Ystäväni Laila että olet jaksanut minua nämä vuodet,nyt valitetavasti kohtalon kova koura on meidät päättänyt erottaa se kohtalo ratkaisee kaiken tässä maallisessa myllerryksesä valitettavasti,kuitenski olen tehnyt anteeksi antamattoman virheen puhuessani sinusta jollekkin henkilölle jota en edes tunne mutta kun sanoisit edes sen ihmisen nimen mutta ilmeisesti olet päättänyt häntä suojella ilmeisesti tässä maailmassa ei voi enää luotta edes kavereihin sen kuiteskin tästä opin etten enää pelasta kavereita vaikka avantoon uppoaisi hukkukoon vaikka jäihin! jos kerran olen sanonut jollekkin jotain niin sittenhän olisi vähintäänkin tasa-arvoista tietää tämän ihmispolon nimi mutta ei! suojelkaa tätä raasua sitten oikein porukalla tottavieköön häntä onkin syytä suojella minulta koska puhuu minun suullani että sayo nara!!
Kiitos sinulle paras
easy ac
0
342
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682610
- 622572
- 681762
- 241587
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91440- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251086