Terve vaan typykät!
mites meni joulu siellä "hah hah klubilla". Olitte tossa aattona NÄKÖJÄÄN pistänyt taas hameenhelmat yhteen ja virkkaus koukut ojoon, ja oikeen "miehissä" päivittelemään että mitenkäs se humppis ja mitenkäs se siru...saatais portsariksi.
Mielummin syön kuulkaas hatullisen matoja (pääsin jo makuun kun söin zipon leipomaa tiikerikakkua) ja olen kaikille kiltti kaksiviikkoa kun tulen sekunniksikaan siihen teidän "kerhon" eteen päivystämään ja häpeemään, kun "äijää" lappaa sisään kuka minkäkinlaisissa vaaleenpunasissa trikoissa....gaaassshhh.
Ja tiedoksi vaan että MINÄ kuulun bitch kerhoon ja oon sen yksinvaltias, sinne TE ette pääse kun olette liian karvattomia. Sekä käytätte aivan liikaa huulipunaa...
Siinä kerhossa juodaan kaljaa ja tapellaan, ei millään kumisilla hipstikeillä tai jollain pumpulipuikoilla....kuten eräät, Eikä siellä olla peppuhippaa...ts. kuten te sitä sanotta "juodaan rommia"..
Kannattas muuten tarkistaa että onko ne teidän "läpinäkymättömät" verhot ihan oikeinpäin asennettu.. Pyytäkää vaikka joku mies tarkistamaan...
*wirnwirn* halipusu MOIII:
tyttökerho
41
740
Vastaukset
- Miihkali
*halihalihalihaliiiii*
Olemme jo sinua kaivanneetkin ja kovasti.
Mitäpä kuuluu ja mitä kaikkea kivaa teit joulun aikana?
Pääsenkö jäseneksi kerhoosi, kun minulla kasvaa ainakin yksi pitkä ja kihara karva ja lisäksi tykkään lapparista aivan älyttömästi?
Tappelenkin tarpeen tullen lapparista raivokkaasti viimeiseen pulloon asti. Minun lappareitahan ei kukaan vie, prkl!
:-)- Sohvi
*hali*
Miten on joulunaika mennyt? Maistuiko lappari ;-) - Miihkali
Sohvi kirjoitti:
*hali*
Miten on joulunaika mennyt? Maistuiko lappari ;-)*halihalihalihaliiiiii*
Joulu meni kyllä hyvin pitkälti työn merkeissä, että eipä lapparia oikein ehtinyt maistella. Mutta otanpa joku toinen kerta sitten... :-)
Mitenkä sinun joulunaikasi on mennyt?
Toiko pukki paljon lahjoja? - Sohvi
Miihkali kirjoitti:
*halihalihalihaliiiiii*
Joulu meni kyllä hyvin pitkälti työn merkeissä, että eipä lapparia oikein ehtinyt maistella. Mutta otanpa joku toinen kerta sitten... :-)
Mitenkä sinun joulunaikasi on mennyt?
Toiko pukki paljon lahjoja?Joulunaika mennyt ihan rauhallisesti, vähän eri maisemissa kuin tavallisesti. Lahjoina pehmeä paketti, kirja ja seinäkalenteri, eipä sitä sen enempää kaipaile, kun olen sen verran outo ettei suklaakaan oikein mene.
Niin ja huuhaalla sain myös lahjoja ;-) Kannattaa katsoa tarkemmat tiedot Zipon viestistä "Joululahjani teille..." - humppalulla
halittuu... jees, ainahan kunnon MIEHIÄ bich kerhoon sopii.. joulu meni töissä perinteisesti..en ollut pukkina.
Sulla on noi arvot kohillaan, lapparista tapellaan vaikka sitten kaverin(kin) henki siinä mätössä menisi.
Siitäpä tulikin mieleeni että taidan köpästä tölkerö varastolle ja hivauttaa lapparia huiviini.. saako olla *huikkaa* - Miihkali
Sohvi kirjoitti:
Joulunaika mennyt ihan rauhallisesti, vähän eri maisemissa kuin tavallisesti. Lahjoina pehmeä paketti, kirja ja seinäkalenteri, eipä sitä sen enempää kaipaile, kun olen sen verran outo ettei suklaakaan oikein mene.
Niin ja huuhaalla sain myös lahjoja ;-) Kannattaa katsoa tarkemmat tiedot Zipon viestistä "Joululahjani teille..."Kävinkin "salaa" lukemassa että olit ihan ulkomailla joulua viettämässä. Kyllä vähän käy sinua kateeksi. :-)
Minä en saanut lahjaksi kuin yhden punaviinipullon ja tuolla se vielä on kirjahyllyssä avaamattomana.
Ai niin. Zippohan jakoi pukkina lahjoja ja sainhan minäkin tosiaan rommipullon häneltä. Eihän tässä sitten hätää ole, ku ehtis vaan juomaan jossain vaiheessa... :-) - Miihkali
humppalulla kirjoitti:
halittuu... jees, ainahan kunnon MIEHIÄ bich kerhoon sopii.. joulu meni töissä perinteisesti..en ollut pukkina.
Sulla on noi arvot kohillaan, lapparista tapellaan vaikka sitten kaverin(kin) henki siinä mätössä menisi.
