Kirkkonummen katsastusasema?

Katsastaja10

Onko kukaan käynyt K.nummen katsastusasemalla, onko edes auki? Pystyykö sieltä käsin inssiajoja suorittamaan, kuten Suomenojalla?

28

12910

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .........

      Ja lyhyessä ajassa on saanut rahastajan maineen. Se mikä menee espoolaisilla asemilla läpi huomautuksella niin Kirkkonummella pitää käydä rahan kanssa näyttämässä uudestaan.

      • kohta kiinni

        Kys paikasta tehty kaksi valitusta...yksi puuttuu niin paikka on taas kiinni. Ei kannata mennä. Jos menee näytölle vanhasta viasta, ne löytää uuden eikä päästä läpi...ja sepä on laitonta......


      • -ei asiakas-
        kohta kiinni kirjoitti:

        Kys paikasta tehty kaksi valitusta...yksi puuttuu niin paikka on taas kiinni. Ei kannata mennä. Jos menee näytölle vanhasta viasta, ne löytää uuden eikä päästä läpi...ja sepä on laitonta......

        Harmin paikka, ois ollut helppoa käydä auto katsastamassa omalla kylällä. Hiukan on pistänyt silmään, että hakevat sinne työntekijöitä vähän väliä, mahtaa olla epävarma olo työntekijällä, joka saa olla pelko persiissä että pulju suljetaan kohta.


      • lehtien havinaa
        -ei asiakas- kirjoitti:

        Harmin paikka, ois ollut helppoa käydä auto katsastamassa omalla kylällä. Hiukan on pistänyt silmään, että hakevat sinne työntekijöitä vähän väliä, mahtaa olla epävarma olo työntekijällä, joka saa olla pelko persiissä että pulju suljetaan kohta.

        katsastusaseman lattia rakennettu 80 cm korkeammalle kuin lupa haettu ja nyt
        tappelu kunnan kanssa. Toisaalta: mitä se kuntaa
        haittaa onko lattia 80 cm ylempänä tai alempana?
        Mutta tuo tappelu rakennusluvan poikkeamasta voi
        ajaa aseman taloudelliseen ahdinkoon eli autoilijoilta rahastukseen.


      • Lski
        lehtien havinaa kirjoitti:

        katsastusaseman lattia rakennettu 80 cm korkeammalle kuin lupa haettu ja nyt
        tappelu kunnan kanssa. Toisaalta: mitä se kuntaa
        haittaa onko lattia 80 cm ylempänä tai alempana?
        Mutta tuo tappelu rakennusluvan poikkeamasta voi
        ajaa aseman taloudelliseen ahdinkoon eli autoilijoilta rahastukseen.

        koko Kirkkonummen katsastusasema, mulla piti korjata LIIAN ALAS näyttävät sumarit (todella vaarallista) ja ikkuna, joka oli mennyt samanlaisena läpi ainakin kolme kertaa ennen. Kyselinsyytä moiseen pilkunnusiintaan, niin vastatus oli, "Noudatamme AKE:n määräyksiä ja OHJEITA pilkuntarkasti, se on meidän asemamme politiikka" Viimeisen kerran kävin ainankin minä, pikagalluppi paikallisella Teboililla, vastasi saamaani käsitystä, uskomattomia niuhoja täynnä koko mesta.


      • tiiämpä vaan
        Lski kirjoitti:

        koko Kirkkonummen katsastusasema, mulla piti korjata LIIAN ALAS näyttävät sumarit (todella vaarallista) ja ikkuna, joka oli mennyt samanlaisena läpi ainakin kolme kertaa ennen. Kyselinsyytä moiseen pilkunnusiintaan, niin vastatus oli, "Noudatamme AKE:n määräyksiä ja OHJEITA pilkuntarkasti, se on meidän asemamme politiikka" Viimeisen kerran kävin ainankin minä, pikagalluppi paikallisella Teboililla, vastasi saamaani käsitystä, uskomattomia niuhoja täynnä koko mesta.

        Aken (nyk. Trafi) katsastusohjeissa on sumuvalojen suuntaus liian ylös ns. ykkösvikana, eli korjauskehoitus.. Eli sanopa pojille että lukevat ne pilkkujen välitkin. Liian alas suunnatut lähivalot on eri juttu kuin vapaaehtiset sumuvalot!
        Voit itsekin käydä katsatusohjeistuksen lukemassa Trafin sivuilta


    • Autoillut vuodesta 1960

      Kävin kyseisellä katsastusasemalla ensimmäisen kerran 22.9 ja kokemus oli positiivinen.
      Katsastus oli tarkka, kuten olla pitääkin, eikä mitään sinnepäin hommaa.
      Palvelu oli kohteliasta ja ammattitaitoista.
      Terv. Tyytyväinen asiakas josta tämän kokemuksen perusteella tuli kanta-asiakas.

