eli paljonko omistatte lemmikeitä?itselläni on 2 kissaa, koira ja pupu.ja olen hankkimassa toista koiraa...
paljonko lemmikeitä?
16
1177
Vastaukset
- kotilo-ja-gekkofani
on yhteensä 17 elukkaa..9 kalaa, 2 omenakotiloa, 4 akaattikotiloa ja 2 leopardigekkoa..
Minulla on tällä hetkellä 44 lemmikkiä: kolme hamsteria, 37 kummitussirkkaa ja neljä kotiloa.
- ...........
tällä hetkellä 7 marsua,kissa,okahiiri, muuurigekko ja valkotäplämuurigekko:)
Kissa
Koira joka virallisesti asuu porukoilla
3 undulaattia
2 neitokakadua
Kyllähän noissakin hoitamista riittää. =)Minulla ja kihlatullani on yhteensä 26 lintua:
Kultatöyhtökakadu x 2
Senegalinkaija
Kolumbianarasia x 2 ( munia)
Seeprapeippoja x 14 ( munia)
Harmaavahanokka
Kukkoja x 2
Kanoja x 4- töppönenhöppönen
2 kissaa ja koira. kolmas kissa tulee ennen joulua, 2 marsua joulun jälkeen. ensi kesänä toinen koira:)
- _katras_
2 neitokakadua ( kohta munia, ehkä)
4 undulaattia
1 ekvaattori (ecuadorin aranen)
2koiraa
2kissaa
2 rottaa(karvattomia sellaisia) - ...
kaksi koiraa, kaksi kania, yksi marsu (toinen marsu kuoli äskettäin)..
on tällähetkellä vain yksi koira, mutta haaveena olisi hankkia toinen kaveriksi. :)
- marsu23
minulla on
4 marsua
1 hermelliini
2 gerbiiliä
1 kultahamsteri
3 akaattikotiloa ja 1 valkohuulitarhakotilo...
aika on riittänyt kaikille lemmikeille.. - gegs
minulla on koira, 2-kissaa, 2-kania, hiiri ja hamstereita.
http://www.varjoyrtin.urli.net kuvia ja tietoa ;) - Lady_Duvert
2 kissaa
7 gerbiiliä
1 kääpiöhamsterin
Muita minulla ei nyt olekaan. - enuli13
karvalliset:
-2 kissaa
-koira
-4 kania
-hevonen
-hiiriä (en muista montako)
-4 käärmettä
-iguaani
-2 miekkahäntäsalamanteria
-4 hämähäkkiä
-smaragdileguaani
-akaattikotiloita 9
Torakoita, jauhiksia, vahakoisaa en ala edes laskemaan. ;p - nämä
Kissa, Kaksi akvaariota (kaloja n. 100),
JA 12 puputinta, Kaikki niiin ihania.
Kuvia pupuista http://groups.msn.com/Mepupulanperhe Sivu alkut. parannellaan ajan kanssa. Joskus.- miah``
kauanko teillä menee aikaa päivässä lemmikeittenne hoitoon?itselläni muutama tunti päivässä koirien lenkittämiseen pari tuntia päivässä.
- toistaiselsi;)
Nyt enää 4 koiraa (joista yksi saa pian pentuja), 6 kissaa, 4 kania, jotain 300-400 litran akvaario, kanoja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.105236- 852875
- 462772
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei132140- 252061
- 481969
Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa -kaudesta
Unelmia Italiassa -sarja on ollut supersuosittu ja uutta kautta on odotettu. Nyt on tullut se aika, että TV-katsojat pää71873- 421855
Salatut elämät: Lola Odusoga -paljastus - Tämä suosii tiettyjä Salkkarit-faneja!
Salatut elämät vetää katsojia tv-ruudun äärelle jaksosta, kaudesta ja vuodesta toiseen. Tähän mennessä sarjaa on nähty j71791Lähtisitkö Erikoisjoukot-leirille? Yksi kokelas paljastaa karun totuuden kulissien takaa
Erikoisjoukot realityssä kokelaat kohtaavat omat henkiset ja fyysiset rajansa. Nyt yksi kokelas paljastaa karun totuuden171791