paljonko lemmikeitä?

eli paljonko omistatte lemmikeitä?itselläni on 2 kissaa, koira ja pupu.ja olen hankkimassa toista koiraa...
161201
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 16

Vanhimmat

on yhteensä 17 elukkaa..9 kalaa, 2 omenakotiloa, 4 akaattikotiloa ja 2 leopardigekkoa..

Äänestä

Minulla on tällä hetkellä 44 lemmikkiä: kolme hamsteria, 37 kummitussirkkaa ja neljä kotiloa.

Äänestä
  • tällä hetkellä 7 marsua,kissa,okahiiri, muuurigekko ja valkotäplämuurigekko:)

Äänestä

Kissa
Koira joka virallisesti asuu porukoilla
3 undulaattia
2 neitokakadua

Kyllähän noissakin hoitamista riittää. =)

Äänestä

Minulla ja kihlatullani on yhteensä 26 lintua:

Kultatöyhtökakadu x 2
Senegalinkaija
Kolumbianarasia x 2 ( munia)
Seeprapeippoja x 14 ( munia)
Harmaavahanokka

Kukkoja x 2
Kanoja x 4

Äänestä
  • 2 kissaa ja koira. kolmas kissa tulee ennen joulua, 2 marsua joulun jälkeen. ensi kesänä toinen koira:)

Äänestä

2 neitokakadua ( kohta munia, ehkä)
4 undulaattia
1 ekvaattori (ecuadorin aranen)
2koiraa
2kissaa
2 rottaa(karvattomia sellaisia)

Äänestä

kaksi koiraa, kaksi kania, yksi marsu (toinen marsu kuoli äskettäin)..

Äänestä

on tällähetkellä vain yksi koira, mutta haaveena olisi hankkia toinen kaveriksi. :)

Äänestä

minulla on
4 marsua
1 hermelliini
2 gerbiiliä
1 kultahamsteri
3 akaattikotiloa ja 1 valkohuulitarhakotilo...

aika on riittänyt kaikille lemmikeille..

Äänestä

2 kissaa
7 gerbiiliä
1 kääpiöhamsterin

Muita minulla ei nyt olekaan.

Äänestä

karvalliset:
-2 kissaa
-koira
-4 kania
-hevonen
-hiiriä (en muista montako)

-4 käärmettä
-iguaani
-2 miekkahäntäsalamanteria
-4 hämähäkkiä
-smaragdileguaani
-akaattikotiloita 9

Torakoita, jauhiksia, vahakoisaa en ala edes laskemaan. ;p

Äänestä

Kissa, Kaksi akvaariota (kaloja n. 100),
JA 12 puputinta, Kaikki niiin ihania.

Kuvia pupuista http://groups.msn.com/Mepupulanperhe Sivu alkut. parannellaan ajan kanssa. Joskus.

Äänestä
  • kauanko teillä menee aikaa päivässä lemmikeittenne hoitoon?itselläni muutama tunti päivässä koirien lenkittämiseen pari tuntia päivässä.

Äänestä

Nyt enää 4 koiraa (joista yksi saa pian pentuja), 6 kissaa, 4 kania, jotain 300-400 litran akvaario, kanoja...

Äänestä

Kommentoi aloitusta

miah`` kirjoitti:

eli paljonko omistatte lemmikeitä?itselläni on 2 kissaa, koira ja pupu.ja olen hankkimassa toista koiraa...

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu