Se on kivaa.
Minä vietän aikaa
10
681
Vastaukset
- kuitenkin
täältä juttuseuraa hakemaan, kiva.
silloin kun ei ole seuraa. Mutta minulla on peiliseinä ja voin jutella itseni kanssa kivoja juttuja ;-) seuraa odotellessa.
- eteisen
peili.Kohtuullisen kokoinen ja siis eteisessä ja kylppärissä tietenkin.
eteisen kirjoitti:
peili.Kohtuullisen kokoinen ja siis eteisessä ja kylppärissä tietenkin.
mutta juttu luistaa pienenkin peilin ääressä, vai mitä ;)?
MdK-MdK kirjoitti:
mutta juttu luistaa pienenkin peilin ääressä, vai mitä ;)?
peililiukuovet. Huone tuntuu avaralta ja valoisalta niiden ansiosta.
- Tankavaari
Yksinäisyys on paitsi olotila, myös mielentila. Kuka pystyy tasapainoiseen yksinäisyyteen elämän tiellä, on pitkällä... siellä.
mutta totta!
Yksinäisyys = tasapainoinen olotila, mielentila...
Taidan olla oikeilla poluilla:)))
Kiitos! Tankavaari, jatkan matkaa...
- vallaton ville
iltanuotio tunturin kupeessa, viehe kosken kuohuissa, auringonlasku syrjäisen lammen rannalla, marjametsä, myrskyn pauhu tai hiljainen musiikki (omalla kohdalla slaavilainen kansanmusiikki) ja minä viihdyn yksin.
- Catleija
Ajatukset saavat kyytiä valokuva-albumeja katsellessa. Minulla niitä on nelisenkymmentä. On lastenlapsista, häistä ja hautajaisista. Omasta nuoruudesta, kouluista ja työpaikoilta. Ja matkakuvia. Diakuviakin monta laatikkoa. En ikinä jaksaisi katsoa niistä kun osan kerrallaan, mutta kaihoisaa ja hauskaa touhua omassa rauhassa tehden.
- Laritsa M
...tai norkoilemassa minulta mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2097179
- 594692
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434584- 733322
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975- 301748
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261737Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411600- 341499
- 1431267