaan pyöri.

• SilitysrautaMikko

Itseasiassa en usko että uskonnot katoavat maailmasta tuhansiin vuosiin; Genren mukaan uskonnot tulevat aina olemaan maailmassa, mutta vaihtuen riippuen trendistä.

Ateismi on evoluution tuote eikä siten voi kadota. Jos antikristus juttu pitäisi paikkansa olisit jo merkin haltija (www). Että hyviä unia vaan.

• muutoksia on luvassa.

Geeniteknologia ja nanoteknologia ennustaa suuria muutoksia ihmiskunnassa 50 vuodessa voi ihmiskunta ottaa miljoonien vuosien harppauksia.

Ennustan että muutoksia on luvassa.

Ja etenkin uskonnot tulevat kokemaan muutoksia.

Kenties luodaan uusi 'totuus' ja sen ympärille omia opettavaisia tarinoita siitä kuinka tavoittaa se oikea totuus.

• Arkkipiru

Minä en löydä!! Miksi eivät sokeat silmäni näe?

Auttakaa pientä Jumalan palvelijaa, valaiskaa taivaallisella Maglitella minun polkuni, jotta en eksyisi pimeässä.

Siinä viettelevässä, pimeässä polussa, joka minut harhaan johtaa, älkää antako minun pysyä!!

Jumalani, miksi et käytä Totuuden höylää, joka minusta rikkomusten särmät poistaisi!!!

...pliis...?

• huuda Herran puoleen.

• Kuottarulla

On kyllä nyt vain sanottava, että olen samaa mieltä Agneistin kanssa. Ole hyvä ja lopeta tuo manailu. Tuo on yhtä tyhjän kanssa. Pidä vaan itsesi valittuna tai pelastettuna, ihan sama.

• nnp

Ensinnäkin ,minä en löytänyt tuosta tekstistä ainoakaan manausta.Ateistit manaavat niin että suuhun koskee.

• Jami369

Nyt jopa minun rauhallinen luonteeni alkaa räjähdellä liitoksistaan, sinä LJH olet täysin sekaisin tuhat vuotisine valtakuntinesi ja kuolemanenkeliesi kanssa, lyö itseäsi vasaralla päähän ja pyydä jeesusta korjaamaan vahingot?

• tpk_68

...vahingot? Yksi seko hihhuli vähemmän ja maailma on taas hiukan parempui paikka elää.

• "Kuinka pitkä on ateismin elinikä?"

Niin pitkä kuin moraalin ja järjen elinikä on. En sano, että ateismi on yhtä kuin järki ja moraali, mutta nuo kaksi käsitettä korreloivat ateismin kanssa.

"Sitten kun tulee uskovaisten ylöstempaus, ja alkaa 7-vuotinen ahdistuksen aika."

Sitten kun Peter Pan kasvaa aikuiseksi? Sitten kun Romulanit hyökkäävät?

"Silloin on kaksi miestä pellolla, toinen otetaan ylös,toinen jätetään.Kaksi naista jauhamassa käsikivillä;toinen otetaan ylös,toinen jätetään alas."

Ylösnousemuksessa lähtee kaksi ihmistä. LJH, oletko itse usein pellolla?

"Jeesus tulee voittamaan eli kannattaa katsoa missä joukoissa seisoo."

Yrität lietsoa pelkoa ja saada pelon avulla ihmiset seuraamaan sinun vaatimuksia. Mutta se ei onnistu, koska minä en suostu pelkäämään säälittäviä uhkauksiasi ja joutua sinun manipuloimaksi. LJH, sinä voit yrittää pelotella ja uhkailla minua kuinka paljon tahansa, mutta minä en suostu pelkäämään säälittävää pienisieluista miestä, jonka koko elämän- ja maailmankatsomus perustuu pelkoon.

LJH:
      Kaikissa ruumiini, mieleni ja järkeni voimissa, minä hylkään ja kiellän Pyhän Hengen.

Noin. Uskontosi mukaan, minä olen täysin uskontosi tarjoaman (olemattoman) pelastuksen ulkopuolella. Ihan niinkuin sillä olisi oikeasti mitään merkitystä, paitsi symbolisella tasolla.

• "olenko usein pellolla"
        En suinkaan.Se oli vain sopiva kohta poimittavaksi.

Vai yritän minä lietsoa pelkoa?Vai olen minä säälittävä?Vai perustuu minun maailman/elämän katsomus pelkoon?

