eli paljonko omistatte lemmikeitä?itselläni on 2 kissaa, koira ja pupu.ja olen hankkimassa toista koiraa...
Vastaukset 16
- kotilo-ja-gekkofani
on yhteensä 17 elukkaa..9 kalaa, 2 omenakotiloa, 4 akaattikotiloa ja 2 leopardigekkoa..
Minulla on tällä hetkellä 44 lemmikkiä: kolme hamsteria, 37 kummitussirkkaa ja neljä kotiloa.
- ...........
tällä hetkellä 7 marsua,kissa,okahiiri, muuurigekko ja valkotäplämuurigekko:)
Kissa
Koira joka virallisesti asuu porukoilla
3 undulaattia
2 neitokakadua
Kyllähän noissakin hoitamista riittää. =)Minulla ja kihlatullani on yhteensä 26 lintua:
Kultatöyhtökakadu x 2
Senegalinkaija
Kolumbianarasia x 2 ( munia)
Seeprapeippoja x 14 ( munia)
Harmaavahanokka
Kukkoja x 2
Kanoja x 4- töppönenhöppönen
2 kissaa ja koira. kolmas kissa tulee ennen joulua, 2 marsua joulun jälkeen. ensi kesänä toinen koira:)
- _katras_
2 neitokakadua ( kohta munia, ehkä)
4 undulaattia
1 ekvaattori (ecuadorin aranen)
2koiraa
2kissaa
2 rottaa(karvattomia sellaisia) - ...
kaksi koiraa, kaksi kania, yksi marsu (toinen marsu kuoli äskettäin)..
on tällähetkellä vain yksi koira, mutta haaveena olisi hankkia toinen kaveriksi. :)
- marsu23
minulla on
4 marsua
1 hermelliini
2 gerbiiliä
1 kultahamsteri
3 akaattikotiloa ja 1 valkohuulitarhakotilo...
aika on riittänyt kaikille lemmikeille.. - gegs
minulla on koira, 2-kissaa, 2-kania, hiiri ja hamstereita.
http://www.varjoyrtin.urli.net kuvia ja tietoa ;) - Lady_Duvert
2 kissaa
7 gerbiiliä
1 kääpiöhamsterin
Muita minulla ei nyt olekaan. - enuli13
karvalliset:
-2 kissaa
-koira
-4 kania
-hevonen
-hiiriä (en muista montako)
-4 käärmettä
-iguaani
-2 miekkahäntäsalamanteria
-4 hämähäkkiä
-smaragdileguaani
-akaattikotiloita 9
Torakoita, jauhiksia, vahakoisaa en ala edes laskemaan. ;p - nämä
Kissa, Kaksi akvaariota (kaloja n. 100),
JA 12 puputinta, Kaikki niiin ihania.
Kuvia pupuista http://groups.msn.com/Mepupulanperhe Sivu alkut. parannellaan ajan kanssa. Joskus.- miah``
kauanko teillä menee aikaa päivässä lemmikeittenne hoitoon?itselläni muutama tunti päivässä koirien lenkittämiseen pari tuntia päivässä.
- toistaiselsi;)
Nyt enää 4 koiraa (joista yksi saa pian pentuja), 6 kissaa, 4 kania, jotain 300-400 litran akvaario, kanoja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty441409Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä3341199Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto311003Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s323992Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine133823Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel33801- 50791
Treffi-ilmoituksia!
Tähän avaukseen voipi treffeille halukkaat laittaa oman - lyhyen - vapaamuotoisen hakunsa,burneri emaileinee). Tavoitte194708- 61615
- 40556