OON EHKÄ MUUTTAMASSA KO.ALUEELLE, ENKÄ OIKEEN LÖYDÄ GOOGLEN KAUTTA MITÄÄN ERIKOISTA TIETOA, NIIN AJATTELIN KYSELLÄ TÄÄLTÄ :)
Minkälaista seutua Maununneva on?
16
1067
Vastaukset
- Pekuli
Fiksu paikka, aika hiljainen, hyvät ulkoilumaastot. Hiljaisempi kuin Paloheinä joka on keskuspuiston toisella puolella mutta ruokakauppoja on.
- minQ
vastauksesta :)
- jadette
jos vain saisin kämpän sieltä. mun frendi asuu siellä ja ihanan rauhallinen paikka.
- nohjooh
Huonot kulkuyhteydet, ei metroa, ei ratikkaa, ei junaa - lukuun ottamatta busseja. Lenkkeilyyn erinomaiset mahdollisuudet ja luontoa piisaa.
- stadilainen
eli ei juurikaan palveluja eikä hyviä julkisia liikenneyhteyksiä. Mutta ehkä maaltatulleelle kodikas juuri sen vuoksi?
- vihreä stadi
Kaiki eivät edelleenkään halua asua kantakaupungin meluisassa ja pölyisessä katukuilussa. Keskuspuiston läheisyys on liikunnalliselle ihmiselle hieno juttu.
- heheh..
Maununneva ei ole maaseutua nähnytkään. Tai no, ehkä joskus 70 vuotta sitten...
- Anonyymi
heheh.. kirjoitti:
Maununneva ei ole maaseutua nähnytkään. Tai no, ehkä joskus 70 vuotta sitten...
Iso puisto, hyvä pyörätie Citiin ja Paloheinä lähellä.
Maununneva rauhallinen ja kodikas. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iso puisto, hyvä pyörätie Citiin ja Paloheinä lähellä.
Maununneva rauhallinen ja kodikas.Spora saisi tulla koko matkan Hämeenlinnanväylän isäpuolta.
Maunus muuten oikein mukava. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Spora saisi tulla koko matkan Hämeenlinnanväylän isäpuolta.
Maunus muuten oikein mukava.Maununneva Kaarela , luonto lähellä.
Raitsikka saisi tulla koko matkan Vt3 itäpuolelle.
Vantaalle asti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maununneva Kaarela , luonto lähellä.
Raitsikka saisi tulla koko matkan Vt3 itäpuolelle.
Vantaalle asti.Paloheinän ja kaupunkipuiston läheisyys kiehtoo.
Saisi tulla se suora spora citiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Spora saisi tulla koko matkan Hämeenlinnanväylän isäpuolta.
Maunus muuten oikein mukava.Luonto lähellä.
Hyvä liikkua luontopoluilla.
- Anonyymi
Maununneva on olevinaan ns. parempi alue monien mielestä, mutta todellisuus on toista. Alue on täynnä surullisia ihmisiä, kyttääjiä tai muuten vain päästänsä vialla olevia kiukuttelijoita. En ole missään muualla ikinä joutunut todistamaan, että eri ihmiset kuvaavat autoani ja väittävät, että ajan ylinopeutta. Olen kahdesti joutunut kääntymään takaisinpäin kun esim. joku tanotorventien tupakka pappa luulee, että ajan 45 kmh vaikka ajan alle 30 kmh.
Ihmisten viallisuus varmaan johtuu Hämeenlinnan meluisuudesta, ilmansaasteesta ja siitä, että alle keskiluokkaisena ihmisenä on tuhlannut suurimman osan rahoistaan 5 k per neliö hintaiseen asuntoon saamatta siitä konkreettista hyötyä elämälleen. - Anonyymi
Mukava alue, jossa Pirkkola ja Keskuspuisto lähellä.
- Anonyymi
Hyvät luontomahdollisuudet ja
Bussit kulkevat vilkkaasti.
- Anonyymi
Ratikka saisi tulla, Kivistöstä Vt3 itäpuolta Pasilaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931702
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2291420- 871321
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!65995Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9864- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809