lost 3 kausi

minä....

millon mahtaa alkaa?

14

8201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wqelwe

      4.10 miljoonas kerta kun sanotaan....

      • Ajattele!!

        Lostin kolmatta tuotantokautta ei ole edes aloitettu tekemään eli se ei varmaankkaan ala 4.10... Eli ei välttämättä tarttis tulla puhumaan paskaa tänne.


      • lostlostlost
        Ajattele!! kirjoitti:

        Lostin kolmatta tuotantokautta ei ole edes aloitettu tekemään eli se ei varmaankkaan ala 4.10... Eli ei välttämättä tarttis tulla puhumaan paskaa tänne.

        lostin kolmatta kautta näytetään jenkeissa ja sitä voi ladata koneelle.. älä ite tuu puhuun asioist joista et tiedä paskan vertaa


      • Mistä teitä riittää?
        lostlostlost kirjoitti:

        lostin kolmatta kautta näytetään jenkeissa ja sitä voi ladata koneelle.. älä ite tuu puhuun asioist joista et tiedä paskan vertaa

        Lostin kolmatta kautta EI näytetä jenkeissä. Vielä. Se alkaa lokakuun 4. päivä.

        Ja todellakin on alettu tekemään ja on tehtykin jo - mutta ei kaikkia jaksoja. Valmiina on ne jaksot jotka näytetään nyt syksyllä - seitsemän muistaakseni.

        Loput kolmoskauden jaksot näytetään keväällä. Niitä ei ole vielä kuvattu.


      • tietääkseni
        Mistä teitä riittää? kirjoitti:

        Lostin kolmatta kautta EI näytetä jenkeissä. Vielä. Se alkaa lokakuun 4. päivä.

        Ja todellakin on alettu tekemään ja on tehtykin jo - mutta ei kaikkia jaksoja. Valmiina on ne jaksot jotka näytetään nyt syksyllä - seitsemän muistaakseni.

        Loput kolmoskauden jaksot näytetään keväällä. Niitä ei ole vielä kuvattu.

        3 kautta on tehty 6 jaksoo eikä niit oo näytetty viel missää mut kuten aikasemmin sanottiin nii se alkaa 4.10 eli niit ei voi viel ladata ees netist!


      • tarkotin
        tietääkseni kirjoitti:

        3 kautta on tehty 6 jaksoo eikä niit oo näytetty viel missää mut kuten aikasemmin sanottiin nii se alkaa 4.10 eli niit ei voi viel ladata ees netist!

        että ne alkaa 4.10 jenkeis en suomes ok(=


      • Virus
        tarkotin kirjoitti:

        että ne alkaa 4.10 jenkeis en suomes ok(=

        ..3. tuotantokaus on kuvattu jo. jaksot alkavat jenkkilässä 4.10. 6 kpl näytetään syksyllä. loput keväällä.

        ihmeporukkaa täällä, kun haukkuvat toisiaan ääliöiksi ja sitten eivät itse tiedä asiosta mitään :S


      • Nimetön
        Virus kirjoitti:

        ..3. tuotantokaus on kuvattu jo. jaksot alkavat jenkkilässä 4.10. 6 kpl näytetään syksyllä. loput keväällä.

        ihmeporukkaa täällä, kun haukkuvat toisiaan ääliöiksi ja sitten eivät itse tiedä asiosta mitään :S

        Vai on 3. tuotantokausi kuvattu jo? Mistä tämä tieto on peräisin?

        Lostin 2. kautta kuvattiin vielä vuoden 2006 helmikuussa. Osaatko selittää miksi koko kolmoskausi olisi kuvattu valmiiksi jo syyskuussa, varsinkin kun tulee vielä tuo esitystaukokin?

        Ainoastaan nyt syksyllä esitettävät kuusi jaksoa on kuvattu valmiiksi. Loput kuvataan vuoden lopussa ja ensi vuoden alussa.

        Aika ironista tuo sinun "eivät itse tiedä asioista mitään"..


      • Virus
        Nimetön kirjoitti:

        Vai on 3. tuotantokausi kuvattu jo? Mistä tämä tieto on peräisin?

