Salatuis elämis kun ne käy saunassa niin onks kukaan muu huomannu et siinä niitten sauna tilassa ei oo suihkua ollenkaan? Ne vaan aina lähtee saunan jälkeen hikisinä kypytakit päällä himaan...
Salkkarit saunassa...
4
1113
Vastaukset
- Sieppo
heikäläisillä ei näytä olevan mitään tolkkua tai tajua omista vuoroistaan. Aina satutaan "vahingossa" samaan aikaan pukuhuoneeseen milloin kenenkin kanssa. Ja saunaan voi juosta mikä tahansa viikonpäivä (milloin siellä muuten ON lauantai tai sunnuntai? ei koskaan vai?)
Olisi muuten kiva jos talossa olisi enempi porukkaa, eikä aina nämä samat pärstät. Onko se muka niin pieni talo, höh...- ????
Ne käy joka päivä töissä... ja koulussa!
Ja kans se et sinne saunaan ryntää aina puol taloo kun joku sinne menee...
Kylhän mä tiedän et se on VAAN sarja mut silti... =)
- ilta
.. se kari kerran kytänny lauraa, kun se oli siellä saunassa suihkussa?
- ????
Mä en muista kyl tota mut voit olla oikeessa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613111Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa922060- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä831370- 391290
- 791110