Maanantain painaessa päälle kuin yleinen syyttäjä tuli mieleen Boomtown Ratsien muinainen kappale I Don't like mondays elikkä en pidä maanantaista. Kappaleen aiheenahan väiteään olleen jonkun nuoren tekemä summittainen veriteko, jonka ainoaksi motiiviksi tekijä sanoi "I Don't like mondays". Inhoatko sinä maanataita vai palatko innosta päästä taas duuniin näyttämään osaamisesi?
Inhoatko maanantaita?
57
2128
Vastaukset
- herra miekkonen
Ei ole edes krappista päällä, otin eilen ainoastaan kolme saunakaljaa ja nukuin kymmenen tunnin yöunet. Tänään tein kolmen tunnin pyöräretken tuolla ulkona ja puuhastelin vielä kotosallakin kaikenlaista.
Hyvästä viikonlopusta huolimatta maanantait ovat tympeitä päiviä.. - the-real-nicki
Maanantai on hyvä päivä.
Ilman maanantaita, pysyisi paikallaan sunnuntai, ja vain ajan kysymys, milloin siihen kyllästyisi.Kävisi kun tälle elokuvan Päivä murmelina kaverille, joka elää samaa päivää uudestaan, uudestaan. Suosittelen, jos joku on onnistunut elämään näkemättä tätä elokuvaa!
- Maanantai.
Maanantai on hyvä päivä ;)
Mihinkäs nickille voisi laittaa postia? - the-real-nicki
Maanantai. kirjoitti:
Maanantai on hyvä päivä ;)
Mihinkäs nickille voisi laittaa postia?Voihan täällä kirjoitella ilman, s-postiakin :)
- yksitypy
norMix tuollaista edes kysyä?
Tiistain jälkeen alkaa taas heräillä eloon.
Toivon kuitenkin etten tuollaista tekoa koskaan joudu maanantain takia tekemään.
Joskus kyllä sattuu ostamaan jonkun maanantain tekeleen kaupasta :=((
Mä menen aina maanantaina duuniin näyttämään, miten kaikki voidaan tehdä väärin :=))Olen vissiin tullut toiseen kyselyikään... Niin itsekin joskus jonkun maanataipäivän tekeleen ostaneena voisi ehkä päätellä, ettei päivä kaikille ole paras mahdollinen. Toisaalta jos maanantaina tekee kaiken väärin, riittää sitten loppuviikoksikin jotain tekemistä maanantain susia korjaillessa :))
norMix kirjoitti:
Olen vissiin tullut toiseen kyselyikään... Niin itsekin joskus jonkun maanataipäivän tekeleen ostaneena voisi ehkä päätellä, ettei päivä kaikille ole paras mahdollinen. Toisaalta jos maanantaina tekee kaiken väärin, riittää sitten loppuviikoksikin jotain tekemistä maanantain susia korjaillessa :))
ettet ole kirurgi, liikennelentäjä tai vastaava :)))
- yksitypy
norMix kirjoitti:
Olen vissiin tullut toiseen kyselyikään... Niin itsekin joskus jonkun maanataipäivän tekeleen ostaneena voisi ehkä päätellä, ettei päivä kaikille ole paras mahdollinen. Toisaalta jos maanantaina tekee kaiken väärin, riittää sitten loppuviikoksikin jotain tekemistä maanantain susia korjaillessa :))
perjantaina ne virheet viimeistään innolla korjaa.
Perjantaina.. tai jo torstaina, juuri kun pääsee kunnolla työn vauhtiin, onkin pahus taas viikonloppu edessä ja kohta inhoamani maanantai :=(( - Kuunkulkija-
norMix kirjoitti:
ettet ole kirurgi, liikennelentäjä tai vastaava :)))
poista kaikki potilaaseen unohtuneet vehkeet tiistaina...
- norMix evk
Kuunkulkija- kirjoitti:
poista kaikki potilaaseen unohtuneet vehkeet tiistaina...
patologi tekee sen hänen puolestaan...tsemppiä vaan kaikille huomenna leikkaukseen menijöille :))
- Kuunkulkija-
norMix evk kirjoitti:
patologi tekee sen hänen puolestaan...tsemppiä vaan kaikille huomenna leikkaukseen menijöille :))
Pitää mennä taas suihkuun kun rinnusta on kahvissa...