Siitäpä tulikin mieleeni että taidan köpästä tölkerö varastolle ja hivauttaa lapparia huiviini.. saako olla *huikkaa*Olen ihan otettu ku minua oikeen kunnon MIEHEKSI sanoit. Töissähän se minäkin jouluna, enkä pukkina ollut minäkään. Kyllä pukiksi pyysivät mutta en ehtinyt.
Kyllä minä lapparia arvostan ja millään muulla ei ole kauheasti väliäkään, kunhan vaan lapparia riittää. Lappari on paras syy aloittaa tappelu, tai siis se lapparin vähyys...
Voi nam nam. Kyllä lappari aina maistuu, vaikka aamulla töihin menenkin. Lappari on aivan vastustamatonta ja varsinkin kun sinä sen tarjoat. Kiitos. *klu klu klu...aaaahhhhhh*
:-) - humppalulla
Miihkali kirjoitti:
Olen ihan otettu ku minua oikeen kunnon MIEHEKSI sanoit. Töissähän se minäkin jouluna, enkä pukkina ollut minäkään. Kyllä pukiksi pyysivät mutta en ehtinyt.
Kyllä minä lapparia arvostan ja millään muulla ei ole kauheasti väliäkään, kunhan vaan lapparia riittää. Lappari on paras syy aloittaa tappelu, tai siis se lapparin vähyys...
Voi nam nam. Kyllä lappari aina maistuu, vaikka aamulla töihin menenkin. Lappari on aivan vastustamatonta ja varsinkin kun sinä sen tarjoat. Kiitos. *klu klu klu...aaaahhhhhh*
:-)Eihän sua muuksikaan voi kutsua, täällä tuntuu näitä marjanpoimioita oleman ihan riittämiin.
Ai sulla on huomenna töitä, voi surku, ois vedetty perslärvät..mä oisin tarjonnu.. vedetään sit vaan lärvät :).
Mä oon sun kanssa kuule samoilla linjoilla ton tappelun alottamisen suhteen. Ja sit toinen hyvä paikka kyylätä tappeluja on mennä taksijonoon yöllä ja kiilata...tai grillijonoon ja kiilata sekä vittuilla ukoille että : - jaahas, taitaa äijä olla kunnon kännissä kun on TOLLANEN kottarainen kainalossa.
* tarjoilee lapin kultaa viehkeässä flanelli luukkupöksy yöpuvussaan* - Miihkali
humppalulla kirjoitti:
Eihän sua muuksikaan voi kutsua, täällä tuntuu näitä marjanpoimioita oleman ihan riittämiin.
Ai sulla on huomenna töitä, voi surku, ois vedetty perslärvät..mä oisin tarjonnu.. vedetään sit vaan lärvät :).
Mä oon sun kanssa kuule samoilla linjoilla ton tappelun alottamisen suhteen. Ja sit toinen hyvä paikka kyylätä tappeluja on mennä taksijonoon yöllä ja kiilata...tai grillijonoon ja kiilata sekä vittuilla ukoille että : - jaahas, taitaa äijä olla kunnon kännissä kun on TOLLANEN kottarainen kainalossa.
* tarjoilee lapin kultaa viehkeässä flanelli luukkupöksy yöpuvussaan*Eihän minua muuksi voi kutsua *röyhistää rintaa, siis sitä ylempää*
Töitä on huomenna, pahus soikoon, mutta ainahan sitä lärvit voi ottaa. Ei ne töissä kumminkaan mitään huomaa vaikka olisi paha olokin.
No juu. Kyllä hätä tappelukeinot keksii. Grillijonossa saa pienellä etuilulla ja vittuilulla mukavan joukkotappelun aikaiseksi. Täytyy vaan ensin etsiä sellainen grilli, jossa on pitkä jono.
Minäkin sain kerran kunnolla käsilaukusta kuuppaan, kun sanoin jonossa olevalle tutulle miehelle, että "sido se lehmä tolppaan ja lähe mun kans naisiin*
Perhana soikoon! Vieläkin se käsilaukun isku tuntuu kupolissa. :-)
Ooooohhh waaauuuu! Sulla on aivan mahtavan upee ja viehkee toi flanelli luukkupöksy yöpuku. Noin söpö luukkukin ja kaikkee. Mistä noin hienoja saa? Mulla on vaan tällanen Tarzanin lannevaate yöpukuna. Tehty ihan aidosta tiikerinnahasta.
Kiitos oluesta ja *kippis ja kulaus ja pullo huikalla huiviin* - humppalulla
Miihkali kirjoitti:
Eihän minua muuksi voi kutsua *röyhistää rintaa, siis sitä ylempää*
Töitä on huomenna, pahus soikoon, mutta ainahan sitä lärvit voi ottaa. Ei ne töissä kumminkaan mitään huomaa vaikka olisi paha olokin.
No juu. Kyllä hätä tappelukeinot keksii. Grillijonossa saa pienellä etuilulla ja vittuilulla mukavan joukkotappelun aikaiseksi. Täytyy vaan ensin etsiä sellainen grilli, jossa on pitkä jono.
Minäkin sain kerran kunnolla käsilaukusta kuuppaan, kun sanoin jonossa olevalle tutulle miehelle, että "sido se lehmä tolppaan ja lähe mun kans naisiin*
Perhana soikoon! Vieläkin se käsilaukun isku tuntuu kupolissa. :-)
Ooooohhh waaauuuu! Sulla on aivan mahtavan upee ja viehkee toi flanelli luukkupöksy yöpuku. Noin söpö luukkukin ja kaikkee. Mistä noin hienoja saa? Mulla on vaan tällanen Tarzanin lannevaate yöpukuna. Tehty ihan aidosta tiikerinnahasta.