        Lostin 2. kautta kuvattiin vielä vuoden 2006 helmikuussa. Osaatko selittää miksi koko kolmoskausi olisi kuvattu valmiiksi jo syyskuussa, varsinkin kun tulee vielä tuo esitystaukokin?

        Ainoastaan nyt syksyllä esitettävät kuusi jaksoa on kuvattu valmiiksi. Loput kuvataan vuoden lopussa ja ensi vuoden alussa.

        Aika ironista tuo sinun "eivät itse tiedä asioista mitään"..

        taidan olla sen lukenut lost.fi-foorumilta. mistäs itse olet kuullut, että vasta 6 jaksoa on valmiina?

        siksi ne kaikki jaksot olisivat jo nyt kuvattu, että kaikki jaksot olisivat jo nyt esitysvalmiina, eikä mitään aikataulullisia kuvausongelmia sitten myöhemmin tule.


      • Screet
        Virus kirjoitti:

        taidan olla sen lukenut lost.fi-foorumilta. mistäs itse olet kuullut, että vasta 6 jaksoa on valmiina?

        siksi ne kaikki jaksot olisivat jo nyt kuvattu, että kaikki jaksot olisivat jo nyt esitysvalmiina, eikä mitään aikataulullisia kuvausongelmia sitten myöhemmin tule.

        Kolmannen kauden kuvaukset alkoivat elokuussa. Yhden jakson kuvaukset kestävät noin viikon. Yhdessä kaudessa on 23 - 24 jaksoa. Siellä on kaverit saaneet tehdä Hawajilla aika pitkää päivää, mikäli kaikki kolmoskauden jaksot on jo kuvattu...

        Jos vanhat merkit pitävät paikkansa, kolmoskauden viimeiset jaksot kuvataan huhtikuussa 2007.

        Nopealla googletuksella löysin ABCn tiedottajan lausunnon viime keväältä. Sen mukaan kakkoskaude viimeinen jakso kuvattiin 26.4. - 4.5.2006. Ja tämä kyseinen jaksohan sitten tuli televisiosta 24.5.2006.


      • Virus
        Screet kirjoitti:

        Kolmannen kauden kuvaukset alkoivat elokuussa. Yhden jakson kuvaukset kestävät noin viikon. Yhdessä kaudessa on 23 - 24 jaksoa. Siellä on kaverit saaneet tehdä Hawajilla aika pitkää päivää, mikäli kaikki kolmoskauden jaksot on jo kuvattu...

        Jos vanhat merkit pitävät paikkansa, kolmoskauden viimeiset jaksot kuvataan huhtikuussa 2007.

        Nopealla googletuksella löysin ABCn tiedottajan lausunnon viime keväältä. Sen mukaan kakkoskaude viimeinen jakso kuvattiin 26.4. - 4.5.2006. Ja tämä kyseinen jaksohan sitten tuli televisiosta 24.5.2006.

        vai että näin homma olisi. no minä uskon. vaikka tuntuu kyllä, että aika vähän jää kuvauksista aikaa jakson esitykseen. mutta kaipa tuo mahdollista on. itse en jaksa asiaa enään suuremmin ruveta kaivelemaan. tulisivat vaan jaksot ajallaan ulos, niin riittää minulle! :D


      • Pelihullu-94
        lostlostlost kirjoitti:

        lostin kolmatta kautta näytetään jenkeissa ja sitä voi ladata koneelle.. älä ite tuu puhuun asioist joista et tiedä paskan vertaa

        ???


      • Virus
        Pelihullu-94 kirjoitti:

        ???

        mutta 4.10. jälkeen pystyy esim. dc :lla ja piratebay.org:istä.


      • juos
        Virus kirjoitti:

        mutta 4.10. jälkeen pystyy esim. dc :lla ja piratebay.org:istä.

        lueskelin tossa lostin official saitteja ja siellä kerrottiin että 3 kaudesta on kuvattu jo yli puolet, ja että tavoiteena on saada koko kausi kuvattua loppuun helmi maaliskuun tienoilla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5534
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2476
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1957
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      55
      1694
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1269
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe