Käsittääkseni pientaloaluetta.
Onko rauhallista?
Onko kaupungin taloja?
Suna??
12
2568
Vastaukset
- MMM
Suna on slummi...
- MMM
Manneista, somaleista ja vuokra-asuntojen euforiasta niin siitä vaan, itse en muuttaisi Sunaan vaikka maksettaisiin...
Espoossa olen koko ikäni asunut, joten tietoa ja kokemusta löytyy.- edes kerran käymään!!
Tuleppa sitten sen ensimmäisen kerran käymään täällä Sunassa, niin voisit paikasta jotain tietääkkin!!
Yhtään mannea, somalia tms. värirajoitteista en ole sunassa nähnyt. Espoon keskuksessa kylläkin, mutta toki koko ikänsä Espoossa asunut sen tietää, että nämä paikat eivät ole samoja, vaikka vierekkäin ovatkin?? - ___-----
edes kerran käymään!! kirjoitti:
Tuleppa sitten sen ensimmäisen kerran käymään täällä Sunassa, niin voisit paikasta jotain tietääkkin!!
Yhtään mannea, somalia tms. värirajoitteista en ole sunassa nähnyt. Espoon keskuksessa kylläkin, mutta toki koko ikänsä Espoossa asunut sen tietää, että nämä paikat eivät ole samoja, vaikka vierekkäin ovatkin??Ihan vain selvennykseksi...
Espoon keskuksen kaupunginosaan kuuluvat Kiltakallion, Kirkkojärven, Saarniraivion, Sunan, Suvelan ja Tuomarilan asuinalueet.
- Sunan naapurialueelta
Suna on erittäin viihtyisää, pientalovaltaista aluetta. Lapsiperheille erittäin hyvää aluetta asua. Koulut ja palvelut ovat lähellä ja lapsilla hyvät leikkipaikat suojaisilla piha-alueilla.
Espoon keskuspuisto on ihan alueen vieressä ja siellä on kivoja lenkkipolkuja. Bussi 156 kulkee alueelle eikä Tuomarilan rautatieasemallekaan ole kuin reilun kilometrin matka.
Ystäväperheeni on asunut alueella jo toistakymmentä vuotta rivarissa ja ovat viihtyneet. Itse asuin aikanaan lähes 10 vuotta Tuomarilassa, joka on Sunan viereinen alue. Sielläkin löytyy tosi hyviä asuntoja sekä pientaloja että kerrostaloja.
Vuokra-asuntoja ei Sunassa eikä Tuomarilassa ainakaan kovin paljon ole. Niitä on enemmän Suvelassa.- Sunako koulu????
Heheheheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
- Aune
Lähes idylli tuon keskuspuiston kainalossa. Tiedä sitten mitä kaavoittavat tulevaisuudessa. Kärsii turhaan Suvelan ja Espoon keskuksen maineesta.
- ei woi ool totta
Hullukaan muuta
- "koulu"
"koulu" heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
- Tyytyväinen asukas
Suna on tavallinen espoolainen pientaloalue keskuspuiston kainalossa, Tuomarilan pientaloalueen vieressä. Täällä on rauhallista, vain ja ainoastaan pien-ja rivitaloja joissa asuu tavallisia keskiluokkaisia espoolaisia. Lapsille on turvalliset pihat ja kunnostaan huolta pitäville upeat ulkoilualueet aivan lähellä. Pinintäkään häiriötä en ole koskaan huomannut joten painukaa suolle te jotka jatkuvasti sekoitatte jonkun Suvelan vuokrakasarmit Sunaan. Ne ovat eri alueita!!
- Sunan asukas myös
Tyytyväinen asukas kirjoitti:
Suna on tavallinen espoolainen pientaloalue keskuspuiston kainalossa, Tuomarilan pientaloalueen vieressä. Täällä on rauhallista, vain ja ainoastaan pien-ja rivitaloja joissa asuu tavallisia keskiluokkaisia espoolaisia. Lapsille on turvalliset pihat ja kunnostaan huolta pitäville upeat ulkoilualueet aivan lähellä. Pinintäkään häiriötä en ole koskaan huomannut joten painukaa suolle te jotka jatkuvasti sekoitatte jonkun Suvelan vuokrakasarmit Sunaan. Ne ovat eri alueita!!
Hyvä kirjoitus sinulla tyytyväinen asukas Sunasta. Itse olen sunalainen myös enkä muuttaisi täältä mihinkään. Täällä on kaikki mitä asumiselta voi pyytää, luonnonrauhaa, loistavat ulkoilumahdollisuudet, hyvin hoidettu ympäristö. Se, että Suvela on muutaman kilometrin päässä, ei näy täällä mitenkään.
- Anonyymi
Olen asunut useassa eri paikassa Espoossa ja Suna on selkeästi yksi parhaimpia; vaihtelevia luonnonmuotoja (ei mikään pellolle ruutukaavalla rakennettu alue), pientaloja, rauhallinen, keskuspuiston läheisyys, kohtuulliset kulkuyhteydet julkisilla. Alueella on muutama vuokrataloyhtiö, mutta niissäkin on enimmäkseen perheasuntoja ja siten rauhallisia. Sunan koulu lienee yksi Espoon parhaista ja kohta saadaan täysin uudistettu ala-aste ilman huolia sisäilmaongelmista. Täydellinen kohde lapsiperheille, sinkut saattavat ikävystyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1127330- 475286
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa572979Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72463Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101488Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1921359Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell921083Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3111020Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?226963Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30896