Kiitos oluesta ja *kippis ja kulaus ja pullo huikalla huiviin**silmät putoo päästä* - pitääpä sanoa että NOIN kovaa karpaasia ei ole humppis vielä eläissään nähnyt..ja uskotko että humppis on jokusen kanssa treffeillä käynyt...
Tälläsellä pakkasella heppu tallustaa miehevästi tiikerin nahka vyötäisillä. JEES siinä olis zipon ja kipparin hahahakarpaasikerhoon KUNNON keulahahmo,vaikka eihän ne sua ota, kun sä oot liian miehinen.
Ja mielelläni minä TOLLASELLE MIEHELLE KANTELEN KALJAA. *nostaa kahdeksan koria lapparia yhdellä kädellä miihkalin eteen* -nnnooih, oleppa hyvä....hmmm..tarzan...
P.S. - yökkärin pöllin naapurin pyykkinarulta. - Miihkali
humppalulla kirjoitti:
*silmät putoo päästä* - pitääpä sanoa että NOIN kovaa karpaasia ei ole humppis vielä eläissään nähnyt..ja uskotko että humppis on jokusen kanssa treffeillä käynyt...
Tälläsellä pakkasella heppu tallustaa miehevästi tiikerin nahka vyötäisillä. JEES siinä olis zipon ja kipparin hahahakarpaasikerhoon KUNNON keulahahmo,vaikka eihän ne sua ota, kun sä oot liian miehinen.
Ja mielelläni minä TOLLASELLE MIEHELLE KANTELEN KALJAA. *nostaa kahdeksan koria lapparia yhdellä kädellä miihkalin eteen* -nnnooih, oleppa hyvä....hmmm..tarzan...
P.S. - yökkärin pöllin naapurin pyykkinarulta.Älä enempää kehu, koska nyt jo leijun pilvissä. *punastelee* Kova karpaasi olen ja eikä tunnu pakkanen missään. Miksköhän varpaissani ei ole tuntoa ja ovat aivan sinisetkin? Nooh, kova karpaasihan ei valita. Uskon, että olet treffeillä käynyt lukuisten miesten kanssa ja kaikkea nähnyt.
Juu, ei taira Zippo ja kippari mua kerhoonsa ottaa ku mullahan kasvaa rintakarvakin. Ja sitä vaalin ja kasvatan ja kastelen ja keväällä vaihdoin mullatkin.
Ohhoh! Kahreksan koria nostit lapparia tuosta vaan...ja yhrellä kärellä.
Et alkais mulle Janeksi? Olis meinaan sulle kovasti käyttöä ja sama makukin on juomien suhteen. Jookosta?
Pistettäisiin viidakko ja grillijonot sekasorron valtaan ja juotais lauleskellen lapparia vaan...
*nyt me lapparia juodaan...kiitosta ja kippistä vaan...hips* - humppalulla
Miihkali kirjoitti:
Älä enempää kehu, koska nyt jo leijun pilvissä. *punastelee* Kova karpaasi olen ja eikä tunnu pakkanen missään. Miksköhän varpaissani ei ole tuntoa ja ovat aivan sinisetkin? Nooh, kova karpaasihan ei valita. Uskon, että olet treffeillä käynyt lukuisten miesten kanssa ja kaikkea nähnyt.
Juu, ei taira Zippo ja kippari mua kerhoonsa ottaa ku mullahan kasvaa rintakarvakin. Ja sitä vaalin ja kasvatan ja kastelen ja keväällä vaihdoin mullatkin.
Ohhoh! Kahreksan koria nostit lapparia tuosta vaan...ja yhrellä kärellä.
Et alkais mulle Janeksi? Olis meinaan sulle kovasti käyttöä ja sama makukin on juomien suhteen. Jookosta?
Pistettäisiin viidakko ja grillijonot sekasorron valtaan ja juotais lauleskellen lapparia vaan...
*nyt me lapparia juodaan...kiitosta ja kippistä vaan...hips*tässä sulle tömäkkä, topakka ja herkkä jane vailla vertaa. Siinä kuule leijonat ja muu rupusakki jättää sut rauhaan jo kilometrien säteellä, kun haistavat mun..öö..lapinkulta röyhtäykset, jotka nekin ovat maankuuluja.
Noi siniset varpaat on tosi...hianot, lämmitetään niitä vähän, niin kyllä ne siitä väriä ottaa taasen... ja samalla se tuntokin palailee...
mä oon vähän reenannu tätä kaljan kantoo...että vois tehdä aina vaikutuksen tollasiin kunnon miehiin. *winkwink* - Miihkali
humppalulla kirjoitti:
tässä sulle tömäkkä, topakka ja herkkä jane vailla vertaa. Siinä kuule leijonat ja muu rupusakki jättää sut rauhaan jo kilometrien säteellä, kun haistavat mun..öö..lapinkulta röyhtäykset, jotka nekin ovat maankuuluja.
Noi siniset varpaat on tosi...hianot, lämmitetään niitä vähän, niin kyllä ne siitä väriä ottaa taasen... ja samalla se tuntokin palailee...
mä oon vähän reenannu tätä kaljan kantoo...että vois tehdä aina vaikutuksen tollasiin kunnon miehiin. *winkwink*On meinaan pikkasen hianoo ku mulle Janeksi tuut. Eipä oo enää mulla eikä meillä hätäpäivää ku minulla on sinut ja sinulla minut. Siinä kyllä kaikki muut vapisee ja poistuu maisemista ku sinu...meidät haistaa.