Pitäisikö mennä sairaaloiden edustalle toivottamaan maanantaileikkauksiin onnea... - Kuunkulkija-
Kuunkulkija- kirjoitti:
Pitäisikö mennä sairaaloiden edustalle toivottamaan maanantaileikkauksiin onnea...Ja tietty lentoasemille kanssa...
- norMix evk
Kuunkulkija- kirjoitti:
Pitäisikö mennä sairaaloiden edustalle toivottamaan maanantaileikkauksiin onnea...sinulla sentään oli vaatteet päällä ja takakeno asento :))
- Ak:n lapio
Ei maanantai olen huonompi/parempi päivä kuin joku toinenkaan.
- norMix evk
tarkastellen asia epäilemättä noin onkin. Ja eikös itseasiassa alkuviikosta ole paremmin noita kevyitä täyttöhommia ja loppuviikosta sitten kaivetaan uusia poteroita viikonloppua varten?
- Kuunkulkija-
kaikki ne hommat mitä edelliseltä viikolta jäi tekemättä. Ja sitten seuraavana maanantaina tehdään ne hommat mitkä jäivät tekemättä edelliseltä ja sitä edelliseltä viikolta.
Kun näin on jatkunut vuosia niin todetaan ettei voi ottaa uusia hommia moneen kuukauteen. Silti uudet hommat painavat päälle ja yhtäkkiä huomaa että joulu on jo ovella ja tekemättä on viiden levyn masteroinnit marraskuun alkuun. Puhelin soi koko ajan noista ja muiden alojen hommista ja joka kerta kun vastaat niin joku homma keskeytyy. Kekimääräinen puheaikani puhelimessa on päivässä 3-4 tuntia.
Näin kaikkia töitä kasaantuu vielä enemmän ja ainoa mitä voi tehdä on istua alas, rauhoittua ja pistää kahvia tulemaan.
I´m pahoillani about this purkaus but you kysyit by yöurself ja sen takia tämä answer.
Ja vielä lyhyt vastaus itse kyssäriin; maanantait on ihan ok.- Kuunkulkija-
Onneksi saan huomenillalla itseäni huomattavasti parempaa seuraa. Tosin kynnys ei ole kovin korkea ylitettäväksi.
- norMix evk
ilo on minun puolellani- omat tekemättömät työni saivat aivan uudet mittasuhteet:))
Tuota, mitäs jos laittaisit puhelinvastaajaan viestin: Tämä on Kuukulkijan automaattinen puhelinvastaaja. Olen juuri tekemässä tekemättömiä töitä, otan yhteyttä heti rästityöt tehtyäni elikkä arviolta ensi keväänä! Hyvää Joulua! - Kuunkulkija-
norMix evk kirjoitti:
ilo on minun puolellani- omat tekemättömät työni saivat aivan uudet mittasuhteet:))
Tuota, mitäs jos laittaisit puhelinvastaajaan viestin: Tämä on Kuukulkijan automaattinen puhelinvastaaja. Olen juuri tekemässä tekemättömiä töitä, otan yhteyttä heti rästityöt tehtyäni elikkä arviolta ensi keväänä! Hyvää Joulua!etteivät saa puhelimella kiinni. Jos mainitsee tuon Joulun viestissä niin sitten tietysti odottavat joululahjoja.
Pari viikkoa sitten "unohdin" puhelimen kotiin pariksi päiväksi. Silloin sai jotain aikaiseksi. Autoa ajaessa on kiva soitella niille jotka ovat soittaneet, on semmoista tehokasta ajankäyttöä olevinaan.
- animattiN
enkä tajua musiikki jutujasi mutta tuskin sillä mitään merkitystä edes on, meinaan kun en osaa enkkua.
Mutta maanantailla ei ole minulle mitään merkitystä, eikä koskaan ole ollutkaan.- norMix evk
yhtyeen kappale "I Don't like mondays" tarkoittaa suomeksi en pidä maanantaista. Periaatteessa tietysti maanantai on samanlainen päivä kun mikä muu tahansa, eräille se vaan on tai ainakin tuntuu tavallista takkuisemmalta. Hyvää yötä sinullekin, pakko mennä ennen maanantaiaamua ottamaan rauhoittavat unet :))
- yopollo
ole valittamista, loma alkaa.
