Aivan turha ohjelma.Ihmeellisiä käänteitä ohjelmassa.
Turha ohjelma
4
571
Vastaukset
- elämää lienee
En ole jaksoakaan viitsinyt katsoa, mutta samanlainen ennakkokäsitys on kuin sinun mielipiteesikin. Itseasiassa, jos nyt sarjasta puhutaan, suomenkielinen nimi on mielestäni täysin naurettava, koska alkuperäinenhän olisi vapaasti käännettynä Epätoivoiset kotirouvat. Lienevätkö ohjelmapomot ajatelleet että saadaan sitten ne naiset joilla on surkea itsetunto sukupuolensa vuoksi katsomaan ohjelmaa. Sääli, sillä alkuperäinen nimi on mielestäni sarkastisen huumorinsa vuoksi parempi. Jep jep.
- mökötysripuli
nonniinnn....spekuloinnit sarjan osalta kannattaa jättää jollei ole sitä seurannut. Kyseinen sarja on ÄLLISTYTTÄVÄN hyvä,mikäki olet katsonut sen alusta saakka.Kaikki jaksot nivoutuvat yhteen,etkä pääse sisäpiiri juttuun kyllä ellet aloita katsomista alusta. P-I-S-T-E
- ehkä..
siinä suomenkielisessä nimessä on ripaus ironiaa. ;-)
- Tanya_Turner
koko sarja. Kliseitä täynnä, kaikki hahmot todella ärsyttäviä, Eva Longoria on toki todella hyvännäköinen mutta ei sen takia jaksa katsoa..
Pelinaiset on helvetin paljon parempi, kunnon sekoilua eikä mitään perhearvoja tai moraalia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456318
- 584422
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282958- 612917
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271496Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381475- 321290
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431191