Tietääkö kukaan, on hyvin treenattu ja aivan ihanan näköinen, vähän vaalennusta hiuksissa. Ja on ihanan seksikäs R vika puheessa. Oikea komistus, tahtoo tutustua.
Tietoa ihanasta miehestä?
13
4926
Vastaukset
- tunnen
Taidan tuntea tapauksen,ulkonäkö pettää,kauhea luonnevika,varoitan ihan lämmöllä!!!en tietenkään voi olla varma puhutaanko samasta tapauksesta,ikä n.25- ruskeat silmät?kerro jotain erityistä.
- 1984
Kiitos vaan sun vastauksesta. Sillä on tatuointi toisessa olkavarressa, mutta musta sillä on jotkut siniset silmät tai jotakin. Tukassa sellanen lievä "irokeesi" mikä raidoitettu tai vaalennettu. On yleensä farkuissa ja t-paidassa. En oo nähnyt sitä koskaan naisen kanssa, eli ei tiedä onko varattu vai mitä. On musta ollut usein selvinpäin baarissa.Nähnyt oon zapatassa ja Hevenissa, taitaa tuntea henkilökuntaa kummastakin paikasta.Joku tais mainita et on joku nyrkkeiliä tai ainakin ollut.
- mummu 67
1984 kirjoitti:
Kiitos vaan sun vastauksesta. Sillä on tatuointi toisessa olkavarressa, mutta musta sillä on jotkut siniset silmät tai jotakin. Tukassa sellanen lievä "irokeesi" mikä raidoitettu tai vaalennettu. On yleensä farkuissa ja t-paidassa. En oo nähnyt sitä koskaan naisen kanssa, eli ei tiedä onko varattu vai mitä. On musta ollut usein selvinpäin baarissa.Nähnyt oon zapatassa ja Hevenissa, taitaa tuntea henkilökuntaa kummastakin paikasta.Joku tais mainita et on joku nyrkkeiliä tai ainakin ollut.
mun tyttären poika,oikein mukava,sisä siisti,
ja muutenkin omillaan toimeen tuleva.
Nyt justiin on vapaana.Vaan on hyvin kronkeli
noissa tyttö asioissa,mutta eihän yrittänyttä laiteta,joten lycka till !!!! - Läsäkosken bimut
1984 kirjoitti:
Se on ihan varmasti nimeltään Juho alias maailman egoista suurin lahti. Meilläpäin tunnetaan nimeltä Järvenpää ;o) tai jopa ilosaari :o)... ON yli sulkku!!!!
- marika18.
Jo 2500 on allekirjoittanut vetoomuksen ulkomaalaisten rikollisten karkoittamiseksi.
www.adressit.com ja sivulla kaksi (2) otsikolla "Rikollisten ulkomaalaisten karkoittaminen".
Allekirjoita sinäkin ryöstettyjen ja raiskattujen puolesta.
Kiitos!- ja se sitten siitä
Laurilan Janneltahan tuo kuulostaa. Jannen vapaus riippuu siitä, oletko kaunis, tyhmä ja kiinnostunut.
- openteje
ja se sitten siitä kirjoitti:
Laurilan Janneltahan tuo kuulostaa. Jannen vapaus riippuu siitä, oletko kaunis, tyhmä ja kiinnostunut.
varmaan Jyrki O. kyseess ...asuu sotkan lähel
- 1984
ja se sitten siitä kirjoitti:
Heh, eli seurustelee, mutta jos sopiva sattuu kohdalle niin on valmis mihin vaan. Sarjassamme niitä miehiä, jotka pettää kokoajan ja sinisilmäisesti kotona väittää ettei ole koskaan mitään tehnyt vaikka oliskin epäilyksiä heitelty.
- kyllä se on...
1984 kirjoitti:
Heh, eli seurustelee, mutta jos sopiva sattuu kohdalle niin on valmis mihin vaan. Sarjassamme niitä miehiä, jotka pettää kokoajan ja sinisilmäisesti kotona väittää ettei ole koskaan mitään tehnyt vaikka oliskin epäilyksiä heitelty.
Kyllä mullakin tuli heti mieleen Laurilan Janne, itse en koskis pitkällä tikullakaan...
- "kunkku"
kyllä se on... kirjoitti:
Kyllä mullakin tuli heti mieleen Laurilan Janne, itse en koskis pitkällä tikullakaan...
lopettakaa minusta juoruaminen ,toi ei ole kivaa
- 1984
kyllä se on... kirjoitti:
Mikäs siinä Jannessa niin kamalaa ? Vaikuttaa mukavalta. Onko huonoja kokemuksia.?
- kassandra
Laurilan janne on bi ja siksi ronkeli, naisten suhteen, ei niinkään miesten.
Onko jo vapaana vankilasta?- Anonyymi
Hmmm. Onko ollut vankilassa?
Mistä?
Ei ole aikoihin näkynyt tai kuulunut miestä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821399Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681197Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2141184Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021174Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103993Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍128891Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123788- 77755