huomenia....

Voisko olla totta,et orava juoksi pihalla hai-saappaat jalassa ja nauroi...vai onko mulla lääkitys kohdallaan....

31

1472

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kipparinoma

Jos niissä saappaissa oli sydämen kuvia...Silloin ei huolen häivää....Lääkityksesi on perfekt;o)

• oli niissä punasii sydämmiä...oli ihan jees näköset...

• kipparinoma
        ilottu kirjoitti:

oli niissä punasii sydämmiä...oli ihan jees näköset...

Ei muuta kuin kypällä uuteen viikkoon Ilottu;o))

• kipparinoma kirjoitti:

Ei muuta kuin kypällä uuteen viikkoon Ilottu;o))

säkii nähny samanlaisen......kipparinoma

• lääkitys epävirees...diu diu dau diu....=;0))))hörmentä vaan....

• oih oiskohan se siit....oli ne vaaleenpunasii mitä aamulla otetaan oli ne...vai oisko ollu sinisii...hmmmm...

• ilottu kirjoitti:

oih oiskohan se siit....oli ne vaaleenpunasii mitä aamulla otetaan oli ne...vai oisko ollu sinisii...hmmmm...

niitä aamuisin..vai oliks se toisin päin...heeee...=:))))))

• BBrunetti kirjoitti:

niitä aamuisin..vai oliks se toisin päin...heeee...=:))))))

niit vaaleitakin ....höhöö jospa niit sitte....

• aliisa
        ilottu kirjoitti:

niit vaaleitakin ....höhöö jospa niit sitte....

ota nappi joka väriä,niin eiköhän lääkitys oo kohallaan...jos niin kuin tarvetta on...minusta toi orava saappaat jalassa kuulosti hyvinkin kivalta ja normaalilta ,näin syksyllä ;O)))

• aliisa kirjoitti:

ota nappi joka väriä,niin eiköhän lääkitys oo kohallaan...jos niin kuin tarvetta on...minusta toi orava saappaat jalassa kuulosti hyvinkin kivalta ja normaalilta ,näin syksyllä ;O)))

en kehannu sanoo mut oli sillä sadetakkikin...

• voise

sinisiä,punaisia,ja vaaleita, se parhaiten nauraa kellä on paras lääkitys.

• olla niinkin hahhahhaaa......

• Gajol

Ei sun lääkityksessä oo mittää vialla...se oli vain City-orava ihan uus laji maamme eliöstössä...

• niin taitaa ollakkin ....toivotaan ainakii....

• Iso-Iita

sellasen oravan aamulla!! Rupesin jo eppäileen että näkyjäkö nään mutta jos muutki on nähneet niin kai se oli totta..:)

• hyvä näin muutama on nähny....sillo mul on lääkitys kohdallaan...

• Sipinen

Entä jos ne olikin ne mun korvaläpät, jotka erehdyttävästi muistuttaa oravaa... en ole niitä nähnyt sitten viime talven... ties vaikka olisivat vielä kesälomilla. Onneks oli sentään kumpparit jalassa ja sadetakki päällä, ettei saa lunssaa juur ennen sesonkia... pärskivät korvaläpät vois aiheuttaa pahennusta bussissa :/

• ei ei ne ollut ne paitsi jos ne liikkuu itestään ja niillä ois 4 jalakaa...ja hievittävän pörröinen häntä...mut aatteles jos ne ois korvaläpät ja söis pähkinöitä bussissa

• Sipinen
        ilottu kirjoitti:

ei ei ne ollut ne paitsi jos ne liikkuu itestään ja niillä ois 4 jalakaa...ja hievittävän pörröinen häntä...mut aatteles jos ne ois korvaläpät ja söis pähkinöitä bussissa

Luulen, että korvaläpillä on piilojalat... Ne aina liikkuu itsekseen yöllä, etten löydä niitä, kun olen seuraavana päivänä pihalle menossa... varmaan käyvät salaa syömässä pähkinöitä kaapista, kun aina on murusia pöydällä. Pörröset ne ainakin on... ehkä ne jalat voi vetää piiloon sinne karvojen sekaan... tiedä häntä, onko häntä vai läpät. Bussissa ne ei oo pähkinöitä syöny, kun ei oo kuulunu rouskutusta.

• Sipinen kirjoitti:

Luulen, että korvaläpillä on piilojalat... Ne aina liikkuu itsekseen yöllä, etten löydä niitä, kun olen seuraavana päivänä pihalle menossa... varmaan käyvät salaa syömässä pähkinöitä kaapista, kun aina on murusia pöydällä. Pörröset ne ainakin on... ehkä ne jalat voi vetää piiloon sinne karvojen sekaan... tiedä häntä, onko häntä vai läpät. Bussissa ne ei oo pähkinöitä syöny, kun ei oo kuulunu rouskutusta.

on se toi city-orkku juu ei sun kadonneet läpsykät....

• Sipinen
        ilottu kirjoitti:

on se toi city-orkku juu ei sun kadonneet läpsykät....

... mutta ehkä ne mun korvaläpätki löytyy vielä, kun kylmä tulee... routa porsaan kotiin ajaa, niin eiköhän oravankin. Sielä ne sitte on kuitenki laatikossa, ihan niinko olisivat sielä aina olleet, vaikka koko kesän ovat huidelleet ties missä...
        Mutta oisko hyviä nimiehdotuksia niille korvaläpille? Olis sitte helpompi huudella niitä piilosta pois...

