tutkimuksiin tässä menossa. Onko tämäkin jokin mäsän oire? Mistään en asiaa selvitettyä?
kuinkahan yleinen elohiiri on käsivarressa?
4
3613
Vastaukset
- killi
Niin elohiiret on todella yleisiä MS-taudissa! Mulla niitä nykii millon missäkin kehon osassa.
- kans
nykii,polvessa,oikein isosti paremminkin "elorotta" ja mahassa ,milloin missäkin,lisäksi nenä kokoajan tukos,ilman nuhaa ja hajuaisti pois,muisti katkoksia ja sekoilua,päänsärkyä,näön huonontumista.ei mäsää mul.
- .........
kans kirjoitti:
nykii,polvessa,oikein isosti paremminkin "elorotta" ja mahassa ,milloin missäkin,lisäksi nenä kokoajan tukos,ilman nuhaa ja hajuaisti pois,muisti katkoksia ja sekoilua,päänsärkyä,näön huonontumista.ei mäsää mul.
nuo nykimiset ovat suht normaaleja etenkin lihasten väsymisen ynteydessä. Itse olen huomannut, että sen jälkeen kun aloin tarkkailemaan nykimisiä, minulla nyki ihan koko ajan..asian unohdettua en ole huomannut koko nykimistä. Eli voi olla myös psykosomaattista vaivaa!
- kultakutrin
......... kirjoitti:
nuo nykimiset ovat suht normaaleja etenkin lihasten väsymisen ynteydessä. Itse olen huomannut, että sen jälkeen kun aloin tarkkailemaan nykimisiä, minulla nyki ihan koko ajan..asian unohdettua en ole huomannut koko nykimistä. Eli voi olla myös psykosomaattista vaivaa!
hulluksi tulee. Kyllähän sitä ennekin on nykinyt jossain. Nyt vain kun on muitakin oireita, kuuntelee jokaikisen napsahduksen kehossansa. Kaikki mihin ei ennen ole kiinnittänyt huomiota sen kummemmin tuntuu varmasti olevan oire sairaudesta. Minullakin pienet lapset kotona, univelkaa on jo monen kuukauden ajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww741185EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79835
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43678
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30626