Eiks vaan ookki upeet varpaat mutta mua toi sininen väri alkaa jo kyllästyttämään. Hieros vähän niitä niin johan alkaa taas väri palaamaan.
Aivan mahtavan hyvin oot treenannu. Ainakin minuun teki todella suuren vaikutuksen, kun kahdeksan koria yhdellä kädellä minulle nostit. Riittäpähän juotavaakin hetkeksi aikaa. Vaikka alan asiantuntijat väittävät, että kaljakori painaa paljon vähemmän kuin limsakori? Toivottavasti vaan aamulla töihin kykenee...
Otetaanhan taas lapparia *kippis ja skool*
:-)
- Zippo
tulisitko tarkistamaan kerhomme verhot?
Hyvin meni, oli suorastaan rauhallista kun kaksi jäkäjäkä automaattia puuttuivat täältä! Emme kehdanneet sanoa variksenpelättimeksi niinpä käytimme sanaa portsariksi.
ÄLÄ nyt taas pilkaa niitä kokkauksiani, yritä itse härmän cheetah hankkia oikea tiikero jostain!! Ja pyysit vielä lisääkin sitä. Ja meidän kerho on vain tarkoitettu MIEHISILLE miehille, ei naisen ja jetin risteytykselle niin kuin eräs henkilö sitä muistuttaa...
Sun kerhossasi varmaan suoritettiin tapaninpäivän ajelu Gillettellä?? Yksinkö sä siellä tappelet?? Siellä ketään muitakaan oo.... Ja leiki sinä vaaan ylileveää kuljetusta ahterillasi...
*haliihaliiiiii*- jäkäjäkäSohvi
*muiskiss*
- MIEHINENZippo
jäkäjäkäSohvi kirjoitti:
*muiskiss*
*mmmmmmmuiskiiiiiiiss* i'm in heaven...... :)
- kilttiSohvi
MIEHINENZippo kirjoitti:
*mmmmmmmuiskiiiiiiiss* i'm in heaven...... :)
laittoi taas tuulemaan kun viestinsä on luettu jo yli sata kertaa :-) Missähän itse mahtaa olla??
Vaihdoin nimimerkkiä tähän vastaukseen..
En kai ole jäkäjäkä
olen mikämikä??
*päläpäläpäläpäläpäläpälä* - lutunenZippo
kilttiSohvi kirjoitti:
laittoi taas tuulemaan kun viestinsä on luettu jo yli sata kertaa :-) Missähän itse mahtaa olla??
En kai ole jäkäjäkä
olen mikämikä??
*päläpäläpäläpäläpäläpälä*humppis riehui täällä vähän aikaan kuin hurrikaani, sitten kiltit sedät korjasi hänet parempaan talteen ;) Mä en oikein luota tähän laskurisysteemiin...
Niin minäkin, olenhan oikeasti angoraluppakorvakani ;)
Et ole jäkäjäkä
et edes päkäpäkä
olet kiltti ja taiteellinen
runoilija suurenmoinen
äänesi rauhallisesti soljuu
ei kanssasi aika tylsäksi tuu... :)
*hysss...tukkii Sohvin suun *muiskiss*.. Ah, mikä hiljaisuus...* :) - humppalulla
En tule, näkyyhän tuo kirkolle asti että ne on väärinpäin asennettu...taisitte oikeen MIEHISSÄ asennella...hahahakarpaasikerhon puheenjohtaja ja jeesjees mies...
VAI ETTÄ VARIKSENPELÄTIN, zippo kuule, nyt on joulu mennyt ja SEN MUKANA rauha,,, konekiväärihumppis on takaisin tullut, ja kohta alkaa sellanen mätke että luikerra takasin sinne koloseen balettipukua sovittamaan.
Ja SITTEN ihan vaan tiedoksi etelän tartsani että niitä tiikereitä syödään meilla aamupalaksi ja paljain reisin olen niitä metsästellyt, SEN kyllä arvaa että sinä, pikku pääsiäiskäsi et saa edes niitä kastematoja kiinni, vaan pitää kaupasta nekin ostaa, ettei mene kynsi poikki.
EIKÄ mun tartte mitään leikkiä, tää on totista totta, eikä ihme että perseeni on ollut monet kerrat kesäisin (ajeltuna) vuokralla olympiastadionin nurmikenttänä. ja kerran jopa 19. reikänä yhdellä golf klubilla...tuollatuolla...wipletonilla. - humppalulla
kilttiSohvi kirjoitti:
En kai ole jäkäjäkä
olen mikämikä??
*päläpäläpäläpäläpäläpälä*kait se on luettu, kun MINÄ itse sitä käyn lukemassa ja itse itselleni vastailemassa...
- humppalulla
kilttiSohvi kirjoitti:
En kai ole jäkäjäkä
olen mikämikä??
*päläpäläpäläpäläpäläpälä*kait se on luettu, kun MINÄ itse sitä käyn lukemassa ja itse itselleni vastailemassa...
- Zippo
humppalulla kirjoitti:
En tule, näkyyhän tuo kirkolle asti että ne on väärinpäin asennettu...taisitte oikeen MIEHISSÄ asennella...hahahakarpaasikerhon puheenjohtaja ja jeesjees mies...
