Tanja Saarelaa eivät paljon kulttuuriministerin duunit kiinnosta. Kevätkin meni ensin talvilomalla (valtion piikkiin tottakai), sitten oltiinkin jo häämatkalla, joka jatkui "sairaslomalla". Sitten olikin vuorossa jo kesäloma.
Hiukan aikaa Saarela oli työskentelevinään, mutta silloinkin aika meni lainatulla Harrikalla mediatemppuiluun ja itkemiseen kun Saarela ei pysynyt itse hyväksymissään budjettikehyksissä.
Nyt taas syksy on vauhdissa ja työtä olisi. Mitä keksii Tanja Saarela: Nyt mennään uudelleen "sairaslomalle".
Tanja Saarela on mannertenvälisen nahjuksen Matti Vanhasen hallituksessa todellinen kävelevä katastrofi.
Saarela lintsaa taas töistään
8
475
Vastaukset
- Terttu
Kyllä sinä känä olet ihana!!!
- lopettaisit jo
Luepa oma rekisteröintisivusi. Väität siellä että olet rehellisyyden tinkimätön puolustaja. Onko tämä sinun viimeinen tuotoksesi "Saarela lintsaa taas..." rehellinen?
Vastaan kun sinä et osaa. Juttusi on kooste iltapäivälehtien herjoista ja huhuista. Rehellisyyden kanssa sillä, niinkuin ei myöskään iltapäivälehtien horinoilla, ole mitään tekemistä.
Korjaapa siis rekisteröintisivusi tekstiä. - Äiti Amma
Eipä Tanjuskaa virkatöiden hoitaminen ole kiinnostanut missään vaiheessa. Hän ei ole saanut otetta ministerin tehtävästä ja siksi hän on ollut poissa lähes kaikilta eduskunnan kyselytunneilta. Saarela pelkää, että kansanedustajat kysyvät jostain kulttuuriasioihin liittyvästä ja hän tietää ettei osaa vastata.
Vienonen-Karpela-Saarela on malliesimerkki poliitikosta, joka ilman substanssiosaamista on noussut vallan huipulle pelkästään ulkoisten avujen ja julkisuuden hyväksikäytön ansiosta. - SDP:n Saarela?
kun lintsaa työstään viikkokaupalla jonkun "rutiinioperaation" vuoksi?
- Äiti Amma
Osaamattomuudessaan Luhtanen on Saarelan tasoa.
Sen sijaan tuo hänen sairautensa on kyllä ihan todellinen ja sairasloma on perusteltu.
- mULLA ON UUDET
silmälasit!
- Humidor
Voisi kuvitella että joku on palkannut sinut haukkumaan Tanja Saarelaa, mutta tuskin sinua kukaan haluaa palkata yhtään mihinkään.
Osaat olla ihmeellisen vastenmielinen. Tanja Saarelalla on hyvin pätevä syy sairaslomaansa mutta sinä vain täällä oksennat sontaa sisuksistasi. Toivottavasti hukut siihen.- voi voi
Vain täydellinen älykääpiö äänestää missin päättämään omista asioistaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau677200Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens425003- 893038
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat432169- 192030
- 341933
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil171707Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,121603- 271517
- 181371