Ystäväni Laila että olet jaksanut minua nämä vuodet,nyt valitetavasti kohtalon kova koura on meidät päättänyt erottaa se kohtalo ratkaisee kaiken tässä maallisessa myllerryksesä valitettavasti,kuitenski olen tehnyt anteeksi antamattoman virheen puhuessani sinusta jollekkin henkilölle jota en edes tunne mutta kun sanoisit edes sen ihmisen nimen mutta ilmeisesti olet päättänyt häntä suojella ilmeisesti tässä maailmassa ei voi enää luotta edes kavereihin sen kuiteskin tästä opin etten enää pelasta kavereita vaikka avantoon uppoaisi hukkukoon vaikka jäihin! jos kerran olen sanonut jollekkin jotain niin sittenhän olisi vähintäänkin tasa-arvoista tietää tämän ihmispolon nimi mutta ei! suojelkaa tätä raasua sitten oikein porukalla tottavieköön häntä onkin syytä suojella minulta koska puhuu minun suullani että sayo nara!!
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4512016- 1571314
- 941193
- 761192
- 1141147
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku1851082- 100793
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.56745- 47733
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57674