VAI ETTÄ VARIKSENPELÄTIN, zippo kuule, nyt on joulu mennyt ja SEN MUKANA rauha,,, konekiväärihumppis on takaisin tullut, ja kohta alkaa sellanen mätke että luikerra takasin sinne koloseen balettipukua sovittamaan.
Ja SITTEN ihan vaan tiedoksi etelän tartsani että niitä tiikereitä syödään meilla aamupalaksi ja paljain reisin olen niitä metsästellyt, SEN kyllä arvaa että sinä, pikku pääsiäiskäsi et saa edes niitä kastematoja kiinni, vaan pitää kaupasta nekin ostaa, ettei mene kynsi poikki.
EIKÄ mun tartte mitään leikkiä, tää on totista totta, eikä ihme että perseeni on ollut monet kerrat kesäisin (ajeltuna) vuokralla olympiastadionin nurmikenttänä. ja kerran jopa 19. reikänä yhdellä golf klubilla...tuollatuolla...wipletonilla.huijaat täti kohtuujuomari, ei golfpallot ole jalkapallon kokoisia!!! Ja luulen että reiälle 19 kukaan ei vapaaehtoisesti tullut, löivät mielummin pallonsa veteen! Ettet vaan ollut bunkkerina siellä...??
Ja nyt se suu kiinni!! Kohta mä tuun sulle vähän asentelemaan ulokettasi itään päin ja samalla saat kasvojen kohotuksen ihan ilmaiseksi! Ja kuule mä sovitan sulle sirkusteltan päälle, pelle on jo siellä sisällä valmiina.
Voi tiikeriparkoja, ovat joutuneet koskettamaan reisiäsi yhhhyh. Ei ole pedon elämäkään helppoa ei... Kuule, ne madot oli taatusti tuoreita! Sen tietää siitä että niiden sisältä tuli välillä pikkuisia erivärisiä matoja joten sait oikein kunnon annoksen, senkin kiittämätön varpusparvihaukka.
Mutta muuten olet mukava... *haliiiiiiiiiii* - Zippo
humppalulla kirjoitti:
kait se on luettu, kun MINÄ itse sitä käyn lukemassa ja itse itselleni vastailemassa...
sen tietää jokainen mutta älä murehdi, et ole ainoa täällä...
- humppalulla
Zippo kirjoitti:
huijaat täti kohtuujuomari, ei golfpallot ole jalkapallon kokoisia!!! Ja luulen että reiälle 19 kukaan ei vapaaehtoisesti tullut, löivät mielummin pallonsa veteen! Ettet vaan ollut bunkkerina siellä...??
Ja nyt se suu kiinni!! Kohta mä tuun sulle vähän asentelemaan ulokettasi itään päin ja samalla saat kasvojen kohotuksen ihan ilmaiseksi! Ja kuule mä sovitan sulle sirkusteltan päälle, pelle on jo siellä sisällä valmiina.
Voi tiikeriparkoja, ovat joutuneet koskettamaan reisiäsi yhhhyh. Ei ole pedon elämäkään helppoa ei... Kuule, ne madot oli taatusti tuoreita! Sen tietää siitä että niiden sisältä tuli välillä pikkuisia erivärisiä matoja joten sait oikein kunnon annoksen, senkin kiittämätön varpusparvihaukka.
Mutta muuten olet mukava... *haliiiiiiiiiii*Tarkemmin kun miettii, niin se taisikin olla, ne varmaan luuli että olen joku "kokovartalokirkkovene" kun sinne lappoi äijää kun pipoo mela ojossa ja halusivat päästä "soutelemaan", sähän et TUNNETUSTI tiedä noista MIESTEN harrastuksista hölkäsen pölähtämää, mutta zippo kulta täti reisevä kyllä opastaa sinua veneilyn salaisuuksiin...tai kysy kipparilta, ainakin sillä on valtamerialus, luulis JOTAIN tietävän veneilystäkin.
Millos sä oot ton plastikkapussikirugin paperit ittelles vääntänyt, kun noin AULIISTI lupailet ulokkeiden asettelua ja kasvojen kohotusta.. sullahan ne ei nouse kuin kulmakarvat ja nekin kun laitetaan tukka kiinni.
Ja jos annat sen sirkusteltan niin KATO että tälläkertaa on kunnon naisten kokoa eikä mitään lässynlässyn plastikkapussi s kokoa. Vähintään xxxxllll ja mielellään vihree.
Kateellinen oot tiikereille... *läl läl lää*
Senkin älyvapaa MUNA haukka.
Mutta muuten olet oikeen suloinen ja hellyyttävä kullan nuppunen, pikku päivänpaiste. * kutittaa leuan alta* - Zippo
humppalulla kirjoitti:
Tarkemmin kun miettii, niin se taisikin olla, ne varmaan luuli että olen joku "kokovartalokirkkovene" kun sinne lappoi äijää kun pipoo mela ojossa ja halusivat päästä "soutelemaan", sähän et TUNNETUSTI tiedä noista MIESTEN harrastuksista hölkäsen pölähtämää, mutta zippo kulta täti reisevä kyllä opastaa sinua veneilyn salaisuuksiin...tai kysy kipparilta, ainakin sillä on valtamerialus, luulis JOTAIN tietävän veneilystäkin.