Pikemminkin varoitan ja aprikoin.Ei suinkaan.Enemmän rakkauteen Kaikkivaltiasta kohtaan.

Vaikutat rikkinäiseltä ja tarvitsisit apua.
        Oletko kokeillut auttavaa puhelinta?

• L.J.H kirjoitti:

"olenko usein pellolla"
        En suinkaan.Se oli vain sopiva kohta poimittavaksi.

Vai yritän minä lietsoa pelkoa?Vai olen minä säälittävä?Vai perustuu minun maailman/elämän katsomus pelkoon?

Pikemminkin varoitan ja aprikoin.Ei suinkaan.Enemmän rakkauteen Kaikkivaltiasta kohtaan.

Vaikutat rikkinäiseltä ja tarvitsisit apua.
        Oletko kokeillut auttavaa puhelinta?

"Pikemminkin varoitan ja aprikoin."

Varoitat olemattomasta vaarasta. Lieneeköhän se hysteeristä paranoiaa?

"Vaikutat rikkinäiseltä ja tarvitsisit apua. Oletko kokeillut auttavaa puhelinta?"

Aika paksua mieheltä, joka uskoo jumalaan pelon vuoksi. Joku pelotteli sinut uskoon, mutta minua ei pelotella lahkoihin.

• jason_dax kirjoitti:

"Pikemminkin varoitan ja aprikoin."

Varoitat olemattomasta vaarasta. Lieneeköhän se hysteeristä paranoiaa?

"Vaikutat rikkinäiseltä ja tarvitsisit apua. Oletko kokeillut auttavaa puhelinta?"

Aika paksua mieheltä, joka uskoo jumalaan pelon vuoksi. Joku pelotteli sinut uskoon, mutta minua ei pelotella lahkoihin.

Tuo tekstisi on asia miten haluat nähdä sen.

Jos ollaan rehellisiä niin kyllä Jumalan pelko vaikuttaa jonkin verran estää tekemästä asioita joita muuten saattaisin tehdä.Mutta tämä on hyväksi.Herran pelko on viisauden alku.

Mutta se ei mene niin että kokoajan miettisin voi jummi jammi tääkin meni pieleen, mitäköhän Jumala mahtaa ajatella ja voi nyt mä lankesin ei kai vaan Jumala rankaise.Tai että yhyy, mun on pakko tehdä tää homma kun taivaalliset pyssyt osoittaa mua kohti.

Enemmän vaikuttaa kuitenkin Jumalan rakkaus, se mitä Jumala on tehnyt hyväkseni.Hän on valinnut ensin minut.Nostanut ylös ahdistuksesta.
        Ja on myös minun oma haluni pysyä tällä tiellä mihin minut on armosta ei ansioitteni takia nostettu.
        Olen niin monesti kokenut Hänen läsnäolonsa ja ei elämää ole ilman Jumalaa.
        Jumala tarjoaa enemmän kuin mitä maailma tarjoaa.

• L.J.H kirjoitti:

Tuo tekstisi on asia miten haluat nähdä sen.

Jos ollaan rehellisiä niin kyllä Jumalan pelko vaikuttaa jonkin verran estää tekemästä asioita joita muuten saattaisin tehdä.Mutta tämä on hyväksi.Herran pelko on viisauden alku.

Mutta se ei mene niin että kokoajan miettisin voi jummi jammi tääkin meni pieleen, mitäköhän Jumala mahtaa ajatella ja voi nyt mä lankesin ei kai vaan Jumala rankaise.Tai että yhyy, mun on pakko tehdä tää homma kun taivaalliset pyssyt osoittaa mua kohti.

Enemmän vaikuttaa kuitenkin Jumalan rakkaus, se mitä Jumala on tehnyt hyväkseni.Hän on valinnut ensin minut.Nostanut ylös ahdistuksesta.
        Ja on myös minun oma haluni pysyä tällä tiellä mihin minut on armosta ei ansioitteni takia nostettu.
        Olen niin monesti kokenut Hänen läsnäolonsa ja ei elämää ole ilman Jumalaa.
        Jumala tarjoaa enemmän kuin mitä maailma tarjoaa.

"Jos ollaan rehellisiä niin kyllä Jumalan pelko vaikuttaa jonkin verran estää tekemästä asioita joita muuten saattaisin tehdä.Mutta tämä on hyväksi.Herran pelko on viisauden alku."

Estää mitä? Ajattelua? Kyseenalaistamista? Kehitystä? Vapautta? Tasa-arvoa? Demokratiaa? Tiedettä? Totuutta?

