Inhoatko maanantaita?

Maanantain painaessa päälle kuin yleinen syyttäjä tuli mieleen Boomtown Ratsien muinainen kappale I Don't like mondays elikkä en pidä maanantaista. Kappaleen aiheenahan väiteään olleen jonkun nuoren tekemä summittainen veriteko, jonka ainoaksi motiiviksi tekijä sanoi "I Don't like mondays". Inhoatko sinä maanataita vai palatko innosta päästä taas duuniin näyttämään osaamisesi?

57

2128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • herra miekkonen

Ei ole edes krappista päällä, otin eilen ainoastaan kolme saunakaljaa ja nukuin kymmenen tunnin yöunet. Tänään tein kolmen tunnin pyöräretken tuolla ulkona ja puuhastelin vielä kotosallakin kaikenlaista.

Hyvästä viikonlopusta huolimatta maanantait ovat tympeitä päiviä..

• olisikin jo turhan kova rangaistus!

• the-real-nicki

Maanantai on hyvä päivä.
      Ilman maanantaita, pysyisi paikallaan sunnuntai, ja vain ajan kysymys, milloin siihen kyllästyisi.

• Kävisi kun tälle elokuvan Päivä murmelina kaverille, joka elää samaa päivää uudestaan, uudestaan. Suosittelen, jos joku on onnistunut elämään näkemättä tätä elokuvaa!

• Maanantai.

Maanantai on hyvä päivä ;)
        Mihinkäs nickille voisi laittaa postia?

• the-real-nicki
        Maanantai. kirjoitti:

Maanantai on hyvä päivä ;)
        Mihinkäs nickille voisi laittaa postia?

Voihan täällä kirjoitella ilman, s-postiakin :)

• yksitypy

norMix tuollaista edes kysyä?
      Tiistain jälkeen alkaa taas heräillä eloon.
      Toivon kuitenkin etten tuollaista tekoa koskaan joudu maanantain takia tekemään.
      Joskus kyllä sattuu ostamaan jonkun maanantain tekeleen kaupasta :=((

Mä menen aina maanantaina duuniin näyttämään, miten kaikki voidaan tehdä väärin :=))

• Olen vissiin tullut toiseen kyselyikään... Niin itsekin joskus jonkun maanataipäivän tekeleen ostaneena voisi ehkä päätellä, ettei päivä kaikille ole paras mahdollinen. Toisaalta jos maanantaina tekee kaiken väärin, riittää sitten loppuviikoksikin jotain tekemistä maanantain susia korjaillessa :))

• norMix kirjoitti:

Olen vissiin tullut toiseen kyselyikään... Niin itsekin joskus jonkun maanataipäivän tekeleen ostaneena voisi ehkä päätellä, ettei päivä kaikille ole paras mahdollinen. Toisaalta jos maanantaina tekee kaiken väärin, riittää sitten loppuviikoksikin jotain tekemistä maanantain susia korjaillessa :))

ettet ole kirurgi, liikennelentäjä tai vastaava :)))

• yksitypy
        norMix kirjoitti:

Olen vissiin tullut toiseen kyselyikään... Niin itsekin joskus jonkun maanataipäivän tekeleen ostaneena voisi ehkä päätellä, ettei päivä kaikille ole paras mahdollinen. Toisaalta jos maanantaina tekee kaiken väärin, riittää sitten loppuviikoksikin jotain tekemistä maanantain susia korjaillessa :))

perjantaina ne virheet viimeistään innolla korjaa.
        Perjantaina.. tai jo torstaina, juuri kun pääsee kunnolla työn vauhtiin, onkin pahus taas viikonloppu edessä ja kohta inhoamani maanantai :=((

• Kuunkulkija-
        norMix kirjoitti:

ettet ole kirurgi, liikennelentäjä tai vastaava :)))

poista kaikki potilaaseen unohtuneet vehkeet tiistaina...

• norMix evk
        Kuunkulkija- kirjoitti:

poista kaikki potilaaseen unohtuneet vehkeet tiistaina...

patologi tekee sen hänen puolestaan...tsemppiä vaan kaikille huomenna leikkaukseen menijöille :))

• Kuunkulkija-
        norMix evk kirjoitti:

patologi tekee sen hänen puolestaan...tsemppiä vaan kaikille huomenna leikkaukseen menijöille :))

Pitää mennä taas suihkuun kun rinnusta on kahvissa...
        Pitäisikö mennä sairaaloiden edustalle toivottamaan maanantaileikkauksiin onnea...

