Muistaako joku hienon Kutsukaa McCall- sarjan? Saisi tulla uusintana vielä, ja kaikki tuotantovuodet. Muistaakseni nelonen esitti ensimmäisen joitakin vuosia sitten. Myöskin A-Team saisi jatkaa televisiossa, onneksi tästä on kuitenkin DVD-boxeja... Onko minulla sielunveljiä tässä asiassa?
The Equalizer etc...
5
390
Vastaukset
- mecce
A-Team(kanal5,klo 05:35.sunnuntaina 3.9.2006
A-Team(kanal5,klo 05:15.sunnuntaina 10.9.200.
Tossa jos jollain näkyy... Nelonen esitti pariinkin otteeseen McCallin ekan kauden jaksoja ja se kyllä oli edelleen erittäin toimivaa toimintaviihdettä. Maisemat olivat 80-lukulaisia, kylmä sota voimissaan ja muuta, mutta tarinat olivat sen verran ajattomia, ettei ajan hammas ollut niitä pahemmin kuluttanut.
Olisi kiva nähdä sarja alusta loppuun. A-team oli ihan kivaa ajankulua jos ei muutakaan tullut, mutta aika hölmö sarja silti. Ekan kauden saa Anttilasta aika edullisesti.- Ken Walh
http://www.nelonen.fi/sarjat/ulkomaiset_muut.asp?f=184&d=61922&
NELONEN -- Anonyymi
Diggaan
EQUALIZERIN SIIS SEN ALKUPERÄISEN SAIS LAITTAA IHAN ALUSTA ALKAEN NELOSELLE. MAIKKARILLE TAI FOXILLE
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3758275Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1622616- 76948
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60863- 12850
- 25836
- 55833
- 64812
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss69725