Nais- ja romanitutkimus

Opetusminiserin avustaja

Valkoinen heteromies on vuosisatoja alistanut naisia ja romaneja, ja tämä alistaminen on nais- ja romanitutkimuksen tehtävä. Valkoiset miehet ovat pakottaneet naiset ja romanit rikollisuuteen, kuten viinan ja seksin myyntiin, ja sitten raukaisseet myyjiä, ja jättäneet valkoiset miehet, ostajat ilman rankaisua. Pakottamisen apuna on ollut työttömyys, joka on ollut yleistä sekä naisten, että romanien kohdalla.

Valkoisten miesten väkivalta on kohdistunut myös säälimättä romaneihin ja naisiin. Tää epäkohtaa valkoiset miehet yrittävät vääristää, vetoamalla niihin harvalukuisiin tapauksiin, joissa nainen tai romani on ollut väkivallan käyttäjä. Tällaisten tilastojen tekeminen ja kirjaaminen onkin hetimmiten lopetettava. Lyöjä on kuitenkin lähes poikkeuksetta valkoinen mies.

Valkoinen mies on syyllinen myös sotiin – vaikka rintamalla viime sodissa palveli myös romaneja, niin valkoiset olivat heidät vain pakottaneet sodan rikokseen.

Lasikatto estää naisia ja romaneja pääsemästä yhteiskunnan johtopaikoille. Siksi pörssiyhtiöiden hallituksiin onkin varattava hyväpalkkaisia kiintiöpaikkoja romaneille ja naisille.

Romanitutkimus on nostettava naistutkimuksen rinnalle selventämään sitä, että romaneissa ei ole mitään vikaa, vaan vika on aina valkolaisissa. Tähän olisi varattava budjetista 100 miljoonaa euroa vuodessa.

5

494

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..ei vaan varat on suunnattava marxilaisen koulutusjärjestelmän luomiseen, maahamme on saatava marxilaisen taloustieteen oppituoli yliopistoineen, amkeineen ja ammattikouluineen..

..tämä kapitalisinen taloudenpito perustuu riistoon, epäoikeudenmukaisuuteen ja luonnonvarojen säälimättömään tuhlaamiseen..

..sitten, kun maahan on saatu kasvatetuksi uusi ajatteleva sukupolvi, sitten vasta on edes toivoa paremmasta..

..juurikin outokumpi, rautatuukki ovat ryöstämässä käsittämättömiä johtajan palkkioita aivan fortuumin tapaan, vaikka kukaan ei tiedä, kuka moisia firmoja edes johtaa..

..maurikaan ei tee muuta kuin pyörittelee peukaloitaan..

..toivottavasti edes joku feministiministeri ryhdistäytyy..

• "varat on suunnattava marxilaisen koulutusjärjestelmän luomiseen, maahamme on saatava marxilaisen taloustieteen oppituoli yliopistoineen, amkeineen ja ammattikouluineen.."

Toiveesi on toteutunut, jo yli kolmekymmentä vuotta sitten.

• Kokonainen ja puolikas

Minussa on puolet naista ja puolet mustalaista, silti minä olen valkoinen mies. Miten se on mahdollista.

• jorojukka-kukka

Olisi mukava lukea ajatuksiasi.

• mä!mä!mä!

Olipas hauskaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      157
      1962
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1896
    3. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      118
      1317
    4. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      1286
    5. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      196
      1238
    6. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      428
      1179
    7. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      899
    8. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50
      856
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      851
    10. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      220
      721
    Aihe