Oletteko käyttäneet Be Happy -merkkistä liukuvoidetta? Onko hyvä? Sitä myy ainakin http://www.sexshop-finland.com/
Be Happy -liukuvoide
6
2251
Vastaukset
- korsu
aivan mahtavaa ainetta,riitoisaa pysyy mukana koko session ajan
- Anonyymi
Erittäin hyvä ja kestävä voide vartalon hierontaan, ei sellainen tahma mitä monet muut liukkarit hieronnassa. Ei tuoksu oudolle eli lähes hajuton ja mauton. Ei tahraa vaikka on lutrattu tän kanssa ihan reilustikin mutta silti ei lakanoihin jäänyt mitään läikkää ja vartalosta irtoaa ylimmääräiset ihan pyyhkelä että pääsee yön yli jos ei jaksa suihkuun lähteä, suihkussa tietty lähtee ihan puhtaaksi. En suosittele intiimi alueelle kun vaimo käytti tätä mun kakkosen liukasteene niin rupesi kirvelemään ja oli epämukava tunne viellä seuravanakin päivänä. Silloin en viellä uskonut ttä johtui voitesta mutta käytin sitten vaimon kanssa yhdynnässä lisä liukasteena niin sama homma vaimolle tuli niin epämukava olo että hommat loppu siihen.
Suosittelen mielummin
https://www.punainenkuu.fi/epages/punainenkuu.sf/sec791000364e/?ObjectPath=/Shops/2014020718/Products/13VesipohjainenLiukuvoideEasyGlide
Tämä tuote ei maistu eikä tuoksu millekään että jos joutuu suuhun niin ei haittaa. Viimeksi ostin tästä sitä paksumpaa versiota se tuntuisi viellä paremmalta ei valu ja voi käyttää silti kaikkeen hierontaan ja muihinkin touhuihin.
https://www.punainenkuu.fi/epages/punainenkuu.sf/sec791000364e/?ObjectPath=/Shops/2014020718/Products/13EasyGlideAnalLiukuvoide - Anonyymi
Olen käyttänyt , nyt on parempaa liukuvoidetta, viilentävää , hieman puuduttaa. Kondomi dildoon ja kohti peppuun. Kyllä menee hyvin 8cm halkaisijaltaan. LIUKUVOIDE: WATER GLIDE. Paksua limamaista toimii.
- Anonyymi
Mulla alkaa kirvellä…
- Anonyymi
mä oon käyttäny aina ruokaöljyä on ihan hyvä eikä kirvele . eikä ees kallista .
- Anonyymi
on hyvä isompikin menee peppuun liukumalla hitaasti vaimo sitä mulle osti kun ties mun mies harrastuksesta
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä3511650Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san324589Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa624220Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1543560Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2462792Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1382519Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh2201989- 961507
Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.3781389Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta201007