    • oltiin

      tyytyväisiä. Huolellinen, asianmukainen tarkastus. Ei asemalla pidä auton mennäkään läpi, jos on vikaa.

      • a.siakas.

        Myös meillä on pelkästään positiivista kommentoitavaa ko.paikasta.Niinpä tietenkin, koskei mitään huomautettavaa löytynyt.


    • monsteri674

      Paska mesta ku ei päästäny läpi mun kiesii.

      • Nimetön

        Kiitos siitä, että ilmoitatte olevanne auki klo 18.00. Kuitenkin kun olin oven takana klo 17.53
        ovi vedettiin nenäni edestä kiinni. Tyly virkailija ilmoitti oven raosta, että "olemme lähdössä kotiin". Uusintakatsastukseen olisi mennyt noin 5 min, eli hyvin olisi ehditty kuuteen mennessä hoitaa hommat. Virallinen valitus lähtee tänään. Entinen asiakas.


      • Nimetön
        Nimetön kirjoitti:

        Kiitos siitä, että ilmoitatte olevanne auki klo 18.00. Kuitenkin kun olin oven takana klo 17.53
        ovi vedettiin nenäni edestä kiinni. Tyly virkailija ilmoitti oven raosta, että "olemme lähdössä kotiin". Uusintakatsastukseen olisi mennyt noin 5 min, eli hyvin olisi ehditty kuuteen mennessä hoitaa hommat. Virallinen valitus lähtee tänään. Entinen asiakas.

        Ovat k-nummen katsastusasemalla vain yksinkertaisesti liian niuhoja, ollaan aina meidän perheen kanssa käytetty Lohjan vanhaa katsastusasemaa(varsinkin minä itse, omalla -84 vm Nissanillani) ja ovat aina huomauttaneet, vain, ja ainoastaan jos on löytynyt reikiä tai SUUREMPIA välyksiä, siis huomioikaa paino sanalla "SUUREMPIA". Kerran käytettyämme k-nummella meidän rellua(vm.2001), he alkoivat juuri valittaa etusumuvaloista(ne eivät toimineet joten olin peittänyt ne mustalla teipillä) sanoivat että niiden PITÄÄ olla toiminnassa jos ne kerran autossa ovat, herranjumala, eihän tämä mikään rekisteröintikatsastus ole, vaan vuosittainen katsastus, päreet paloi täysin, ajoin rellullakin lohjalle, ja läpi ilman huomautuksia, sanoin vain katsastusmiehelle että sumuvalot eivät toimi, joten sen takia teippiä päällä. hän oli sinut asian kanssa ja leima tuli et heilahti.


      • Danzig
        Nimetön kirjoitti:

        Kiitos siitä, että ilmoitatte olevanne auki klo 18.00. Kuitenkin kun olin oven takana klo 17.53
        ovi vedettiin nenäni edestä kiinni. Tyly virkailija ilmoitti oven raosta, että "olemme lähdössä kotiin". Uusintakatsastukseen olisi mennyt noin 5 min, eli hyvin olisi ehditty kuuteen mennessä hoitaa hommat. Virallinen valitus lähtee tänään. Entinen asiakas.

        Olin varannut katsastusajan edellisenä päivänä paikanpäällä jopa. Kun menin katsastamaan autoani hyvissä ajoin varaamallani ajalla seuraavana päivänä, niin minulle ilmoitettiin että en ole varannut aikaa. No sekaannuksia sattuu , ei siinä mitään. Olisin hyväksynyt ja ymmärtänyt helposti heidän sekaannuksen jos minua ei oli alettu syyttelemään siitä että olen vain kuvitellut varaavani edellisenä päivänä katsastusajan.
        Minulta kysyttiin myös kellonaika jolloin varauksen tein. Virkailija (keski-ikäinen nainen) sanoin että ei muistanut minua ko. ajan kohtana. Myöskään kuvailema virkailija jolta ajan varasin, ei ollut tuona päivänä töissä.

        Aivan pöyristyttävää asiakaspalvelua! Ei edes tervehtimistä kun saavuin paikalle. Ei myöskään minkäänlaista kontaktia asiakkaaseen, jotta olisin tiennyt että minua palvellaan.

        Paska mesta! Entinen asiakas ja muistan kyllä muistuttaa tästä muita!