"Enemmän vaikuttaa kuitenkin Jumalan rakkaus, se mitä Jumala on tehnyt hyväkseni."

Ei ole jumalaa eikä olematon voi tehdä hyväksesi mitään. Uskonto sinut on taas kahlinut.

"Olen niin monesti kokenut Hänen läsnäolonsa..."

Taitaa kuule olla jotain muita tuntemuksia, jotka ovat lähtöisin korvien välistä.

"...ja ei elämää ole ilman Jumalaa."

Ateisteilla ei ole jumalaa ja heillä on elämä ja elämää. Tosin ei sinullakaan ole jumalaa, sinä vain kuvittelet että sinulla on.

• jason_dax kirjoitti:

"Jos ollaan rehellisiä niin kyllä Jumalan pelko vaikuttaa jonkin verran estää tekemästä asioita joita muuten saattaisin tehdä.Mutta tämä on hyväksi.Herran pelko on viisauden alku."

Estää mitä? Ajattelua? Kyseenalaistamista? Kehitystä? Vapautta? Tasa-arvoa? Demokratiaa? Tiedettä? Totuutta?

"Enemmän vaikuttaa kuitenkin Jumalan rakkaus, se mitä Jumala on tehnyt hyväkseni."

Ei ole jumalaa eikä olematon voi tehdä hyväksesi mitään. Uskonto sinut on taas kahlinut.

"Olen niin monesti kokenut Hänen läsnäolonsa..."

Taitaa kuule olla jotain muita tuntemuksia, jotka ovat lähtöisin korvien välistä.

"...ja ei elämää ole ilman Jumalaa."

Ateisteilla ei ole jumalaa ja heillä on elämä ja elämää. Tosin ei sinullakaan ole jumalaa, sinä vain kuvittelet että sinulla on.

"Estää mitä?"
        Tekemästä tyhmiä ja haitallisia asioita.

"uskonto sinut on taas kahlinnut"
        Kuka on kahlittu.Minä olen totisesti vapaa koska olen vapaa Kristuksessa.

"Ateisteilla ei ole Jumalaa ja heillä on elämä ja elämää"
        Niinhän sinä luulet.

Ja ai niin tosiaan sellainen juttu piti kysyä että kun kerroit olevasi homoseksuaali.Ymmärrän että tästäkin syystä ateismi kuulostaa sinun näkökulmasta paremmalta vaihtoehdolta koska ei sisällä käsitettä synnistä.
        Ja sitten minuahan on sanottu homojen vihaajaksi mikä ei pidä paikkaansa, sillä tunnen aitoa myötätuntoa homoja ja lesboja kohtaan.
        Tällä tarkoitan että on murheellista kuin joistain tulee sellaisia,eikä se ole heidän syynsä.
        Käsittääkseni syy miksi joistain tulee homoseksuaaleja on se että jotain on mennyt pieleen lapsuudessa.
        Sitten piti kysyä yhtä asiaa että ovatko mielestäsi nyky-yhteiskunnassa homoseksuaalit pahoinvoiva vähemmistö ja miksi?
        En kuitenkaan viitsi valehdella hyväksyväni homoseksuaalisuuden mutta minulla on jonkinlaista myötätuntua näitä ihmisiä kohtaan.

Olitko muuten Pride-marssilla tänä kesänä?

• L.J.H kirjoitti:

"Estää mitä?"
        Tekemästä tyhmiä ja haitallisia asioita.

"uskonto sinut on taas kahlinnut"
        Kuka on kahlittu.Minä olen totisesti vapaa koska olen vapaa Kristuksessa.

"Ateisteilla ei ole Jumalaa ja heillä on elämä ja elämää"
        Niinhän sinä luulet.

Ja ai niin tosiaan sellainen juttu piti kysyä että kun kerroit olevasi homoseksuaali.Ymmärrän että tästäkin syystä ateismi kuulostaa sinun näkökulmasta paremmalta vaihtoehdolta koska ei sisällä käsitettä synnistä.
        Ja sitten minuahan on sanottu homojen vihaajaksi mikä ei pidä paikkaansa, sillä tunnen aitoa myötätuntoa homoja ja lesboja kohtaan.
        Tällä tarkoitan että on murheellista kuin joistain tulee sellaisia,eikä se ole heidän syynsä.
        Käsittääkseni syy miksi joistain tulee homoseksuaaleja on se että jotain on mennyt pieleen lapsuudessa.
        Sitten piti kysyä yhtä asiaa että ovatko mielestäsi nyky-yhteiskunnassa homoseksuaalit pahoinvoiva vähemmistö ja miksi?
        En kuitenkaan viitsi valehdella hyväksyväni homoseksuaalisuuden mutta minulla on jonkinlaista myötätuntua näitä ihmisiä kohtaan.

