Kumpi ja kampi tappelivat kummat voittivat klingonit vai romuluslaiset? (paljain nyrkein ja entäs aseteknologia?) Mitäs nää Spockin heimolaiset vulcaanit...ovatko kovia heppuja. Ainakin niillä on se niska ote. :)
Borgit ovat kai ylivoimaisia. Mitähän kansaa ne hassun näköiset ilkeät isokorvaiset lyhyet tyypit olivat? ferengejä?, eivät taida olla hääppösiä sotureita...muita kansoja en edes muista.
kumpi vai kampi?
7
1218
Vastaukset
- betazoidkitten
Nythän sinulta unohtui kaikki suuremmat ja pienemmät kahakat suvereenisti voittava elämänmuoto, nimittäin Q. Siinä ei paljon ferengi vingu eikä borgiteknologiasta ole apua, kun Q napsauttaa sormiaan.
- kirk
No niinpä unohdin.. kyllä kai Q ylivoimainen on. Mun ei auta kuin käyttää vähän laittomia vippaskonsteja. Otan takataskusta Babylon 5:stä VARJOT Z'ha'dumista. Pyörittää Q:ta mennen tullen. :)
- JustMe
kirk kirjoitti:
No niinpä unohdin.. kyllä kai Q ylivoimainen on. Mun ei auta kuin käyttää vähän laittomia vippaskonsteja. Otan takataskusta Babylon 5:stä VARJOT Z'ha'dumista. Pyörittää Q:ta mennen tullen. :)
Mielenkiintoinen keskustelu. :)
- taitaa olla
niin, että gornit on kovimpia
- fgdfgdfg
Mutta lopulta Lemmy voittaa kaikki. :)
- Hehehhehe
fgdfgdfg kirjoitti:
Mutta lopulta Lemmy voittaa kaikki. :)
Eipäs, vaan Chuck Norris
- Arilou
Spathit voittivat melnormet ainakin yhdessä episodissa alkuperäistä sarjaa vai muistelenko jotain toista sarjaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005077606- 2302666
- 262581
- 1601917
- 1141768
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?41495Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p11372- 761183
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621168IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41155