Vihdoinkin tää sarja jatkuu 2 tuotantokaudella...kyl sit onki odotettu.
Vihdoinkin saapuu lomalta Täydelliset naiset
Gitte
3
639
Vastaukset
- kausihan
on jo katottu :D, kolmatta odotellessa.
- pretty-betty
Ai, että oli ihanaa päästä sohvalle katsomaan lempisarjaa! Ja digiboxilla kaikki sarjat "nauhalle", että voi katsoa myöhemminkin :)
Mikähän salaisuus tällä uudella perheellä siellä kellarissa on? Onko se pojan isä jota ruokitaan hopeatarjottimin...ja miksi? hmmm- jälkeenjäänyt sellainen
perheen toinen poika, matthewin jälkeenjäänyt veli on siellä koska on pahoinpidellyt tytön kuoliaaksi. myöhemmin paljastuu, että syyllinen olikin oikeasti matthew
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456318
- 584422
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282958- 612917
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271496Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381475- 321290
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431191