VHS:t DVD:ksi

vhsvd

Kertokaahan miten vhs:t saa muunnettua dvd:ksi. Itsellä ei ole mitään hajua.

5

807

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...???

valmiita laitteita olemassa, monenkin merkkisiä, tallentaa molempiin suuntiin.

• JiiJiiJoo

No olipas hyvä vastaus. Samalla vaivalla olisit kertonut, mitä laitteita ja missä.

• näin meillä

Tallentava DVD on ratkaisu kysymykseen. Itsellä on Sonyn tallentava ja vHS:t muuttuu DVD:lle melko helposti. Tuo melko tarkoittaa sitä, että jos nyt sattuu jostain syystä kotona olemaan lasten rakkaita VHS kasetteja, jotka ovat suojattuja (macrovision) niin ainakaa Sony ei pura tuota signaalia vaan tallentaa mustaa ruutua. Tähän löytyy ratkaisu erillisestä purkista jonka kautta signaali kierrätetään, joka purkaa tuon signaalin. Tuota erillista purkkia myy ainakin Hämeenlinnassa Elektrolinna. Purkki on tyyppi VM106 ja nettisivut www.elektrolinna.fi. Ja vielä sen verran etten ole tuolla töissä vaan annan tämän tietoisuuteen siksi että tuskailin tuon ongelman kassa itsekkin ainakin puoli vuotta.

• vidiootti

Löysin yhden keinon kokeilemalla: irrotan telkkarin ja videon välise scartinvideon päästä ja pistän videoon dvd:stä tulevan scartin. Video päälle, dvd:hen AV1 kanava, DVD nauhoittaa televisioruudun kuvaa, ei siis kannata kanavapujotella nauhoituksen aikana

• Tuollainen johtojen kanssa sählääminen on hankalaa. Senkun kytkee sen nauhurin tallentimen kakkosscarttiin ja systeemi on kokoajan valmis kopiointiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      44
      2879
    2. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      22
      2375
    3. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      22
      2248
    4. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      34
      2223
    5. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      28
      1901
    6. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      30
      1602
    7. Tykkäätkö siitä

H- naisesta?
      Ikävä
      26
      1496
    8. Haluaisin vielä

Yrittää. Annatko meille enää mahdollisuutta
      Ikävä
      29
      1361
    9. Tiedät että haluan

Sinut vaikka elämäni on nyt tätä. Olen niin pitkään kärsinyt tästä.
      Ikävä
      16
      1324
    10. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      16
      1296
    Aihe