Millos sä oot ton plastikkapussikirugin paperit ittelles vääntänyt, kun noin AULIISTI lupailet ulokkeiden asettelua ja kasvojen kohotusta.. sullahan ne ei nouse kuin kulmakarvat ja nekin kun laitetaan tukka kiinni.
Ja jos annat sen sirkusteltan niin KATO että tälläkertaa on kunnon naisten kokoa eikä mitään lässynlässyn plastikkapussi s kokoa. Vähintään xxxxllll ja mielellään vihree.
Kateellinen oot tiikereille... *läl läl lää*
Senkin älyvapaa MUNA haukka.
Mutta muuten olet oikeen suloinen ja hellyyttävä kullan nuppunen, pikku päivänpaiste. * kutittaa leuan alta*No varmaan lappo, ei sitä joka päivä pääse melalla soutelemaan hehtaarin kokoiseen ruskeaan goflampeen. Taisipa siellä joku parkkeerata golf autonsakin sinne...
Jos kaikki naiset olisi samanlaisia kuin sinä niin sitä voisikin suoraan alkaa munkiksi!
Enpä taida oppiisi tulla
senkin ilkeä humppalulla
mitä sulla muka olisi tarjottavaa
jonkun taudin kuitenkin palkaksi saa
pehmeä kyllä olet... päästäsi
ja kovaa lyö oikea käsi...
Äkkiäkös mä ne tekaisin. Tosin sinun naamasi taitaa kaivata ennemminkin peräpukamaleikkausta... (hups, nyt olen nesteessä...) ;)
Selvä muru, mä tuon suurimman teltan mitä löydän ja nosturin kanssa niin saadaan se soviteltua päällesi, oi oma alppivuoristoni...
NIIN OLENKIN nyyyyyyhhhh miks tiikerit saa ja mä jään aina ilman... sniiiiffff
Voi kun sä oot hellunen taas pusinusunusu... :) - humppalulla
Zippo kirjoitti:
No varmaan lappo, ei sitä joka päivä pääse melalla soutelemaan hehtaarin kokoiseen ruskeaan goflampeen. Taisipa siellä joku parkkeerata golf autonsakin sinne...
Jos kaikki naiset olisi samanlaisia kuin sinä niin sitä voisikin suoraan alkaa munkiksi!
Enpä taida oppiisi tulla
senkin ilkeä humppalulla
mitä sulla muka olisi tarjottavaa
jonkun taudin kuitenkin palkaksi saa
pehmeä kyllä olet... päästäsi
ja kovaa lyö oikea käsi...
Äkkiäkös mä ne tekaisin. Tosin sinun naamasi taitaa kaivata ennemminkin peräpukamaleikkausta... (hups, nyt olen nesteessä...) ;)
Selvä muru, mä tuon suurimman teltan mitä löydän ja nosturin kanssa niin saadaan se soviteltua päällesi, oi oma alppivuoristoni...
NIIN OLENKIN nyyyyyyhhhh miks tiikerit saa ja mä jään aina ilman... sniiiiffff
Voi kun sä oot hellunen taas pusinusunusu... :)Tule oppiini, pikku koppiini.
Sulle opetan veneilyn salat, ehkä mieheksi kasvaa sinäkin alat.
Tautia on monenmoista, löytyy matoa löytyy loista, sinä et kylläkään niitä kakkuihisi poista.
Ota tosta pilleri,sillä kuoloo bakteeri.
ja jos juop viinoo niin maot kuoloo.
Joo, tiedetään että mun "rautanyrkki" tekee pahaa jälkeä.
Mut MITÄ sä oot tehnyt itselles joulun aikaan, sähän oot komistunut..näytät ihan...spidermaniltä. - Zippo
humppalulla kirjoitti:
Tule oppiini, pikku koppiini.
Sulle opetan veneilyn salat, ehkä mieheksi kasvaa sinäkin alat.
Tautia on monenmoista, löytyy matoa löytyy loista, sinä et kylläkään niitä kakkuihisi poista.
Ota tosta pilleri,sillä kuoloo bakteeri.
ja jos juop viinoo niin maot kuoloo.
Joo, tiedetään että mun "rautanyrkki" tekee pahaa jälkeä.
Mut MITÄ sä oot tehnyt itselles joulun aikaan, sähän oot komistunut..näytät ihan...spidermaniltä.En tule oppiisi
syitä on ainakin viisi
väkivaltaisuus, haukkuminen
syyttely, mustamaalaus, juominen
pikku elukat vaan vilistää
ja alapäätä kivistää
humppiksen hoidon jälkeen
sitten lääkärille meen
ja saan vahvat rohdot
ja lääkelaskut isot
juu, muutaman päivä ilman sinua palauttaa ryhdin, ilon ja naamastakin tulee melkein normaalin näköinen.
- Sohvi
vaan humppis! Eipä taida olla tämä viesti ihan minulle, mutta vastaanpa ihan huvikseni kun "hah hah klubilaisia" ei näy tällä hetkellä ;-)
Missähän poijjaat...
Mihin vie
mieron tie?
Missä lie,
en tiedä mie... - Zippo
tulisitko tarkistamaan kerhomme verhot?
Hyvin meni, oli suorastaan rauhallista kun kaksi jäkäjäkä automaattia puuttuivat täältä! Emme kehdanneet sanoa variksenpelättimeksi niinpä käytimme sanaa portsariksi.