• Kuunkulkija-
        Kuunkulkija- kirjoitti:

Pitäisikö mennä sairaaloiden edustalle toivottamaan maanantaileikkauksiin onnea...

Ja tietty lentoasemille kanssa...

• norMix evk
        Kuunkulkija- kirjoitti:

sinulla sentään oli vaatteet päällä ja takakeno asento :))

• Ak:n lapio

Ei maanantai olen huonompi/parempi päivä kuin joku toinenkaan.

• norMix evk

tarkastellen asia epäilemättä noin onkin. Ja eikös itseasiassa alkuviikosta ole paremmin noita kevyitä täyttöhommia ja loppuviikosta sitten kaivetaan uusia poteroita viikonloppua varten?

• Kuunkulkija-

kaikki ne hommat mitä edelliseltä viikolta jäi tekemättä. Ja sitten seuraavana maanantaina tehdään ne hommat mitkä jäivät tekemättä edelliseltä ja sitä edelliseltä viikolta.
      Kun näin on jatkunut vuosia niin todetaan ettei voi ottaa uusia hommia moneen kuukauteen. Silti uudet hommat painavat päälle ja yhtäkkiä huomaa että joulu on jo ovella ja tekemättä on viiden levyn masteroinnit marraskuun alkuun. Puhelin soi koko ajan noista ja muiden alojen hommista ja joka kerta kun vastaat niin joku homma keskeytyy. Kekimääräinen puheaikani puhelimessa on päivässä 3-4 tuntia.
      Näin kaikkia töitä kasaantuu vielä enemmän ja ainoa mitä voi tehdä on istua alas, rauhoittua ja pistää kahvia tulemaan.

I´m pahoillani about this purkaus but you kysyit by yöurself ja sen takia tämä answer.

Ja vielä lyhyt vastaus itse kyssäriin; maanantait on ihan ok.

• Kuunkulkija-

Onneksi saan huomenillalla itseäni huomattavasti parempaa seuraa. Tosin kynnys ei ole kovin korkea ylitettäväksi.

• norMix evk

ilo on minun puolellani- omat tekemättömät työni saivat aivan uudet mittasuhteet:))

Tuota, mitäs jos laittaisit puhelinvastaajaan viestin: Tämä on Kuukulkijan automaattinen puhelinvastaaja. Olen juuri tekemässä tekemättömiä töitä, otan yhteyttä heti rästityöt tehtyäni elikkä arviolta ensi keväänä! Hyvää Joulua!

• Kuunkulkija-
        norMix evk kirjoitti:

ilo on minun puolellani- omat tekemättömät työni saivat aivan uudet mittasuhteet:))

Tuota, mitäs jos laittaisit puhelinvastaajaan viestin: Tämä on Kuukulkijan automaattinen puhelinvastaaja. Olen juuri tekemässä tekemättömiä töitä, otan yhteyttä heti rästityöt tehtyäni elikkä arviolta ensi keväänä! Hyvää Joulua!

etteivät saa puhelimella kiinni. Jos mainitsee tuon Joulun viestissä niin sitten tietysti odottavat joululahjoja.
        Pari viikkoa sitten "unohdin" puhelimen kotiin pariksi päiväksi. Silloin sai jotain aikaiseksi. Autoa ajaessa on kiva soitella niille jotka ovat soittaneet, on semmoista tehokasta ajankäyttöä olevinaan.

• animattiN

enkä tajua musiikki jutujasi mutta tuskin sillä mitään merkitystä edes on, meinaan kun en osaa enkkua.
      Mutta maanantailla ei ole minulle mitään merkitystä, eikä koskaan ole ollutkaan.

• norMix evk

yhtyeen kappale "I Don't like mondays" tarkoittaa suomeksi en pidä maanantaista. Periaatteessa tietysti maanantai on samanlainen päivä kun mikä muu tahansa, eräille se vaan on tai ainakin tuntuu tavallista takkuisemmalta. Hyvää yötä sinullekin, pakko mennä ennen maanantaiaamua ottamaan rauhoittavat unet :))

• yopollo

ole valittamista, loma alkaa.

