...mitä se sanoisi?
http://www.voittajakennel.com/web/ALLEKIRJOITA.htm
JOS tämä olisi osannut
6
715
Vastaukset
- dddd
Ihan turhaa höddötystä. Mitäs vievät koirat mettään hah hah
- spirspoike
Mitä helvettiä se koira teki vapaana!! Kuulostaa törkeältä, mutta tuo on omistajan moka, jos laskee lemmikkinsä vapaaksi!
- hei
ajokoira on metsästykseen tarkoitettu.
Omistaja toteutti sen luontaisia tarpeita päästäessään sen metsään ajamaan jänistä.
Ei ollut varmastikaan tarkoitus että raatona löytyy,mutta eihän sitä koskaan tiedä milloin susilaumaan törmää...
En kuitenkaan allekirjoita mitään,koska olen tasan puolueeton tässä asiassa. - puolueetonpulla
hei kirjoitti:
ajokoira on metsästykseen tarkoitettu.
Omistaja toteutti sen luontaisia tarpeita päästäessään sen metsään ajamaan jänistä.
Ei ollut varmastikaan tarkoitus että raatona löytyy,mutta eihän sitä koskaan tiedä milloin susilaumaan törmää...
En kuitenkaan allekirjoita mitään,koska olen tasan puolueeton tässä asiassa.Eiköhän sudeltakin ole ihan luontaista tappaa reviirilleen tullut vieras 'kilpailija' tai syödä nälkäänsä.
puolueetonpulla kirjoitti:
Eiköhän sudeltakin ole ihan luontaista tappaa reviirilleen tullut vieras 'kilpailija' tai syödä nälkäänsä.
Aivan totta, edellinen kirjoittaja.
Koira kannattaa pitää kytkettynä pihassa, mieluiten siis aidassa. On oma häpeänsä jos koira on vapaana ja susi käy sen syömässä. Varsinkin sellaisilla alueilla, missä susia on runsaasti, kannattaa koirat pitää aidassa tai sisällä (toki käyttää tarpeilla, valvotusti tietenkin). Näin takaa parhaan mahdollisen turvan suden hyökkäykseltä. Ja metsästäville koirille on kehitelty eräänlainen suojaliivi, mikä antaa mojovan sähköiskun hukalle, jos käy kiinni. Vastuuntuntoinen ja koirastaan välittävä ostaa hännänheiluttajan turvaksi sellaisen...
Itse olen enemmän susien puolella tässä asiassa, mutta en tod. jaksa tämmöistä vinkunaa kun joku hurtta on taas kuollut juoksenneltuaan irrallaan... Enkä ole koiraihmisiä, en todella.
- oma vika
miksei pitänyt koirastaan parempaa huolta...Susien uolella olen tässä asiassa.Ihmisen ei joka saakutin paikkaan tarvitse tunkeutua,vaan tulisi jättää tarpeeksi elintilaa myös niille luonnoneläimille.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522