ÄLÄ nyt taas pilkkaa niitä kokkauksiani, yritä itse härmän cheetah hankkia oikea tiikeri jostain!! Ja pyysit vielä lisääkin sitä. Ja meidän kerho on vain tarkoitettu MIEHISILLE miehille, ei naisen ja jetin risteytykselle niin kuin eräs henkilö sitä muistuttaa...
Sun kerhossasi varmaan suoritettiin tapaninpäivän ajelu Gillettellä?? Yksinkö sä siellä tappelet?? Siellä ketään muitakaan oo.... Ja leiki sinä vaaan ylileveää kuljetusta ahterillasi...
*haliihaliiiiii*- Sohvi
taasko näitä sattuu?
Tuplana kaikki näkyy,
testatako pitäisi näkökykyy?
Hei aion piakkoin laittaa tänne palstalle Psykologisen testin, koska palsta on ollut vähän gallup-paitsiossa huuhaalaisten joulunvieton vuoksi. Huuhaalaisten täyspäisyyttä myös joku tyhm... tuntematon epäili, joten senkin vuoksi tulin johtopäätökseen, että Psykologinen testi on huuhaalaisille laitettava. Dr voisi ehkä diagnosoida vastaukset; voitko suositella yhteistyötä hänen kanssaan? ;-)
En kyllä vielä ehdi sitä testiä tänne laittaa, on nimittäin lopeteltava..
*vilkuttaa* - Zippo
Sohvi kirjoitti:
taasko näitä sattuu?
Tuplana kaikki näkyy,
testatako pitäisi näkökykyy?
Hei aion piakkoin laittaa tänne palstalle Psykologisen testin, koska palsta on ollut vähän gallup-paitsiossa huuhaalaisten joulunvieton vuoksi. Huuhaalaisten täyspäisyyttä myös joku tyhm... tuntematon epäili, joten senkin vuoksi tulin johtopäätökseen, että Psykologinen testi on huuhaalaisille laitettava. Dr voisi ehkä diagnosoida vastaukset; voitko suositella yhteistyötä hänen kanssaan? ;-)
En kyllä vielä ehdi sitä testiä tänne laittaa, on nimittäin lopeteltava..
*vilkuttaa*illalla ensin enkelin ja sitten sinut DEJA VU!!
Välillä näitä sattuu
ei sentään tule tupla laskuu
suomi24 minulle tökkii aina
muttei ei se minua paina
vaan se kuinka saan mikkibokserit vaihdettua
ne kun taitaa olla jo osa mua.... ;)
Jee, gallupit on kivoja jos on siis hyviä kysymyksiä eikä niitä tosiaan ole ollut pitkään aikaan. Minun tyhm... viisaudestani ei ole epäilystäkään, mutta katsotaan kuinka muiden käy ;) Hmmm... uskon että Dr tekee sen mielelläään MUTTA ne diagnoosit saattavat olla lievästi vääriä... ;)
Pidähän siellä hauskaa taiteilijasielu, nähdään taas :) *vilkutus*
- kippari
pelastit kipparin päivän kun saavuit takaisin vinoilemaan tänne ;=)
- humppalulla
On toinen nimeni...totaah, ai sä et suuttunut..mitä ETKÖ SINÄ OTA TOSISSASI KIRJOITUKSIANI, tuota syvältä luotaavaa pas..proosaa jota suollan yhtenään ja ainiaan. Noh, okei, mä tuun sinne teidän "klubille".. tarjoon sulle lapin kultaa, pistetään zippoa turpiin ja lähdetään ME miehet sitten sun jahdille pitää kunnolla HAUSKAA, mitä ei älyvapaan zipon kanssa voi tehdä..tai jos tykkää ristikoiden täyttelystä...
- kippari
humppalulla kirjoitti:
On toinen nimeni...totaah, ai sä et suuttunut..mitä ETKÖ SINÄ OTA TOSISSASI KIRJOITUKSIANI, tuota syvältä luotaavaa pas..proosaa jota suollan yhtenään ja ainiaan. Noh, okei, mä tuun sinne teidän "klubille".. tarjoon sulle lapin kultaa, pistetään zippoa turpiin ja lähdetään ME miehet sitten sun jahdille pitää kunnolla HAUSKAA, mitä ei älyvapaan zipon kanssa voi tehdä..tai jos tykkää ristikoiden täyttelystä...
kuule Humppis kippari on nähnyt niinpaljon mailmaa että en voi sun juttuja oikein todesta ottaa:=))))Mutta jos tulet klupille ole varovainen Pena ja Tarja kyyläävät venäläisillä yökiikareilla ketä klupilla oikein käy;=)voitashan me alkaa kippaamaan sitä lapparia ja kyytipojaksi pikkasen rommia niin alkaa tapahtumaan;=)
- humppalulla
kippari kirjoitti:
kuule Humppis kippari on nähnyt niinpaljon mailmaa että en voi sun juttuja oikein todesta ottaa:=))))Mutta jos tulet klupille ole varovainen Pena ja Tarja kyyläävät venäläisillä yökiikareilla ketä klupilla oikein käy;=)voitashan me alkaa kippaamaan sitä lapparia ja kyytipojaksi pikkasen rommia niin alkaa tapahtumaan;=)
tulen *tsiuuuuuuuuh* eipä kerenny pena eikä tarja mukaan noilla zipon vessapaperi kiikareilla. Oon meinaan senverran nopee neito liikkeissäni, kas ranneliike vaan ja äijä on putsattu...puti puts.. mut ole huoleti en mä sua ryöstä. *kippis* otetaas taas... ja vielä ja vielävielävielä.. *huoh* - ei mutta, kylläpä hik, te kipparit olette komeita.