• norMix evk

jos kerran noin on päässyt käymään!

• SikurLiina

Hyvää alkanutta viikkoa sinullekin. Maanantait ovat
      yhtä hyviä päiviä, kuin muutkin. Eilen tein osan päivästä töitä, osan jotain muuta. Tänäänkin teen osan päivästä töitä ja osa jää muuhun.

Viikon aikana ehtii tapahtua monenlaista, joten mitäpä sitä inhoten aloittaisi. Kalenteriin on kirjattuna mukavia juttuja, joita innolla odotan.

Hyvin se viikko tästä alkaa:)))

• norMix evk

No mikäs siinä sitten viikkoa on aloitellessa, jos kerran jo varaslähdön ehdit tehdä ja jotain mukavaakin on tiedossa. Eikun tukka putkella kohti viikon haasteita :))

• ex-koltis

Touhukas viikonloppu takana ja puoliskojen pyrstöjen puoliskot taas omilla tahoillaan. Hyvä juttu.

• norMix evk

jos asiaa noin tarkastelee!

• mutta vain 3 4:stä

On sovittu, että se neljäs maanantai on tilipäivä. Sitä välillä ihan malttamattomana odottaakin viikonlopun. Tänään on nyt se neljäs eikä inhota muu kuin se, että lähin pankkiautomaatti oli rikki ja täytyi sateessa rämpiä 100 m kauemmaksi - sontsa unohtui kotiin.

• norMix evk

kun yksi neljästä tuo jotain lohtua- sateesta huolimatta!

• Taikis

Maanantai on aina uuden, paremman elämän alku...

Maanantaina aloitetaan dieetti...
      Maanantaina lopetetaan tupakointi..
      Maanantaina on ensimmäinen alkoholiton päivä...
      Maanantaina alkaa kuntokuuri.....
      Maanantaina etsitään uusi parempi työpaikka....

Tai sitten.....maanantait ovatkin juuri noitten seikkojen vuoksi kurjia :D

• norMix evk

Eikös nuo mainitsemasi asiat yleensä ole tapana tehdä huomenna? :))

• Taikis
        norMix evk kirjoitti:

Eikös nuo mainitsemasi asiat yleensä ole tapana tehdä huomenna? :))

taas näkyy...se pieni ero miehen ja naisen välillä... ;o)

• norMix evk
        Taikis kirjoitti:

taas näkyy...se pieni ero miehen ja naisen välillä... ;o)

naisethan taitavat aloittaa nuo kaikki mainitsemasi joka ikinen maanantai :)))

• Taikis
        norMix evk kirjoitti:

naisethan taitavat aloittaa nuo kaikki mainitsemasi joka ikinen maanantai :)))

ja parhaimmillaan osa kestää ainakin tiistaihin :D

• norMix evk
        Taikis kirjoitti:

ja parhaimmillaan osa kestää ainakin tiistaihin :D

tahdonlujuuttanne :DD

• Taikis
        norMix evk kirjoitti:

tahdonlujuuttanne :DD

huomenna on tiistai :DD

• norMix evk
        Taikis kirjoitti:

huomenna on tiistai :DD

vatsassa ;-DD

• Taikis
        norMix evk kirjoitti:

vatsassa ;-DD

porkkanaraaste tulee kohta korvista ulos :)

• norMix evk
        Taikis kirjoitti:

porkkanaraaste tulee kohta korvista ulos :)

sopimusta, kun eräs sukulaispoika väitti solmineensa jo pienenä jänisten kanssa: Hän ei syö pupujen rehuja eikä pitkäkorvaiset koske hänen polkupyöräänsä :))

Oli muuten aikas hyvä pihvi, jonka tuossa hetki sitten söin! Eikä muuten ollut hassumpi päivällä kaffeen kanssa syömäni pullakaan ;-))

• Taikis
        norMix evk kirjoitti:

sopimusta, kun eräs sukulaispoika väitti solmineensa jo pienenä jänisten kanssa: Hän ei syö pupujen rehuja eikä pitkäkorvaiset koske hänen polkupyöräänsä :))

Oli muuten aikas hyvä pihvi, jonka tuossa hetki sitten söin! Eikä muuten ollut hassumpi päivällä kaffeen kanssa syömäni pullakaan ;-))

kiusanhenki :))