Olitko muuten Pride-marssilla tänä kesänä?

"Tekemästä tyhmiä ja haitallisia asioita."

Kuten mainitsemiani asioita? Eikö järki estä tekemästä tyhmiä ja haitallisia asioita? Minulla ainakin järki estää näiden tekemisen.

"Niinhän sinä luulet."

Kyse on tiedosta. Minulla on elämä ja elämää sekä olen ateisti.

"Ja sitten minuahan on sanottu homojen vihaajaksi mikä ei pidä paikkaansa, sillä tunnen aitoa myötätuntoa homoja ja lesboja kohtaan."

Tunnet myötätuntoa, koska he eivät ole kuten sinä.

"Tällä tarkoitan että on murheellista kuin joistain tulee sellaisia,eikä se ole heidän syynsä."

Juuri kuten sanoin, tullet ylimielistä sääliä, joka ei edes oikeasti ole sääliä.

"Käsittääkseni syy miksi joistain tulee homoseksuaaleja on se että jotain on mennyt pieleen lapsuudessa."

Ja syy miksi joistain tulee kristittyjä on se, että jotain on mennyt pieleen älyllisessä ja henkisessä kehityksessä.

"Sitten piti kysyä yhtä asiaa että ovatko mielestäsi nyky-yhteiskunnassa homoseksuaalit pahoinvoiva vähemmistö ja miksi?"

Homoseksuaalit eivät ole pahoinvoiva vähemmistö, mutta kärsivät syrjinnästä.

"Olitko muuten Pride-marssilla tänä kesänä?"

En ollut Pride-marssilla.

• jason_dax kirjoitti:

"Tekemästä tyhmiä ja haitallisia asioita."

Kuten mainitsemiani asioita? Eikö järki estä tekemästä tyhmiä ja haitallisia asioita? Minulla ainakin järki estää näiden tekemisen.

"Niinhän sinä luulet."

Kyse on tiedosta. Minulla on elämä ja elämää sekä olen ateisti.

"Ja sitten minuahan on sanottu homojen vihaajaksi mikä ei pidä paikkaansa, sillä tunnen aitoa myötätuntoa homoja ja lesboja kohtaan."

Tunnet myötätuntoa, koska he eivät ole kuten sinä.

"Tällä tarkoitan että on murheellista kuin joistain tulee sellaisia,eikä se ole heidän syynsä."

Juuri kuten sanoin, tullet ylimielistä sääliä, joka ei edes oikeasti ole sääliä.

"Käsittääkseni syy miksi joistain tulee homoseksuaaleja on se että jotain on mennyt pieleen lapsuudessa."

Ja syy miksi joistain tulee kristittyjä on se, että jotain on mennyt pieleen älyllisessä ja henkisessä kehityksessä.

"Sitten piti kysyä yhtä asiaa että ovatko mielestäsi nyky-yhteiskunnassa homoseksuaalit pahoinvoiva vähemmistö ja miksi?"

Homoseksuaalit eivät ole pahoinvoiva vähemmistö, mutta kärsivät syrjinnästä.

"Olitko muuten Pride-marssilla tänä kesänä?"

En ollut Pride-marssilla.

"eikö järki estä tekemästä tyhmiä ja haitallisia asioita"
        Ei.Olen joskus tehnyt tyhmiä asioita.
        Ei se sinullakaan täysin estä koska olet kieltäytynyt pelastuksesta.

"homoseksuaalit eivät ole pahoinvoiva vähemmistö mutta kärsivät syrjinnästä"
        Kuten.

• ope

missä olet "ylöstempauksen" ajan? Pilven reunalla? Entä mitä ei-öljytty tekee tuolla merkillä kun kaikki tänne jääneet olemme rupusakkia? Jeesus tulee vielä takaisin -miksi ihmeessä? Kova poika reissaamaan.
      Mikäli muistan tuhatvuotista valtakuntaa seuraa "pedon" irtipääsy, taas lisää kauheita onnettomuuksia ja lopulta loppumatsi Jeesus-Peto. Hurjaa touhua- ihan tukka pystyssä tätä lukee. Rupeaisinko uskovaksi?

