Ruskean kokolattiamaton peittämän portaikon alapäässä näytin sormillani kolme. Löysimme jännittävän paikan nurkkapöydän alta ja nauroimme enemmän kuin koskaan sen jälkeen. Katselen koululla varastohuonetta, joka on täynnä keräyspapereita, tietäen että jossakin siellä on varastettu postilähetys. Peitän maiseman verhoilla sekä painan kämmenet korviin yrittäessäni lukea koulukirjaa, joka ei kiinnosta. Ranskanopettajani halaa minua liikuttuneesti lakkiaispäivänä. Tavatessani opiskelukaverini käytän kaikkia etunimiäni ja käyttäydyn teennäisesti, hiukset permanentilla. Ihastun opiskelijabileissä mieheen, joka on tulevan hyvän ystäväni ensimmäinen aviomies. Tuskaa kestää muutama päivä. Helsingin mahtimies antaa minulle käyntikorttina, se polttaa taskussa palatessani kotikaupunkiini. Tänä kesänä rakastuin eniten, ja luulen, viimeisen kerran, sillä pelkään ettei tämä tuska mene koskaan.
Elämäni kymmenessä virkkeessä.
Torokkai's
1
856
Vastaukset
- safasfsa
http://draregolo.castpost.com/01_El choclo.mp3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442176Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1831969- 1161362
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96972
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73919Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933825- 54711