Vieläkö kantsisi ottaa sairasvakuutus ja mitähän ne maksaa?
sairasvakuutus, mitä se maksaa
4
3084
Vastaukset
- naiselle
Sairauskulu kuittaa reilu 200€ vuodessa.
Sun ikäiselle naiselle. - vakuutettu.
Jos et patukoi, etkä harrasta mitään muutakaan terveydelle vaarallista, niin vakuutus maksaa n. 250 euroa vuodessa.
Paitsi jos olet yrittäjä, niin maksu on n. 900 euroa kk.- niin?
sairasvakuutuksella ja yrittäjyydellä ole mitään tekemistä hinnan kanssa jos ihan tavallista sairasvakuutusta haluaa.
- Ansku3
Tuota mietin itsekkin, Olen 45 v terveet elämäntavat omaava nainen. Talous on nyt tiukoilla. Mulla on ollut sairausvakuutus pohjolasta tasan 9 vuotta. Tänä aikana hinta on kolminkertaistunut, viimeisen kahden-kolmen vuoden aikana se on kaksinkertaistunut. Nyt maksettava erä olis 230 €, aivan liikaa meikäläisen kukkarolle. Toisaalta, vaikka nyt pystyisinkin maksamaan, en tiedä mitä maksu on vuoden päästä ja mitä silloin pystyn maksamaan. Ajatelin irtisanoa koko vakuutuksen ja luottaa julkiseen terveydenhuoltoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611179- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että326657- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75566
- 56564