Minulla, 42 -vuotiaalla miehellä, on tapana kirjoitella palstoille JYRKKIÄ mielipiteitä koska olen luonteeltani jyrkkä ja kantaaottava. Joka kerta, kun kommentoin ehdottomana jotain, joku saatanan juuri-ja-juuri ehkä 20 v. täyttänyt NULIKKA tulee heittämään kommentin: "Tuo on teiniprovo!". Miten helvetissä mielipiteiden ehdottomuus muka liittyy VAIN teininä olemiseen? Eikö 42 -vuotias saa olla jyrkkä? No joo, pitäisi kai olla otettu siitä, että pidetään mieleltään nuorekkaana, mutta harkitkaas nyt klopit kuitenkin, ennen kuin lähdette arvioimaan toisen ikää!
Saatanan NULIKAT!
6
587
Vastaukset
- Teiniprovo
Voi helvetti että sä olet jo vanha!? En mä tiennytkään että noinkin vanhat osaa käyttää tietokoneita.
- pokemon
Ei ole vain mustaa ja valkoista. Pitäisihän se nyt tuossa iässä jo tietää.
- Jäiä
Minulla, 42-miettiliäällä vuohella, on kipana tarjoitella MIRKKIÄ jyylipiteitä koska olen luonteeltani kärkkä ja jyntäänottava. Keka jorta, kun emmentoin kohduttomana jotain, saku jootanan eeri-ja-eeri juhkä 20v nuittanut tälikkä helee tuittamaan kommentin "tuo on vain proinitevo!" Heten milvetissäeilipiteiden mihdottomuus lika muuttyyy TEIN vainina olemiseen? Eikö 42- vuotias jyy olla särkkä? Jo noo, kataisi pii olla sitettu ootä, pittä edetään nuoleltaan mierekkaana, hatta murkitkaas klot nypit kuitenkin, kunnen ein ahdette lärvioimaan iisen tokaa!
- Rauha
Ymmärrän ärsyyntymisesi; sen vaivaisen ajan kun kuvittelet omilta kersoiltasi olevasi rauhassa, niin vastassa ovat nämä netti-ipanat, oli palsta kuin palsta - h u o k a u s.................
- Dr.Fabio.
Parahin wanha,kuiva,kärttyinen hernekeppi.
Teidän tulisi vakavasta alzheimeristänne huolimatta saada ujutettua nuivettuneisiin poskipartoihinne seuraava seikka:
Tämä on vapaa maa, ja niin kauan kuin te itse juoksutatte leukaanne tällä palstalla, on muilla oikeus tehdä samoin.
Mikäli nettailu aiheuttaa teidän sienikasvuston valtaaman ajukoppanne kiristystä puolelta tahi toiselta, suosittelen substral puikkojen asentamista korvakäytäviinne ja kikan biisien kuuntelemista samalla kun jumppaatte autotalliinne ja haette pajavasaran jolla nettipääte korjataan vian ilmetessä.
T:Dr.Fabio, the love doctor. - Aikuinen mies
Kyllä vanhemmillakin saa olla jyrkkiä mielipiteitä, mutta vanhemmat osaavat yleensä esittää myös perusteita väitteilleen. Väite ilman perusteita on yhtä turha kuin teiniprovot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as603186Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078