*lähtee nukkumaan uneksien suuresta rapeasta lehtipihvistä*

Hyvää yötä ja kiitos hauskasta seurastasi :)

• norMix evk
        Taikis kirjoitti:

kiusanhenki :))

*lähtee nukkumaan uneksien suuresta rapeasta lehtipihvistä*

Hyvää yötä ja kiitos hauskasta seurastasi :)

ja makei...maist....mahtavia unia:)))

• norMix evk
        norMix evk kirjoitti:

ja makei...maist....mahtavia unia:)))

kiitokset- ilo on ollut minun puolellani. Olet ihanteellinen kiusattava ;=D

• animattiN

ja inhoan jokaista arkiaamua, niin kauan kun tekevät naapuriyhtiössä remonttia.

• norMix evk

miellyttävämpikin tapa olla herätä kun porakoneen pärinään ja vasaran paukkeeseen. Seitsemältä aamullako alkavat viikon "sulosoinnut"?

• animattiN
        norMix evk kirjoitti:

miellyttävämpikin tapa olla herätä kun porakoneen pärinään ja vasaran paukkeeseen. Seitsemältä aamullako alkavat viikon "sulosoinnut"?

ja lopettavat tunnin tai kahden jälkeen hiljaisuuden. Pihalla ei tapahdu sitten mitään, mutta ovat kait tyytyväisiä kun saavat porukat hereille.

• norMix evk
        animattiN kirjoitti:

ja lopettavat tunnin tai kahden jälkeen hiljaisuuden. Pihalla ei tapahdu sitten mitään, mutta ovat kait tyytyväisiä kun saavat porukat hereille.

joskus kokemaan kaikenlaista. Joskus nuorempana alakerran naapurini oli hommannut soittimen ja jonkun humppakasetin. Sitä sitten soitteli kovaan ääneen kerta toisensa jälkeen ilta illan jälkeen naapuriensakin "iloksi".

• Jermuxi

Normitsi hoi! Nyt ei ole maanantai ja oikeesti kaikki kirjoittaa samalta näppikseltä...Kjäh!

• norMix evk

No mikäs päivä sun mielestäs sitten on? Näppis tietty kaikilla sama tai ainaskin melkein.

Mites lomat muuten meni? Olitko reissun päällä?

• hurlumi

...mitenkään erityisesti maanantaita. Useimmillahan tuo maanantaisyndrooma liittyy viikonlopun ja vapaan loppumiseen. Omat työaikani ovat taas niin kummalliset, ettei maanantaisin hatuta yhtään sen enempää kuin tiistainakaan, keskiviikkonakaan etc.

• norMix evk

varmaan on ainakin se hyvä puoli, ettei säännöllisiä inhokkejakaan pääse muodostumaan:)) Oletko vuorossa vai muuten vaan epäsäännöllisen työn tekijä?

• hurlumi
        norMix evk kirjoitti:

varmaan on ainakin se hyvä puoli, ettei säännöllisiä inhokkejakaan pääse muodostumaan:)) Oletko vuorossa vai muuten vaan epäsäännöllisen työn tekijä?

Olen työvuorossa epäsäännöllisesti säännöttömien ihmisten kanssa. Heh, voisikos sitä paremmin sanoa. Minun onnekseni satun kyllä pitämään työstäni erittäin paljon, enkä siksi valita. Vapaapäivät keskellä viikkoa ovat ihan mukavia...

• norMix evk
        hurlumi kirjoitti:

Olen työvuorossa epäsäännöllisesti säännöttömien ihmisten kanssa. Heh, voisikos sitä paremmin sanoa. Minun onnekseni satun kyllä pitämään työstäni erittäin paljon, enkä siksi valita. Vapaapäivät keskellä viikkoa ovat ihan mukavia...

että viihtyy työssään. Loppujenlopuksi liksaakin tärkeämpi asia.

Ketjusta on poistettu 43 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      218
      1861
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1738
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      54
      1156
    4. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      16
      966
    5. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      930
    6. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      74
      920
    7. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      815
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      84
      791
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      69
      772
    10. Oli pakko saada sut suuttumaan

Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä
      Ikävä
      18
      752
    Aihe