- norMix evk
jos kerran noin on päässyt käymään!
- SikurLiina
Hyvää alkanutta viikkoa sinullekin. Maanantait ovat
yhtä hyviä päiviä, kuin muutkin. Eilen tein osan päivästä töitä, osan jotain muuta. Tänäänkin teen osan päivästä töitä ja osa jää muuhun.
Viikon aikana ehtii tapahtua monenlaista, joten mitäpä sitä inhoten aloittaisi. Kalenteriin on kirjattuna mukavia juttuja, joita innolla odotan.
Hyvin se viikko tästä alkaa:)))- norMix evk
No mikäs siinä sitten viikkoa on aloitellessa, jos kerran jo varaslähdön ehdit tehdä ja jotain mukavaakin on tiedossa. Eikun tukka putkella kohti viikon haasteita :))
- ex-koltis
Touhukas viikonloppu takana ja puoliskojen pyrstöjen puoliskot taas omilla tahoillaan. Hyvä juttu.
- norMix evk
jos asiaa noin tarkastelee!
- mutta vain 3 4:stä
On sovittu, että se neljäs maanantai on tilipäivä. Sitä välillä ihan malttamattomana odottaakin viikonlopun. Tänään on nyt se neljäs eikä inhota muu kuin se, että lähin pankkiautomaatti oli rikki ja täytyi sateessa rämpiä 100 m kauemmaksi - sontsa unohtui kotiin.
- norMix evk
kun yksi neljästä tuo jotain lohtua- sateesta huolimatta!
- Taikis
Maanantai on aina uuden, paremman elämän alku...
Maanantaina aloitetaan dieetti...
Maanantaina lopetetaan tupakointi..
Maanantaina on ensimmäinen alkoholiton päivä...
Maanantaina alkaa kuntokuuri.....
Maanantaina etsitään uusi parempi työpaikka....
Tai sitten.....maanantait ovatkin juuri noitten seikkojen vuoksi kurjia :D- norMix evk
Eikös nuo mainitsemasi asiat yleensä ole tapana tehdä huomenna? :))
- Taikis
norMix evk kirjoitti:
Eikös nuo mainitsemasi asiat yleensä ole tapana tehdä huomenna? :))
taas näkyy...se pieni ero miehen ja naisen välillä... ;o)
- norMix evk
Taikis kirjoitti:
taas näkyy...se pieni ero miehen ja naisen välillä... ;o)
naisethan taitavat aloittaa nuo kaikki mainitsemasi joka ikinen maanantai :)))
- Taikis
norMix evk kirjoitti:
naisethan taitavat aloittaa nuo kaikki mainitsemasi joka ikinen maanantai :)))
ja parhaimmillaan osa kestää ainakin tiistaihin :D
- norMix evk
Taikis kirjoitti:
ja parhaimmillaan osa kestää ainakin tiistaihin :D
tahdonlujuuttanne :DD
- Taikis
norMix evk kirjoitti:
tahdonlujuuttanne :DD
huomenna on tiistai :DD
- norMix evk
Taikis kirjoitti:
huomenna on tiistai :DD
vatsassa ;-DD
- Taikis
norMix evk kirjoitti:
vatsassa ;-DD
porkkanaraaste tulee kohta korvista ulos :)
- norMix evk
Taikis kirjoitti:
porkkanaraaste tulee kohta korvista ulos :)
sopimusta, kun eräs sukulaispoika väitti solmineensa jo pienenä jänisten kanssa: Hän ei syö pupujen rehuja eikä pitkäkorvaiset koske hänen polkupyöräänsä :))
Oli muuten aikas hyvä pihvi, jonka tuossa hetki sitten söin! Eikä muuten ollut hassumpi päivällä kaffeen kanssa syömäni pullakaan ;-)) - Taikis
norMix evk kirjoitti:
sopimusta, kun eräs sukulaispoika väitti solmineensa jo pienenä jänisten kanssa: Hän ei syö pupujen rehuja eikä pitkäkorvaiset koske hänen polkupyöräänsä :))
Oli muuten aikas hyvä pihvi, jonka tuossa hetki sitten söin! Eikä muuten ollut hassumpi päivällä kaffeen kanssa syömäni pullakaan ;-))kiusanhenki :))
*lähtee nukkumaan uneksien suuresta rapeasta lehtipihvistä*
Hyvää yötä ja kiitos hauskasta seurastasi :) - norMix evk
Taikis kirjoitti:
kiusanhenki :))
*lähtee nukkumaan uneksien suuresta rapeasta lehtipihvistä*
Hyvää yötä ja kiitos hauskasta seurastasi :)ja makei...maist....mahtavia unia:)))
- norMix evk
norMix evk kirjoitti:
ja makei...maist....mahtavia unia:)))
kiitokset- ilo on ollut minun puolellani. Olet ihanteellinen kiusattava ;=D
- animattiN
ja inhoan jokaista arkiaamua, niin kauan kun tekevät naapuriyhtiössä remonttia.
