Ei kovinkaan moni varmaan usko, mutta mun kalu on oikeesti niin kova, että ei kovinkaan moni asento onnistu sen takia, että se taivu paljon yhtään alaspäin. Kaikki asennot missä sen pitäs taipua alaspäin vähän enemmän niin sattuu. Tämän vuoksi pari naista on jo sanonu, että mulla on liian kova kalu, vaikka en uskonu, että se vois olla liian kova.
Liian kova kalu
16
15330
Vastaukset
- ParruKulli
HEHEHEHEEEE !!
Pillut kääntyy nurinpäin kun mä nussin niitä.. äääähhhäähähähähähähähhäääää!!!
Voi vittu mitä skeidaa. Vai liian kova kulli,,,eeehheeheheheheheheheheeee!! - frans
et vain vielä ole päässyt kokeilemaan miltä kostea pillu tuntuu,runkkaile rauhassa
- afddfadd
Varmaan aika normaalia. Ihmettelenkin esim. pokefilmien miesnäytteijöitä, kun he naivat usein asennoissa, joissa kalu taipuu ihan alaspäin seisokissa ollessaan. Mulla seisoo lähinnä vatsaa vasten, eikä se juuri taivu alaspäin ilman että sattuu.
- rakastajallani,.
Oli sama ongelma. Eli kaikki asennot eivät onnistuneet.
Takaapäinkin naitaessa mun täytyi olla ihan vatsallani ei siis kontillaan. - se...
rakastajallani,. kirjoitti:
Oli sama ongelma. Eli kaikki asennot eivät onnistuneet.
Takaapäinkin naitaessa mun täytyi olla ihan vatsallani ei siis kontillaan.pillusi oikein on, jos takaapäin naitaessa täytyy maata mahallaan kun miehen kalu ei taivu alaspäin?
- kyrpäjoonas
se... kirjoitti:
pillusi oikein on, jos takaapäin naitaessa täytyy maata mahallaan kun miehen kalu ei taivu alaspäin?
Uskoakseni paskajuttuja,nämä mahallaan makuut kovan kullin vuoksi.....höpö höpö
- rqewrqewreqr
kyrpäjoonas kirjoitti:
Uskoakseni paskajuttuja,nämä mahallaan makuut kovan kullin vuoksi.....höpö höpö
No eihän hemmetti ongelmana olekaan mikään kullin kovuus, vaan se, että rakenteellisista syistä kulli seisoo ihan vatsaa pitkin, ei etuviistoon tai suoraan eteenpäin kuten yleensä. Mulla ainakaan ei seisovaa kullia voi taivuttaa kuin max. 10 cm irti vatsasta, kun jo alkaa sattumaan. Nai siinä sitten kun alaspäin vääntö sattuu, vaikka hyvää pitäisi naimisen tehdä.
- niin....
rqewrqewreqr kirjoitti:
No eihän hemmetti ongelmana olekaan mikään kullin kovuus, vaan se, että rakenteellisista syistä kulli seisoo ihan vatsaa pitkin, ei etuviistoon tai suoraan eteenpäin kuten yleensä. Mulla ainakaan ei seisovaa kullia voi taivuttaa kuin max. 10 cm irti vatsasta, kun jo alkaa sattumaan. Nai siinä sitten kun alaspäin vääntö sattuu, vaikka hyvää pitäisi naimisen tehdä.
vai suoraan vatsaa pitkin? kyllä se lienee hieman yli 90 astetta normaali seisokki
- Sivustaseuraaja
niin.... kirjoitti:
vai suoraan vatsaa pitkin? kyllä se lienee hieman yli 90 astetta normaali seisokki
Ilmeisesti sinulle ei tunnu menevän perille, että tällä/näillä vastaajilla onkin ongelmana juuri "normaalista" poikkeava erektiokulma. Hankala naida jos kulli seisoo tiukasti ylöspäin, ei eteenpäin.
- Jape_XXX
Vedä ensin tyhjät pois, heti perään toisella kerralla on jo enimmät veret paennut välillä moikkaamaan yläpäätäkin.
- camilla..
en usko, että itsekkään luulet tuon olevan oikeesti mikään ongelma, liian kovaa kalua ei yksinkertasesti ole.
- löysä
kalu, että ei mene sisälle vaikka mistä asennosta yrittäis...
- VaeNii
Eheh eheh ehehe heheheheheheh!!!!
- hyvin
takkoopäen hittaasti kelekkomalla.Käätä kenkälusikkoo ja penecolia rasvana.Ei voeta,voe nostaa sutturas kolestoroolia!
- sama ongelma
hyvin kirjoitti:
takkoopäen hittaasti kelekkomalla.Käätä kenkälusikkoo ja penecolia rasvana.Ei voeta,voe nostaa sutturas kolestoroolia!
Mulla sama ongelma.Seisontakulma noin 150 astetta.Jos painaa kyrpää lähemmäs normaalia asentoa,tekee kipeää.Parhaiten tällainen kyrpä soveltuu runkkaamiseen selällä maaten.
- 60 + ja kova
sama ongelma kirjoitti:
Mulla sama ongelma.Seisontakulma noin 150 astetta.Jos painaa kyrpää lähemmäs normaalia asentoa,tekee kipeää.Parhaiten tällainen kyrpä soveltuu runkkaamiseen selällä maaten.
Tosiaan näin on aina ollut nyt hiukan iän mukaan on pehmennyt mutta tosi kovana se on vieläkin kun aktiin pääsee.
Kyll' sitä on tullut nautittua seksistä ja lapsiakin on useampi. Koskaan ei ole tullut tilannetta että eikö kalu olisi seisonut kun sitä on tarvinnut naima hommissa.
Sellaisella puolijäykällä vehkeellä joka sojottaa suoraan eteenpäin ainakin minulla ei ole tarvinnut ainakaan vielä koskaan naida.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43974Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44812Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760