on jäänyt joku musiikkikappale ns. päälle eli soimaan mieleen vähän väliä - ja mikä?
Itse en pääse tästä eroon - enkä kyllä haluakaan:
"On pelaajia kaksi pelin tään, toisiamme vuoroin siirrellään, joka hetki säännöt muutetaan, voitolla ei liene kumpikaan - vaikka loppuukin, alan uudelleen.........sua vastaan näin, pelaan mielelläin......"
"Uhkapeluri" on kappaleen nimi, Raittisen Eeron vuonna -69 levyttämä, nyt Pulliaisen Esan ansiosta uutena sovituksena.
Löytyy Agentsien keikkasetistä, ja viimeistään uuden "Agents is...Allright"-CD:n ostettuani tuo kappale on soinut sanoisinko useasti.....
Tässä tällainen - en keksinyt muutakaan, t. MM.
Kuinka monella teistä
42
2259
Vastaukset
- Ajankulu
Topi Sorsakosken biisit kaikkein parhaita. Muistot herää ja voin laulella niitä ajellessa maailmalla kun musa soi! Agents on kanssa niitä mitä tykkään kuunnella. Mut päivän jatkoja kaikille, pitää taas mennä!
- Alien-8
kun sinä olet Agents-fani henkeen ja vereen,ja kuuntelet niiden biisejä jatkuvasti:)
Mulla taasen Hectorin "Jäävalssi" ja Irwin-vainaan "Vanha juoppo" soivat vuorotellen sillointällöin.On se vaan kumma,kun juuri krapulassa alkavat jotkin biisit soimaan päässä...olisko deliriumin oireita..o_O??- nyyperi
minulla takoo joskus päässä Irwinin
Punaportin Blues - nyyperi
nyyperi kirjoitti:
Punaportin Bluesen ehodon ykkönen kuuntelen muitakin
yksi viimeaikaista soimaan jääneita on
Samuli Edelmanin Amalia
Anita Välkkiä ei korvani suostu kuulemaan. nyyperi kirjoitti:
en ehodon ykkönen kuuntelen muitakin
yksi viimeaikaista soimaan jääneita on
Samuli Edelmanin Amalia
Anita Välkkiä ei korvani suostu kuulemaan.toki kuuntelen muutakin, mutta Agents on SE, johon en kyllästy.
Jos jotain voisi toivoa, niin lisää ja pidempiä Esan sooloja - mutta arvon herra innostuu perin harvoin tiluttamaan oikein kunnolla. Kerran keikalla tosin "Polk Salad Annie" venähti noin vartin mittaiseksi........!
Terveisin, MM.- Alien-8
nyyperi kirjoitti:
Punaportin Bluessen biisin:)
"mä muistan kuuban ingon ja tutti-ritan,sain heidän seurassaan mä miehen mitan,ja koulutuksen rautaisen".. Alien-8 kirjoitti:
sen biisin:)
"mä muistan kuuban ingon ja tutti-ritan,sain heidän seurassaan mä miehen mitan,ja koulutuksen rautaisen"..mut en mä puhu, saa riittää jo, kun niistä kiertää huhu - se oli silloin, niinpä niin.....Tavastehus, nyt soi Punaportin blues, jeejee, Punaportin blues......."
Terveisin, MM.- Alien-8
Man-of-Mystery kirjoitti:
mut en mä puhu, saa riittää jo, kun niistä kiertää huhu - se oli silloin, niinpä niin.....Tavastehus, nyt soi Punaportin blues, jeejee, Punaportin blues......."
Terveisin, MM.Hämeenlinnastahan te molemmat olette kotoisin.Siis Antti Yrjö Hammarberg ja M-of-M..
