Suna??

Sunaan muuttava

Käsittääkseni pientaloaluetta.
Onko rauhallista?
Onko kaupungin taloja?

12

2647

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MMM

Suna on slummi...

• MMM

Manneista, somaleista ja vuokra-asuntojen euforiasta niin siitä vaan, itse en muuttaisi Sunaan vaikka maksettaisiin...

Espoossa olen koko ikäni asunut, joten tietoa ja kokemusta löytyy.

• edes kerran käymään!!

Tuleppa sitten sen ensimmäisen kerran käymään täällä Sunassa, niin voisit paikasta jotain tietääkkin!!
        Yhtään mannea, somalia tms. värirajoitteista en ole sunassa nähnyt. Espoon keskuksessa kylläkin, mutta toki koko ikänsä Espoossa asunut sen tietää, että nämä paikat eivät ole samoja, vaikka vierekkäin ovatkin??

• ___-----
        edes kerran käymään!! kirjoitti:

Tuleppa sitten sen ensimmäisen kerran käymään täällä Sunassa, niin voisit paikasta jotain tietääkkin!!
        Yhtään mannea, somalia tms. värirajoitteista en ole sunassa nähnyt. Espoon keskuksessa kylläkin, mutta toki koko ikänsä Espoossa asunut sen tietää, että nämä paikat eivät ole samoja, vaikka vierekkäin ovatkin??

Ihan vain selvennykseksi...
        Espoon keskuksen kaupunginosaan kuuluvat Kiltakallion, Kirkkojärven, Saarniraivion, Sunan, Suvelan ja Tuomarilan asuinalueet.

• Sunan naapurialueelta

Suna on erittäin viihtyisää, pientalovaltaista aluetta. Lapsiperheille erittäin hyvää aluetta asua. Koulut ja palvelut ovat lähellä ja lapsilla hyvät leikkipaikat suojaisilla piha-alueilla.

Espoon keskuspuisto on ihan alueen vieressä ja siellä on kivoja lenkkipolkuja. Bussi 156 kulkee alueelle eikä Tuomarilan rautatieasemallekaan ole kuin reilun kilometrin matka.

Ystäväperheeni on asunut alueella jo toistakymmentä vuotta rivarissa ja ovat viihtyneet. Itse asuin aikanaan lähes 10 vuotta Tuomarilassa, joka on Sunan viereinen alue. Sielläkin löytyy tosi hyviä asuntoja sekä pientaloja että kerrostaloja.

Vuokra-asuntoja ei Sunassa eikä Tuomarilassa ainakaan kovin paljon ole. Niitä on enemmän Suvelassa.

• Sunako koulu????

Heheheheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

• Aune

Lähes idylli tuon keskuspuiston kainalossa. Tiedä sitten mitä kaavoittavat tulevaisuudessa. Kärsii turhaan Suvelan ja Espoon keskuksen maineesta.

• ei woi ool totta

Hullukaan muuta

• "koulu"

"koulu" heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

• Tyytyväinen asukas

Suna on tavallinen espoolainen pientaloalue keskuspuiston kainalossa, Tuomarilan pientaloalueen vieressä. Täällä on rauhallista, vain ja ainoastaan pien-ja rivitaloja joissa asuu tavallisia keskiluokkaisia espoolaisia. Lapsille on turvalliset pihat ja kunnostaan huolta pitäville upeat ulkoilualueet aivan lähellä. Pinintäkään häiriötä en ole koskaan huomannut joten painukaa suolle te jotka jatkuvasti sekoitatte jonkun Suvelan vuokrakasarmit Sunaan. Ne ovat eri alueita!!

• Sunan asukas myös
        Tyytyväinen asukas kirjoitti:

Suna on tavallinen espoolainen pientaloalue keskuspuiston kainalossa, Tuomarilan pientaloalueen vieressä. Täällä on rauhallista, vain ja ainoastaan pien-ja rivitaloja joissa asuu tavallisia keskiluokkaisia espoolaisia. Lapsille on turvalliset pihat ja kunnostaan huolta pitäville upeat ulkoilualueet aivan lähellä. Pinintäkään häiriötä en ole koskaan huomannut joten painukaa suolle te jotka jatkuvasti sekoitatte jonkun Suvelan vuokrakasarmit Sunaan. Ne ovat eri alueita!!

Hyvä kirjoitus sinulla tyytyväinen asukas Sunasta. Itse olen sunalainen myös enkä muuttaisi täältä mihinkään. Täällä on kaikki mitä asumiselta voi pyytää, luonnonrauhaa, loistavat ulkoilumahdollisuudet, hyvin hoidettu ympäristö. Se, että Suvela on muutaman kilometrin päässä, ei näy täällä mitenkään.

• Anonyymi

Olen asunut useassa eri paikassa Espoossa ja Suna on selkeästi yksi parhaimpia; vaihtelevia luonnonmuotoja (ei mikään pellolle ruutukaavalla rakennettu alue), pientaloja, rauhallinen, keskuspuiston läheisyys, kohtuulliset kulkuyhteydet julkisilla. Alueella on muutama vuokrataloyhtiö, mutta niissäkin on enimmäkseen perheasuntoja ja siten rauhallisia. Sunan koulu lienee yksi Espoon parhaista ja kohta saadaan täysin uudistettu ala-aste ilman huolia sisäilmaongelmista. Täydellinen kohde lapsiperheille, sinkut saattavat ikävystyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      347
      8709
    2. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2561
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      69
      2338
    4. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      179
      1945
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1532
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1381
    7. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1337
    8. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      179
      1307
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1300
    10. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      42
      1217
    Aihe