- norMix evk
miellyttävämpikin tapa olla herätä kun porakoneen pärinään ja vasaran paukkeeseen. Seitsemältä aamullako alkavat viikon "sulosoinnut"?
- animattiN
norMix evk kirjoitti:
miellyttävämpikin tapa olla herätä kun porakoneen pärinään ja vasaran paukkeeseen. Seitsemältä aamullako alkavat viikon "sulosoinnut"?
ja lopettavat tunnin tai kahden jälkeen hiljaisuuden. Pihalla ei tapahdu sitten mitään, mutta ovat kait tyytyväisiä kun saavat porukat hereille.
- norMix evk
animattiN kirjoitti:
ja lopettavat tunnin tai kahden jälkeen hiljaisuuden. Pihalla ei tapahdu sitten mitään, mutta ovat kait tyytyväisiä kun saavat porukat hereille.
joskus kokemaan kaikenlaista. Joskus nuorempana alakerran naapurini oli hommannut soittimen ja jonkun humppakasetin. Sitä sitten soitteli kovaan ääneen kerta toisensa jälkeen ilta illan jälkeen naapuriensakin "iloksi".
- Jermuxi
Normitsi hoi! Nyt ei ole maanantai ja oikeesti kaikki kirjoittaa samalta näppikseltä...Kjäh!
- norMix evk
No mikäs päivä sun mielestäs sitten on? Näppis tietty kaikilla sama tai ainaskin melkein.
Mites lomat muuten meni? Olitko reissun päällä?
- hurlumi
...mitenkään erityisesti maanantaita. Useimmillahan tuo maanantaisyndrooma liittyy viikonlopun ja vapaan loppumiseen. Omat työaikani ovat taas niin kummalliset, ettei maanantaisin hatuta yhtään sen enempää kuin tiistainakaan, keskiviikkonakaan etc.
- norMix evk
varmaan on ainakin se hyvä puoli, ettei säännöllisiä inhokkejakaan pääse muodostumaan:)) Oletko vuorossa vai muuten vaan epäsäännöllisen työn tekijä?
- hurlumi
norMix evk kirjoitti:
varmaan on ainakin se hyvä puoli, ettei säännöllisiä inhokkejakaan pääse muodostumaan:)) Oletko vuorossa vai muuten vaan epäsäännöllisen työn tekijä?
Olen työvuorossa epäsäännöllisesti säännöttömien ihmisten kanssa. Heh, voisikos sitä paremmin sanoa. Minun onnekseni satun kyllä pitämään työstäni erittäin paljon, enkä siksi valita. Vapaapäivät keskellä viikkoa ovat ihan mukavia...
- norMix evk
hurlumi kirjoitti:
Olen työvuorossa epäsäännöllisesti säännöttömien ihmisten kanssa. Heh, voisikos sitä paremmin sanoa. Minun onnekseni satun kyllä pitämään työstäni erittäin paljon, enkä siksi valita. Vapaapäivät keskellä viikkoa ovat ihan mukavia...
että viihtyy työssään. Loppujenlopuksi liksaakin tärkeämpi asia.
Ketjusta on poistettu 43 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181861Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541156Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16966TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15930Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki74920- 46815
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84791- 69772
Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä18752