Lesbot ovat parhaita

Kokenut

Koska heillä on parhaat pillut.

13

9884

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • L muija

Lepakot ovat ihania sängyssä.

• mutta melkein

ja todella....kyllä nainen naisen tuntee *ahh*

• Nimetön

Onko kellään kokemusta, että kaksi lespoa olisi
        nauttinut seksiä miehen kanssa,

• Nimetön kirjoitti:

Onko kellään kokemusta, että kaksi lespoa olisi
        nauttinut seksiä miehen kanssa,

...eivät harrasta seksiä miesten kanssa. Esim. 2n m- jutuissa naiset ovat bi-seksuaaleja, jos samalla rakastelevat myös toistensa kanssa.

• kaksonen69

Itse en ole L,enkä ole ajatellutkaan koskaan olla.Olen kuitenkin sitä mieltä,että nainen tuntee naisen halut ja himot parhaiten..Ehkä sittenkin joskus...

• pimsukka

en ole Lesbo. Mut olis kiva kokea se joskus naisen kanssa. Elän kyllä vakinaisessa suhteessa ja se saattas olla hankalaa toteuttaa mieheltä salaa :)

• Samaa sukupuolta olevat tietävät parhaiten, mikä tuntuu hyvälle ja miten kiihottaa toista parhaiten. Ei tarvitse olla lesbo, että harrastaisi seksiä naisen kanssa. Bi-seksuaalit harrastavat seksiä molempien sukupuolien kanssa. Monesti seksiin samaa sukupuolta olevan kanssa ei liity roihuavaa rakkautta, pelkkä seksuaalinen tyydytys riittää.

Ei sitä koskaan tiedä ;D

• pyhpah

"Olen kuitenkin sitä mieltä,että nainen tuntee naisen halut ja himot parhaiten."

Jokainen ihminen on erilainen ja samoin myös mielihalut. Joten mies voi ihan yhtä hyvin tuntea naisen kuin toinen nainen toisen naisen. Kuitenkin jokaiselle pitää kertoa mistä itse tykkää ja mikä saa syttymään. Kyllä nyt jokainen pinpin nuolee mutta siten että toinen tykkää on ihan eri asia (!) Ei se että itellä olisi pinppi tarkoita sitä että osaa myös toisten pinppiä käsitellä kuin mikäkin ex-pertti :FFS!

• ainakaa ite
        pyhpah kirjoitti:

"Olen kuitenkin sitä mieltä,että nainen tuntee naisen halut ja himot parhaiten."

Jokainen ihminen on erilainen ja samoin myös mielihalut. Joten mies voi ihan yhtä hyvin tuntea naisen kuin toinen nainen toisen naisen. Kuitenkin jokaiselle pitää kertoa mistä itse tykkää ja mikä saa syttymään. Kyllä nyt jokainen pinpin nuolee mutta siten että toinen tykkää on ihan eri asia (!) Ei se että itellä olisi pinppi tarkoita sitä että osaa myös toisten pinppiä käsitellä kuin mikäkin ex-pertti :FFS!

oo mikään ex-pertti ku kirjotat jostai ihme piNpistä:))))

• yksi lesbo

On täällä jutut! Näin hyvin en ole nauranutkaan pitkään aikaan *pyyhkii silmäkulmia*
      Aivan kuin naisen sukupuolielimen laatu olisi seksuaalisesta suuntautumisesta kiinni. JOS näin on niin kuulisin kyllä kovin mielellämi PERUSTELUT. Olen elämäni aikana nähnyt useammankin värkin, niin lesbon kuin epä-lesbonkin, enkä kyllä pysty pistämään niitä arvojärjestykseen. Jokaisen naisen pimpsukka on mielestäni kaunis, mikäli kantajansa on siitä ylpeä. En toki tarkoita, että haluaisin jokaisen naisen pyhintä katsella, kyllä se ihminen siinä kuitenkin on tärkeämpi. Minulle parisuhde on kiinnostavampi kuin irtosuhde.

Ja mitä seksin laatuun tulee naisten kesken, niin kyllä se on itsestä kiinni miten paljon siitä nauttii. Jos toinen nainen ei naista kiinnosta niin ei siitä mitään saa irti. Ja voin luvata ettei yksikään lesbo ole ajatustenlukija. Se että keskustelee siitä, mikä tuntuu hyvälle ja tutustuu rauhassa toisen kroppaan, on avain laadukkaaseen seksiin. Toimii mielestäni myös epä-lesbojen (lue heteroiden) seksuaalisessa kanssakäymisessä.

Jos olet erimieltä, niin luen mielelläni mielipiteesi aiheesta.

• lesboilla

on iso pilluhuulien välistä ulos työntyvä clitoris. Ainakin joka toisella. Sillä onnistuu naiminenkin kohtalaisen hyvin. Siksi lesbot ei miestä tarviikkaan siihen hommaan.

• totta??!
        lesboilla kirjoitti:

on iso pilluhuulien välistä ulos työntyvä clitoris. Ainakin joka toisella. Sillä onnistuu naiminenkin kohtalaisen hyvin. Siksi lesbot ei miestä tarviikkaan siihen hommaan.

voi vitsi! mä en ole tollaseen törmännytkään! hienoa että olet noin avartavaa tietoa saanut. Ja sun tietolähde on ihan varmasti luotettava. nyt ei enää seuraakaipaavan lesbiaanin tarvi ku katsella uimahallissa naisten värkkejä ja jos sieltä pilkottaa kyrvän kokoinen klitoris ni eiku kimppuun vaan, että selvä LESBO!

• pippeli

Pippeli on paras

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      51
      2274
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      26
      1117
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      992
    4. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      914
    5. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      55
      902
    6. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      883
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      127
      867
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      783
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      783
    10. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      759
    Aihe