- Attention
No voe tokkiinsa kyllä on! Ja monet kerrat ja vaikka minkälaisia biisejä joita en nyt ala tässä luettelemaan. Tällä hetkellä se on toi Big Brother-tunnari eli Suburban Tribe joka tahtoo jäädä päähän soimaan.
http://bb.subtv.fi/subnetti/bigbrother2006/musiikkihuone.shtml - mikael-poju
..ainakii ennen romelo-aamuina soitti berliinin filharmoonikot jousisoittimin sonaatin B-mollissa...((
- yksitypy
yks levy jäänyt soimaan päähän:
On mulla bootsit ja mä soitan kitaraa...
Mulla on nyt menossa kohtaus, joka tulee harvoin. Nimittäin työhulluus. Se alkoi jo kuudelta aamulla, eikä vielä loppua näy :=)) Täytyy olla remonttireiskan apuna.
Moikkelis ja hyvät päivänjatkot kaikille. Ehkä illalla palataan :=)))- mikael-poju
...sit tän urakoimaa,ko oman huushollin saat jonniimoisee järjestyksee. palakanmaksu varma..)))) nin,Huommenet typyyy...***
- nyyperi
On joukssa aina muuan mies ken toisia naurattaa
on vuoro mun olla kukaties tää mies joka suosion saa.........
Jokeri on kappaleen nimi esittäjää ei tarvi mainita
nyt soi radiossa kultainen nuoruus ja
johon minulla on omat sanat
Lapsena tuntenut köyhiä en
rikkaita vain kohdata sain - outzak
..krapula-aamuina aina päässä:
Aamun ensi rööki oli pahanmakuinen, silti minä loppuun poltin sen, mahassa kiertää, veri päästä pakenee, sitä mukaa, kun savu sakenee, eli Kolmannen Naisen äiti pojasta pappia toivoi.
Toinen piinalaulu on Irwinin työmiehen lauantai, aina krapulassa nämä kaksi vuorottelee.. - kipparinoma
Yhtenä iltana...Se aina vaan soi mielessäni:o)
- mikael-poju
...soip kans työttömmyyskolauspäivän.."rötösherrat kiikkiin,rötösherrat kiikkiin"
- Ei runosielu
Eaglesin Hotel California.Dvd:ltä sitä aina kuuntelen ja näkyy soittajista kuinka he nauttivat itsekkin siitä.Ei voi parempaa kipaletta maa päällään kantaa.Suosittelen.
- Iso-Iita evk
kipale, en määkään kyllästy siihen koskaan..meillä on se LP:lläkin..:)
- aliisa
Iso-Iita evk kirjoitti:
Finlandersin Oikeesti....Tahdon oikeesti olla sinun,tahdon oikeesti rakastaa....toi on soinut jo monta viikkoa :O/
- Ei runosielu
Iso-Iita evk kirjoitti:
- upeaa kuunneltavaa.
Ei runosielu kirjoitti:
Nostalgia-annos jyrähti niskaan tuon biisin kera...
Jopa oma nuoruus ja hyvät seikkailut palautuivat mieleen. - tää on
Ei runosielu kirjoitti:
mun lemppareita monen muun ohella,
esim. Moody blues "Nights with White Satin"
eipä niitä kaikkii viitsi ees tässä luetteloida.
jostain syystä mulle jää päähän soimaan kaikki idiootti (mun mielestä) biisit
yhteen aikaa aamulla ensimmäisenä, kun silmänsä aukas, rupes rynkyttään Armin ja Dannyn: tahdon olla sulle hellä, hyi hitto kun mä sitä inhoon ja kaiketi juur siks se soi päässä päiväkausia. - hyvä myös
upeaa kuunneltavaa. kirjoitti:
Nostalgia-annos jyrähti niskaan tuon biisin kera...
Jopa oma nuoruus ja hyvät seikkailut palautuivat mieleen. - yksitypy
hyvä myös kirjoitti:
Eagles vie voiton kaikista. Hotel Califonia, Tequila in sunrise, Take it easy ja niin monet muut :=)))
- pilvilaiva
minulle on Lorin tulkitsema Sydämeni Joulu. Kun laulu soi vuosittain joskus marraskuussa ensimmäisen kerran radiossa, niin tämä kappale "vainoaakin" sitten ajukoppaani aina seuraavaan pääsiäiseen saakka :)
- animattiN
xxxxxxxxxxxx
- vitonen
Kun Käkisalmen markkinoita enne sotia väärän vitosen isä toi kotia.....
