Eli ongelmana seuraava...
Ostin uuden nokian puhelimen, jossa tuli nokia PC suite ohjelmisto mukana. No Pc-suitehan ei toimi 98:ssa, joten voinko asentaa 2000:sen suoraan 98:n päälle ja toimivatko asennuksen jälkeen 98:ssa olleet ohjelmat kuten Word ja Exel asennuksen jälkeen???
Win98 -> Win2000
Epävarma???
4
577
Vastaukset
- asentaa
voi asentaa päälle
MUTTA alle jää niin paljon käytössä kuluneen win98:n sontaa, että voi toimia epävakaasti yms. puhdas asennus on aina kaikkein paras, varsinkin win9x -> nt kohdalla.- Kurnamenttari
Periaatteesa pitäisi toimia, mutta tuskin käytännössä. Jos noita hyötyohjelmia (Excel- yms. Office-jutut) aikoo käyttää, niin W98:n aikaiset versiot eivät ainakaan toimi. [En nyt ketään mollaa, mutta takia lienee tarve taulukkolaskentaan kännykällä?]
- Mutta niille jotka tarvitsevat
.... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1245958
- 574326
- 582751
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282558Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161855- 151524
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341382Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241341- 261167
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431111