http://www.student.oulu.fi/~ktikkane/EUFINnorf.html
Kauhistele pohjoisen kansan tyhmyyksiä eurobarometrin tuloksista. Erikoisesti kysymys 11.
"All radioactivity is man-made", "kaikki radioaktiivisuus on ihmisen tekemää", jossa huomataan miten ydinvoimamaissa Suomessa ja Ruotsissa "vain" 17 ja 15% luulee niin. Sensijaan ydinvoimattomissa pohjoismaissa näin luulee 21-23%.
Eubarometristä selviää myös, miten ilmeisesti
radioaktiivisuuden maidosta keittämällä poistaisi Suomesta 5%, Ruotsissa 4% vastaajista, ydinvoimattomissa muissa pohjoismaissa 6-5%..
Turkissa näin tekisi 40%, Liettuassa 25%..
v. 2005 tehdyn EU-gallupin mukaan.
39-42% liettualaisista, latvialaisista, puolalaisista luulee kaiken radioaktiivisuuden olevan ihmisen tekemää.. huippuna kreikkalaiset, joista näin luulee peräti 55%.
Ranskassa 29% luulee kaiken radioaktiivisuden olevan ihmisestä ja peräti 10% ranskalaisista luulee radioaktiivuuden poistuvan maidosta keittämällä.
(Nuo numerot ei löydy suoraan mun sivultani).
Tyhmyysgalluppi - versio 1.80
1
303
Vastaukset
- ootettukkaan
oikein on tuttua tohinaa sulta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?972018- 981478
- 1121187
- 771075
- 1211062
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51877
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58836- 36822
- 33723