- nyyperi evk
TAVASTEHUS NYT SOI PUNAPORTIN BLUES
JEE JEE PUNAPORTIN BLUES
MÄ SYNNYIN KAUAN SITTEN HÖYHENSAARESSA
VAIKKA ITSE SITÄ MUISTA EN
JA JORAAMASSA KÄVIN HÄMEENKAARESSA
NIIN NE KULUI PÄIVÄT NUORUUDEN
MÄ MUISTA UUBAN INGON JA TUTTURITAN
SAIN HEIDÄN SERASSAAN MÄ MIEHEN MITAN
JA KOLUTUKSEN RAUTAISEN
TAVASTEHUS NYT SOI PUNAPORTIN BLUES
JEE JEE PUNAPORTIN BLUES
MÄ MUISTAN KUINKA TOPPO SEISOI PASSISSA
JOKA ILTA TUMPUT ROIKKUEN
KUN JENGI KIERSI KARTSAA LESTI KASSISSA
KULMAN TAKAA HÄLLE HUUDELLEN
MÄ MUISTAN NOKKAPOKAT
JA SIRKAN NAKIT JA MYÖS
RASVALETIT JA NAHKATAKIT
NUO HIENOT PÄIVÄT NUORUUDEN
TAVASTEHUS..........
JA MONTUSSA MÄ ISTUIN AAMU PILSUILLA
KAIKKI FYRKAT LÖYHÄÄN FLIPPERIIN
JA LÄHISEUTU HERÄTETTIIN KILSUILLA
TAIKKA TURPIIN JOTAIN ISKETTN
MÄ MUISTAN ENEMMÄKIN MUT EN MÄ PUHU
SAA RIITTÄ KUN JO NIISTÄ KIERTÄÄ HUHU
SE SILLOIN OLI NO NIIMPÄ NIIN
OOOOOOHHH TAVASTEHUS NYT SOI PUNAPORTIN BLUES
JEE JEE PUNAPORTIN BLUES - Kylli.Kyllä
Pate Mustajärven "Rokkimakkarasta".
Toista viikkoa on jo nauha päällä.
*Vieläkö muistat rokkimakkaran jonka mä sulle hain
vuoksi sen kuuman rokkimakkaran omaksein sut sai jne jne jne* loputtomiin...... - Kotka;)
Halitulitittuu. munameni vittuu.
Hehheh:DDD- !
kun tykkään M.M:sta. Tuli kamala ikävä :(
- TheEagles.
Olet sairas.
- mustavalkea lammas
tämä laulu useinkin päässäni.
http://www.youtube.com/watch?v=GvO4I0F0afw - Viivi.
Somerjoen Paratiisi
Marion Rungin Hyvästi yö
ja jälkimmäisestä en edes kummemmin pidä.
Hitsi kun sais jotain vaihtelua. - Hei ja hoi
Vittu joo
- ??
kotkalla samat sanat jääneet päähän.eikö osaa muuta?
- äitisi.
?? kirjoitti:
kotkalla samat sanat jääneet päähän.eikö osaa muuta?
vaan isäs.
- MoM.
todellakaa
levy soimaan päähän...vai pitäskö sanoa, että jumimaan?:D
- älä ota enää
tunnetusti muutenkaa hirveesti nupissa liikahda
kitaranvingutus koettelee niin ankarasti normaalia sävelkorvaa, että on oltava vähintään kolmannen asteen yhteydessä kossuvissyyn, jotta sen kestää.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492298- 262073
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271495Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161434- 1211381
- 181065
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71964Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut111925Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad78886Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333873