- kippari
humppalulla kirjoitti:
tulen *tsiuuuuuuuuh* eipä kerenny pena eikä tarja mukaan noilla zipon vessapaperi kiikareilla. Oon meinaan senverran nopee neito liikkeissäni, kas ranneliike vaan ja äijä on putsattu...puti puts.. mut ole huoleti en mä sua ryöstä. *kippis* otetaas taas... ja vielä ja vielävielävielä.. *huoh* - ei mutta, kylläpä hik, te kipparit olette komeita.
hyvä et pääsit livahtamaan ettei ne nähnyt sua siitä pressanlinnasta,no sit vaan juomia nassuun.Et kai sä kippanut jo sitä koppaa lapparia naamaan kun alat kipparia komeeksi kehumaan,mulla on ainakin kun vedän liikaa juomia kaikki on niin kaunista:=))))
- humppalulla
kippari kirjoitti:
hyvä et pääsit livahtamaan ettei ne nähnyt sua siitä pressanlinnasta,no sit vaan juomia nassuun.Et kai sä kippanut jo sitä koppaa lapparia naamaan kun alat kipparia komeeksi kehumaan,mulla on ainakin kun vedän liikaa juomia kaikki on niin kaunista:=))))
siinä mä oon apsolutisti. J kauankos tuota korillista näinkin hyvin kehittynyt tyttölapsi juopi....
- kippari
humppalulla kirjoitti:
siinä mä oon apsolutisti. J kauankos tuota korillista näinkin hyvin kehittynyt tyttölapsi juopi....
arvasin että tempasit sen naamaan jo no ei se mitään kohta kippari livahtaa käpylän handeliin kisää juomia hakemaan ;=)
- Zippo
humppalulla kirjoitti:
"Hyvin kehittynyt tyttölapsi" buahhahahah ja täällä taas yritetään lirkutella kipparille senkin kolmikielinen naakka, ja yrität hajoittaa kerhomme koska OLET KATEELLINEN KUN MEILLÄ ON MIEHINEN MIESKERHO ja sulla vain bulgarian bitch- kolmipyöräkerho!!
- humppalulla
Zippo kirjoitti:
"Hyvin kehittynyt tyttölapsi" buahhahahah ja täällä taas yritetään lirkutella kipparille senkin kolmikielinen naakka, ja yrität hajoittaa kerhomme koska OLET KATEELLINEN KUN MEILLÄ ON MIEHINEN MIESKERHO ja sulla vain bulgarian bitch- kolmipyöräkerho!!
Sillä kohta kun humppis lyö silloin koittaa zipolle yö. ja humppis ei sanoja SYÖ.
Okeiokei, mä peräänyn, älä nyt zippo MAITOJAS NOSTA. kiitti vaan kippari kaljoista, zippo tulee jatkamaan sun kanssa ristisanatehtävien täyttelyä.... ja muumilimpparin juomista sirosti pikkurilli pystyssä... näyttää olevan TAAS noi ÄLLÖ balleriina vermeet päällä. Kukahan perkele sille on noi antanut.????
JA MIELUMMIN MINÄ AJELEN KOLMIPYÖRÄLLÄ, KUN VEDÄN SUKKAHOUSUJA JALKAANI. KUNNON KIMMAT VETÄÄ NE PÄÄHÄNSÄ KUIN MYÖS MIEHET. joista sinä et TAASKAAN tiedä mitään.
Senkin paviaaninpallihiki. - Zippo
humppalulla kirjoitti:
Sillä kohta kun humppis lyö silloin koittaa zipolle yö. ja humppis ei sanoja SYÖ.
Okeiokei, mä peräänyn, älä nyt zippo MAITOJAS NOSTA. kiitti vaan kippari kaljoista, zippo tulee jatkamaan sun kanssa ristisanatehtävien täyttelyä.... ja muumilimpparin juomista sirosti pikkurilli pystyssä... näyttää olevan TAAS noi ÄLLÖ balleriina vermeet päällä. Kukahan perkele sille on noi antanut.????
JA MIELUMMIN MINÄ AJELEN KOLMIPYÖRÄLLÄ, KUN VEDÄN SUKKAHOUSUJA JALKAANI. KUNNON KIMMAT VETÄÄ NE PÄÄHÄNSÄ KUIN MYÖS MIEHET. joista sinä et TAASKAAN tiedä mitään.
Senkin paviaaninpallihiki.Kun humppis lyö
niin siitä seuraa yö
nimittäin kainalo avautuu
ja hajusta hapen kulku tukkeentuu
niin sitä taas pyörrytään
ja jos onnekas olen niin lyön pään
eikä humppista tarvitse enää kestää
milloinkaan koskaan enää
Täyttele sinä vaan värityskirjaasi siellä laitoksessai soma valkoinen paita päälläsi josta on jostain syystä hihat solmittu selän taakse.
Mistäpä sulle sukkahousuja löytisikään?? Armeijan varastosta?? Siinä olen samaa mieltä kyllä että sukkahousut sulle EHDOTTOMASTI PÄÄHÄN, mussukka :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2083286Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391658Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971513- 921409
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461354Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601276Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121208Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89942Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55872