Tämä on Tiibetiläinen persoonallisuustesti!
Istu rauhassa alas ja keskity testin tekemiseen, tulet hämmästymään lopputulosta. Tein tämän viime vuonna, kun sain sen e-mailiini ja toive, jonka tein, oikeasti kävi toteen vuoden kuluessa.
Dalai Lama suosittelee Sinua katsomaan, jos testi toimii sinulle.
Mielenkiintoista.
Vain 4 kysymystä ja vastaukset tulevat yllättämään Sinut.
Ihmisen mieli on kuin laskuvarjo, se toimii parhaiten, kun se on avoin.
Tämä testi on hauska tehdä, mutta seuraa ohjeita,
älä huijaa!
TESTI
Varoitus!!!
Vastaa kysymyksiin saman tien, älä katso testiä alaspäin, ennen kuin olet vastannut kysymykseen.
Kysymyksiä on vain neljä ja jos näet ne kaikki ennen loppua, et saa rehellisiä tuloksia!!
Etene alaspäin hitaasti, ja tee jokainen kysymys loppuun, ennen kuin rullaat tekstiä alaspäin!
Ota kynä ja paperia, jotta voit kirjoittaa vastaukset erilliselle paperille, tarvitset sitä lopussa.
Nämä ovat aitoja kysymyksiä, jotka kertovat paljon todellisesta itsestäsi.
Vastaa jokaiseen kysymykseen. Ensimmäinen asia, joka tulee mieleen, on yleensä oikea.
Ja muista, vastauksia ei näe ketään muu kuin Sinä!
TEE TOIVEESI ENNEN TESTIN ALOITTAMISTA !!
ENSIMMÄINEN KYSYMYS
Laita seuraavat eläimet järjestykseen niin, että ensimmäisenä on eläin, josta pidät eniten ja viimeisenä eläin, josta pidät vähiten.
Lehmä
Tiikeri
Lammas
Hevonen
Sika
TOINEN KYSYMYS
Kirjoita yksi sana, joka kuvaa mielestäsi kyseistä asiaa parhaiten
Koira
Kissa
Rotta
Kahvi
Meri
KOLMAS KYSYMYS
Ajattele jotain ihmistä, joka on sinulle merkityksellinen ja joka tuntee sinut. Laita jokaisen värin perään ihminen, jota väri kuvastaa parhaiten, älä toista vastaustasi!
Yksi ihminen jokaiseen väriin
Keltainen
Oranssi
Punainen
Valkoinen
Vihreä
Ja viimeiseksi, kirjoita ylös lempinumerosi sekä lempiviikonpäiväsi.
VALMIS? Varmista vielä, että vastaukset ovat sitä, mitä todella haluat!
Katso tulokset seuraavaksi, mutta toista toiveesi ennen kuin aloitat testin purkamisen!
Vastaukset:
Ensimmäinen kysymys kuvaa elämäsi prioriteetteja.
Lehmä kuvastaa uraa
Tiikeri kuvastaa ylpeyttä
Lammas kuvastaa rakkautta
Hevonen kuvastaa perhettä
Sika kuvastaa rahaa
Toinen kysymys kuvastaa eri ihmisten piirteitä
Koira- Oma persoonallisuus
Kissa- Parisi persoonallisuus
Rotta- Vihollistesi persoonallisuus
Kahvi- Miten suhtaudut seksiin
Meri- Miten suhtaudut omaan elämääsi
Kolmas kysymys kuvastaa eri ihmisiä elämässäsi
Keltainen- Joku, jota et koskaan unohda
Oranssi- Todellinen ystäväsi
Punainen- Joku, jota todella rakastat
Valkoinen- Kaksoissielusi(twin soul)
Vihreä- Ihminen, jonka tulet muistamaan loppuelämäsi
Neljäs kysymys
Sinun pitää lähettää tämä kysymys vähintään niin monelle ihmiselle, kuin mikä on lempinumerosi. Toiveesi toteutuu lempipäivänäsi.
Älä tuhoa tätä viestiä, 96 tunnin sisällä koet mieluisan yllätyksen. Tämä on totta, vaikket olisikaan taikauskoinen!
” When life has gotten too serious we need to laugh, when we forget to laugh, life becomes too serious”
testi
12
3585
Vastaukset
- No huh huh
...tämähän toimii.
Olen todella yllättynyt. - Juk-i-81
Tosi mukava testi, antoi ajattelemisen aihetta positiivisessa mielessä :)
- oli!
Erityisesti huvitti se, että persoonallisuuttani kuvasti sana kuola ja soulmateni on jeesus(olen siis pakana). Jeesus vielä menee mutta toi kuola tekee jo vähän tiukkaa.
Mulla kans toimi. Vastaukset oli just oikein. Ihan kummallista. Kunhan viellä toive toteutuis, siis se kaikkein parhain juttu tässä testissä.
- niin mä kysyn
et minkä värinen nappi sulta jäi tänään ottamatta?
- en tiedä
no mä en tiedä olisko se ollu se valkonen tai vihree mutta ainakaan se ei ollu se punanen sen mä otin heti aamulla.
- mielenkiintoista..
Eka meni aika nappiin väittäisin.
Persoonallisuuttani kuvastaa siis lyhytkarvainen, jaa jaa...
Ja seksiin suhtautuminen on tumma. Sekä elämään suhtautuminen on tummansininen.
Ihan hauska testi tässä ajanvietteeksi. - meminirkki
Tulee mieleen se South Parkin jakso jossa kerrottiin mormoneista. Dumb... dumb... dumb... dumb... "Laita eläimiä järjestykseen sen mukaan mistä pidät eniten". Ne on eläimiä, ei niitä voi laittaa mihinkään mielekkääseen järjestykseen. Tuo toinen kysymys oli erityisen hämmentävä, siis mitä "kyseistä asiaa"??? Mikä asia tässä oli kyseessä?
"Lempiviikonpäivä" ja "lempinumero"? Viikonpäivät on viikonpäiviä ja numerot numeroita. Minä kyllä lemmin mieluummin muita asioita :D - fkjlfflgj
olen persoonallisuudeltani pörröinen, ja mun parin persoonallisuus nalkuttava... ja suhtautuminen seksiin hyvä : D ihan mukavahan tää oli vaikka jotkut meniki vähän mönkään. ja en mä nyt jaksa näitä ikinä kellekkään lähetellä
- o_O
Kenelle tulee muka kissaa miettiessä ensimmäisenä adjektiivina mieleen nalkuttava..?
- up
up
- Kantapää
Tämä testi ei kyllä oikein toimi minulle..
Vastasin ensimmäiseen kysymykseen sika pelkästään koska ne ovat minusta vaan söpöjä, kolmoskysymys ei kohdallani toimi koska inhoan punaista ja kakkoskysymys olisi muuten ollut ihan osuva paitsi että mielestäni kahvi on pahaa.. -_-''
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932245Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561838- 1761393
- 234845
- 62769
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11766- 65764
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212633- 50628
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591