• nnp

Lue jokin evankeliumi ja ilmestyskirja niin selviää asia sinullekin.

• ope
        nnp kirjoitti:

Lue jokin evankeliumi ja ilmestyskirja niin selviää asia sinullekin.

luettu, hurjaa menoa joka tapauksessa ja täysin tolkutonta. Muistaakseni evankeliumit yrittävät tarinoida uuden jumalan maallisesta vaelluksesta uran alusta loppuun ja Ilmestyskirjassa vasta alkaa apokalypsisatuilu.

• siltä kuin

UFOT tulis ulkoavaruudesta, ja veis täältä kaikki viisaat ja terveet mukanaan. Mehän ollaan siis vaan semmonen koe täällä, jota tarkkaillaan ulkoa avaruudesta, ja sit kun "tuomiopäivä" koittaa, täältä valitut pääsevät kotiplaneetalle turvaan, koska meidän maapallo on niin raiskattu ihmisten jäljiltä, että se ei enää pitkään toimi. Kotiplaneetalla on kaikki reilassa, koska ne on siellä tarkkaillu meidän virheitä, ja ottaneet opikseen. Näin se on. Raamatussakin kun puhutaan maailmanlopusta, niin siellä kerrotaan suurista heinäsirkoista, joilla on panssarit ja ihmisten kasvot ja en muista mitä kaikkea. Ihan selviä alieneita!

• On mahdollista että ylöstempaus selitetään ufojen teoksi.
        Mikäli niitä nyt ylipäänsä on Jeesus Kristus on heitä suurempi.

• Tempoo päästä
        L.J.H kirjoitti:

On mahdollista että ylöstempaus selitetään ufojen teoksi.
        Mikäli niitä nyt ylipäänsä on Jeesus Kristus on heitä suurempi.

Otahan lääkkeesi niin ei tempaa noin pahasti ylös :D

• E. K 2

Kummalla puollella on paremmat aseet ja enemmän porukkaa. Tiedätkö taivaan aseista kerran meinaat asettua sille puolelle. Itse haluaisin semmoisen julmetun ison kahdenkädentulimiekan. ja ehkä pumpu haulikon. Sitten hyökkäisin persekkerinä. Sim vim hieno viilto, tervä viilto ja kaksi langennutta sielua keskeltä halki heh heh. opetetaanko paratiisissa miekan käyttöä

• eli Jeesuksen Kristuksen puolella on paremmat aseet.
        Jumalan sana se on vahvin ase.Esim. Raamatun alussa olevassa luomiskertomuksessa.

• samassa
        L.J.H kirjoitti:

eli Jeesuksen Kristuksen puolella on paremmat aseet.
        Jumalan sana se on vahvin ase.Esim. Raamatun alussa olevassa luomiskertomuksessa.

luomiskertomuksessa, jossa miehelle luotiin ensin nännit, ja sitten vasta luotiin nainen, jolla niille vasta oli käyttöä? Tai jossa Aatamin ja Eevan pojat yhtyisvät ilmeisesti äitiinsä tai muihin sukulaisiinsa saadakseen jälkeläisiä?

• nnp
        samassa kirjoitti:

luomiskertomuksessa, jossa miehelle luotiin ensin nännit, ja sitten vasta luotiin nainen, jolla niille vasta oli käyttöä? Tai jossa Aatamin ja Eevan pojat yhtyisvät ilmeisesti äitiinsä tai muihin sukulaisiinsa saadakseen jälkeläisiä?

Eiköhän se ole niin että kyllä se Jumala loi muitakin ihmisiä maanpäälle .aatamin ja eevan pojille vaimot esimerkiksi. ei raamatussa aivan joka ikistä asiaa kerrota. Jumala on antanut ihmiselle järjen jolla voi miettiä itsekin. ja sitä paitsi Jumalan salattuja ihmeitä meidän ei tule kaikkea tietääkään.
        Tuo on juuri sellainen kohta Raamatussa jolla uskomattomat pääsevät "loistamaan" että mitäs nyt kun ei ollut poikiilla vaimoja.
        Jumala ei syntiä hyväksy joten ei se ole sallinut poikien ätiensä tai siskojensa kanssa sukua jatkaa. Kyllä ne vaimot on Jumala tehnyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      487
      3869
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      15
      2906
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      279
      2178
    4. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      450
      2028
    5. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      84
      1374
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      157
      1293
    7. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      63
      1158
    8. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      81
      1065
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      1029
    10. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      41
      1028
    Aihe