mahan muodostako sen näkee, tyttö vai poika ?

hatti vatti

Onko teille "povattu" mahan muodon mukaan kumpi tulossa ?

Onko aikaisempia kokemuksia ovatko povaukset pitäneet paikkaansa ? Mitä muita merkkejä on mistä voi päätellä kumpi tulossa. Ultrassa emme kysyneet kumpi on tulossa mutta näitä on hauska arvuutella ja kuunnella ketä mitäkin arvuuttelee.

Mulle on pari tyyppiä povannut poikaa koska maha on ihan edessä ja tiivis pallo. Tytöstä kuulemma leviää myös sivulle.

15

2294

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bumble-B

Noinhan se kuulemma menee, että tiivis pallomaha on poika, kylkiin leviävä on tyttömaha. Mutta eipä nuo taida oikeesti pitää paikkaansa? :)

Samoin se että jos tekee suolaista mieli raskauden aikana, niin tulee poika, ja makeanhimo enteilee tyttöä.

• Äitix2*

Ekalla kerralla olin "tiivis pallomaha" - poika tuli...toinen lapsi muotoili minut kylkiin päin leveäksi "tyttömahaksi" - poika tuli.

Siskon "tyttömaha" osoittautui pojaksi ja "poikamaha" tytöksi.

Eiköhän sen mahan mallin määrää muu kuin syntyvän sukupuoli.

• tuleva äippä

on maha levinnyt nyt loppu raskaudesta just vähän sivuille ja makeaa on tehnyt mieli koko raskauden ajan. Tyttö mitä ilmeisemmin tulossa.. kysyttiin ultrassa.

Niin ja maha on ollut aika alhaalla koko raskauden ajan

• rv 37+6

On kiinteä pallomaha edessä ja tekee makeaa mieli... että sieltä tulee siis tyttö tai poika :-)))

No mahan perusteella on tullut tuntemattomatkin ihmiset kertomaan, että teen pojan. Saas nähä

• .....

maha edessä, alkuraskaudesta teki mieli suolaista ja loppuraskaudesta makeaa ja tyttö tuli.

• Katpu

Hei! Ei noilla ole mitään paikkaansapitävyyttä. Noi on ihan puhtaita arvuutteluja... Mulla oli ihan poikamaha ja poikaolo. Melkeinpä kaikki veikkasivat poikaa ja niin itsekin uskoimme. Mieli teki niin suklaata ja herkkuja kuin kirpeitä karkkeja ja sipsejäkin... "Kunnonruokakin" maistui tosi hyvin... Tuossa vieressä ähisee sulosointu -kaksi kuukautinen söpöistä söpöin typy.

• äittä

ei noi jutut pidä paikkaansa. Itselläni on kaksi raskautta takana ja molemmissa maha ollut tasan samanlainen. Se miten se maha leviää, riippuu omasta ruumiinrakenteesta, ei siitä kumpi on rulossa!

• en tiedä paikkaansa pitävyyksistä muuten ,kuin että omalla kohdallani meneepi näin,
      että kaksi edellistä mahaani on ollut tyttöä täynnä ja maha ollut sivuille leviävä,
      ja nyt odotan poikaa ja maha on ihan erilainen,
      eli sellainen pyöreä ja edessä.
      =)

• synnytystä

takana, molemmista aivan saman mallinen maha, eli ihan edessä tiivis pallo. Eka oli poika ja toinen oli tyttö :) eli mulla näin.

• ...tyttömaha, vaikka ultran mukaan näyttäisi poika olevan tulossa. Saa nähdä, onko maha vai ultra oikeassa... :)

Rv 36 (35 4)

• Jihuuu

Poikamaha oli täälläkin ja pikkunen tyttö tulla tupsahti :)

• mulle äiti sanoi

.... olen nyt vasta viikolla 10 2 ja kun juttelin äidin kanssa puhelimessa äiti sanoi.
      "mä olen saanut vain punaisia ja vaaleanpunaisia lankoja" äiti niinkun vinkkinä sanoi että sen on sitten parempi olla tyttö.
      ja itsekin tyttöä toivon kovasti enemmän kun poikaa. (ja suklaa, jäätelö, karkit ja muut makeat ja lihottavat sotkut mitä syön viittaa kans tyttöön).toivon kovasti että ennuste tytöistä pitää paikkaansa.

• että..

Lähes kaikki sanoivat, että poika tulee. Itsellä myös sellainen olo. Maha kasvoi eteenpäin, eikä takaa välttämättä huomannut, että olen raskaana.
      Niinhän se sitten poika syntyi.
      Huuhaata, tai ei!

• ...

Ensimmäinen odotus:
      Maha oli napakka enemmän eteen kuin sivulle. Poikaolo jo ennen kuin puolet raskaudesta oli kulunut. Hiukan raa'at omenat oli suurinta herkkua. Navasta alaspäin ilmestyi ruskea viiva. Lopputulos oli poikavauva.

Toinen odotus:
      Maha levisi enemmän sivulle (tosin itsellä painoa oli 10kg enemmän). Makeaa ja rasvaista teki mieli kokoajan. Ei tuntunut pojalle, muttei tytöllekään. Viivaa ei tullut. Lopputuloksena tyttövauva.

• joulumamma

Maha kasvannu eteenpäin, tekee mielii suolasta ja kirpeitä, mutta syön myös paljon hedelmiä. Linea negra ilmestynyt navasta alaspäin. On sellainen poikaolo. Mutta saapa nähdä joulukuussa tuleeko poika vai tyttö:)
        Harmi ku eivät enää kerro sukupuolta. Samahan se on tyttökö vai poika mutta ku ei enää jaksais odottaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1331
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33