Loppukohtaus...

casey-girl

Katoin just äsken Kuninkaan paluusta mun mielestä parhaita kohtia.Viimeinen, minkä katoin, oli se kun Frodo, Gandalf ja muut lähtee sillä laivalla.Frodo kattoo kauan Samia, Merriä ja Pippiniä sieltä laivasta ja sit pienesti nyökkää ja kääntyy pois.Se on mun mielestä yli siististi tehty, ku se nyökkää, niin sit se kattoo kameraan.Kai se on tarkotuksella tehty...Se näyttää, niinku se sanois katsojille, et nyt se on ohi.En mä tiedä...mitä mieltä te ootte?

Toinen juttu...En muista, et kuka näyttelijä oli sanonu, et ku oli ollu kattomassa Kuninkaan paluuta leffassa, niin se oli lähteny puolta tuntia ennen loppua pois, ku siinä oli ollu sen mielestä liian monta loppua.No mä sit päätin kattoa elokuvan siltä näkökulmalta ja kyllä siinä oikeestaan on muutama kohta, mihin leffa olis voinu loppua.Jos siis ei olis lukenu kirjaa eikä tietäis, mihin sen oikeesti kuuluu loppua.

3

899

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Narbeleth-

      Joo se nyökkäys kohtaus on aika jästkä. Vaikka minusta Elijah Woood näyttää ihan akalta siinä kun hymyilee. :D
      Mutta niin, tuo elokuvan loppuminen. Minusta se tuntu siinä Tuomiovuoren kohdalla niinkuin se olis loppunut.
      Niinkuin onnellisesti, mutta kauhean surullisesti(olen lukenut kirjan joo),kun Sam ja Frodo on siellä purautuvan tulivuoren juurella, ennen kuin kotkat pelastavat heidät.
      Leffan musiikit on mahtavat, oon niihin koukussa vaikka sountrackia en omistakaan. :D

    • jahaa

      Mä en oo huomannu et se kattois kameraan.. pitää kattoo ens kerralla tarkemmin :)
      Muistaakseni se oli Jack Nicholson, joka kommentoi niistä "lopuista". Onhan siinä perää:
      Aragornin kruunaaminen, harmaat satamat ja vielä se Samin loppu. Mutta jos noita ei ois ollu, olis se tuntunu aika keskeneräiseltä. Tai jotenkin että kolme elokuvaa on näitä seurattu, pitäähän sitä saada tietää miten kaikille kävi.

      • Melee

        Kuninkaan paluun Special extended edition oli minulle pettymys. Nämä kolme asiaa otti päähän: Saruman kuvattiin joksikin hulluksi pikku temppumaakariksi. Järkytyin todella kun se keihästi itsensä siihen rattaaseen. En kohtauksen verisyyden takia vaan koska se oli niin naurettavaa. Saruman oli suuri maia ja ennen pahuuteen uppoamistaan Gandalfiakin mahtavampi. Tuo loppu oli yksinkertaisesti järkyttävä. Sitten Gandalf. Elokuvassa hän HÄVISI taistelun Noitakuningasta vastaan vaikka alunperin mitään taistelua ei tullutkaan. Ja lisäksi hänen sauvansa tuhoutui tuossa. Järkytyin jos mahdollista, vielä enemmän koska Gandalf oli yksi minun lempihahmoistani elokuvissa. Ja viimeiseksi Denethor. Äijä kuvattiin koko leffan ajaksi tutisevaksi vanhukseksi vaikka hän oli jämerä käskynhaltija josta tosin lopussa tuli hullu. PETTYMYS taikka ei niin voi sanoa, olihan leffa silti loistava mutta kuitenkin aivan kuin alkuperäinen Kuninkaan paluu johon lapsi olisi yrittänyt lisätä joitakin yksityiskohtia. Peter Jackson on loistava ohjaaja mutta mielestäni hän ei ymmärrä täysin LOTR:in ja Keski-Maan syvintä olemusta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8176
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2519
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2233
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1899
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1153
    Aihe