• Sipinen kirjoitti:

... mutta ehkä ne mun korvaläpätki löytyy vielä, kun kylmä tulee... routa porsaan kotiin ajaa, niin eiköhän oravankin. Sielä ne sitte on kuitenki laatikossa, ihan niinko olisivat sielä aina olleet, vaikka koko kesän ovat huidelleet ties missä...
        Mutta oisko hyviä nimiehdotuksia niille korvaläpille? Olis sitte helpompi huudella niitä piilosta pois...

pistä niille nimeks orkku saat huutaa kituset näkyvissä ulkonakin"ORKKUUUUUUU" tuu nyt!!!!!!!

• Sipinen
        ilottu kirjoitti:

pistä niille nimeks orkku saat huutaa kituset näkyvissä ulkonakin"ORKKUUUUUUU" tuu nyt!!!!!!!

Orkku olis aika kiva nimi ja ytimekäs huudella :) Vois sitte naapureiltaki kysellä, että onko ne nähny mun orkkua.

• Sipinen kirjoitti:

Orkku olis aika kiva nimi ja ytimekäs huudella :) Vois sitte naapureiltaki kysellä, että onko ne nähny mun orkkua.

onks asia sitten sovittu, mä voin olla kummi niille orkuille jooko pliis ""anoo" polvillaan pliis....mä huutelen sit kanssa "ORKKU TUU KOTIIN"!!!!!!!

• Sipinen
        ilottu kirjoitti:

onks asia sitten sovittu, mä voin olla kummi niille orkuille jooko pliis ""anoo" polvillaan pliis....mä huutelen sit kanssa "ORKKU TUU KOTIIN"!!!!!!!

Saat olla sylikummi, kun keksit nimen :) Pyydetään sitte joku komea nuori pappi kastamaan Orkku :)
        Naapurilta kysyin äskön, että onko ne nähny mun Orkkua... sanoi, että ei oo nähny, mutta kuuli kyllä jotain eilen illalla... että oisko se tuola pihalla ollu käpyjä keräilemässä.

• Sipinen kirjoitti:

Saat olla sylikummi, kun keksit nimen :) Pyydetään sitte joku komea nuori pappi kastamaan Orkku :)
        Naapurilta kysyin äskön, että onko ne nähny mun Orkkua... sanoi, että ei oo nähny, mutta kuuli kyllä jotain eilen illalla... että oisko se tuola pihalla ollu käpyjä keräilemässä.

hmmmm...oishan siin ideaa komeassa papissa kun lausuis sen nimen.. ja sanois lopuksi voi orkku sentään...lennä maailmalle...mitä naapuri kuuli...hmmm...ei kai mitä epäilen...oisko orkku ollu jo makkarissa luuraamassa...ei...en voi uskoa tätä.....mut kummiksi pääsen ihkuuuuuuuu....

• Sipinen
        ilottu kirjoitti:

hmmmm...oishan siin ideaa komeassa papissa kun lausuis sen nimen.. ja sanois lopuksi voi orkku sentään...lennä maailmalle...mitä naapuri kuuli...hmmm...ei kai mitä epäilen...oisko orkku ollu jo makkarissa luuraamassa...ei...en voi uskoa tätä.....mut kummiksi pääsen ihkuuuuuuuu....

meinaatko, että ois makkariin livahtanu :/ On meillä kyllä ollu parvekkeen ovi auki päivällä, että jos se siitä on livahtanu... Äskön kävin makkarissa lukemassa tytöille prinsessa Ilosilmästä :), mutta ei näkyny Orkkua sielä ainakaan enää. Täytyy illalla ollakin tarkkana... jos makaan peiton alla ihan hiljaa piilossa, niin kuulenkohan itsekin sen?

• Sipinen kirjoitti:

meinaatko, että ois makkariin livahtanu :/ On meillä kyllä ollu parvekkeen ovi auki päivällä, että jos se siitä on livahtanu... Äskön kävin makkarissa lukemassa tytöille prinsessa Ilosilmästä :), mutta ei näkyny Orkkua sielä ainakaan enää. Täytyy illalla ollakin tarkkana... jos makaan peiton alla ihan hiljaa piilossa, niin kuulenkohan itsekin sen?

ei hiljaa kannata maata maata orkku ei vissiin siit tykkää...mut jos illalla kun on hiljasta niin huudat "orkkuuuu"tulee "orkkuuuu" tulee...niin saattaa vaikka tullakkii sinne peiton alle nukkumaan hmmmm....mut kun huutelet niin varo naapurin tarkkoja korvia sehän voi hämmentyy vaikka....

• Sipinen
        ilottu kirjoitti:

ei hiljaa kannata maata maata orkku ei vissiin siit tykkää...mut jos illalla kun on hiljasta niin huudat "orkkuuuu"tulee "orkkuuuu" tulee...niin saattaa vaikka tullakkii sinne peiton alle nukkumaan hmmmm....mut kun huutelet niin varo naapurin tarkkoja korvia sehän voi hämmentyy vaikka....

... nyt pääsi iso nauru jo Sipilläkin =D...
        Nyt täytyy kyllä mennä kauppaan, mutta illalla meen sitte peiton alle huutelemaan... jos vaikka löytyis se Orkku. Huudan sitte oikeen kovaa, että naapurikin kuulee, että: JEEEEEEEEEE, MUN KORVALÄPÄT LÖYTY!!!!! :)

• RAKKI
        Sipinen kirjoitti:

oli tosi hyvä juttu nauroin niin et meinas maha revetä tolla huumorilla pääsee pitkälle ei muuta kun orkulle terkuja t. rakki

• ihaiLia

moiks kaikkiks! mä en ymmärrä että miten sä oikeen luulet tommosta vai onko tää vaan pila!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      227
      7570
    2. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      45
      5020
    3. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4782
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      75
      3438
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      2015
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      30
      1890
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      31
      1829
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      44
      1677
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      37
      1619
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      148
      1357
    Aihe