      • no ompa vaikeaa keksiä .
        Danzig kirjoitti:

        Olin varannut katsastusajan edellisenä päivänä paikanpäällä jopa. Kun menin katsastamaan autoani hyvissä ajoin varaamallani ajalla seuraavana päivänä, niin minulle ilmoitettiin että en ole varannut aikaa. No sekaannuksia sattuu , ei siinä mitään. Olisin hyväksynyt ja ymmärtänyt helposti heidän sekaannuksen jos minua ei oli alettu syyttelemään siitä että olen vain kuvitellut varaavani edellisenä päivänä katsastusajan.
        Minulta kysyttiin myös kellonaika jolloin varauksen tein. Virkailija (keski-ikäinen nainen) sanoin että ei muistanut minua ko. ajan kohtana. Myöskään kuvailema virkailija jolta ajan varasin, ei ollut tuona päivänä töissä.

        Aivan pöyristyttävää asiakaspalvelua! Ei edes tervehtimistä kun saavuin paikalle. Ei myöskään minkäänlaista kontaktia asiakkaaseen, jotta olisin tiennyt että minua palvellaan.

        Paska mesta! Entinen asiakas ja muistan kyllä muistuttaa tästä muita!

        olla itkemässä?


      • nainen on ;-)
        Nimetön kirjoitti:

        Kiitos siitä, että ilmoitatte olevanne auki klo 18.00. Kuitenkin kun olin oven takana klo 17.53
        ovi vedettiin nenäni edestä kiinni. Tyly virkailija ilmoitti oven raosta, että "olemme lähdössä kotiin". Uusintakatsastukseen olisi mennyt noin 5 min, eli hyvin olisi ehditty kuuteen mennessä hoitaa hommat. Virallinen valitus lähtee tänään. Entinen asiakas.

        Kävin eilen ko. paikassa ja palvelu oli hmm.. miten sen nyt kauniiisti ilmaisisi.. nuivaa. Nainen kertoikin ettei kannata tulla paperihommia tekemään 15 vaille kuusi illalla koska ei siinä mitään kerkeä tekemään, he kun sulkee klo 18.. Wtf??

        Meninpä tänä aamuna uudelleen ja palvelu oli täysin toista!


      • parempi mieli
        Danzig kirjoitti:

        Olin varannut katsastusajan edellisenä päivänä paikanpäällä jopa. Kun menin katsastamaan autoani hyvissä ajoin varaamallani ajalla seuraavana päivänä, niin minulle ilmoitettiin että en ole varannut aikaa. No sekaannuksia sattuu , ei siinä mitään. Olisin hyväksynyt ja ymmärtänyt helposti heidän sekaannuksen jos minua ei oli alettu syyttelemään siitä että olen vain kuvitellut varaavani edellisenä päivänä katsastusajan.
        Minulta kysyttiin myös kellonaika jolloin varauksen tein. Virkailija (keski-ikäinen nainen) sanoin että ei muistanut minua ko. ajan kohtana. Myöskään kuvailema virkailija jolta ajan varasin, ei ollut tuona päivänä töissä.

        Aivan pöyristyttävää asiakaspalvelua! Ei edes tervehtimistä kun saavuin paikalle. Ei myöskään minkäänlaista kontaktia asiakkaaseen, jotta olisin tiennyt että minua palvellaan.

        Paska mesta! Entinen asiakas ja muistan kyllä muistuttaa tästä muita!

        Kävin 2 vuotta sitten ensimmäisen ja viimeisen kerran siellä. Onko se todella vielä toiminnassa?
        Oli 6 vikaa. Paria kohtaa vähän hiottiin, muille ei tehty mitään. Uusintakatsastuksessa meni kirkkaasti läpi!

        Rikastuukohan ihan oikeastikin tuollaisella? Vai tuottaako se muuten vaan onnen tunteen? Toisten hyväksikäytöllä. Tai siis..en uskalla sanoa sanoa...


      • Keke R.
        no ompa vaikeaa keksiä . kirjoitti:

        olla itkemässä?

        "pittääkö aina
        olla itkemässä?"

        Kaikki varmaan arvaa kuka tää on?
        Se katsastusmuija tietenkin!


      • mikään katsastuskonttori
        Keke R. kirjoitti:

        "pittääkö aina
        olla itkemässä?"

        Kaikki varmaan arvaa kuka tää on?
        Se katsastusmuija tietenkin!

        järki käteen.. Eihän semmoista autoa voi päästää lävitse jossa on vikaa. Tietenkin se harmittaa jos se oma kosla ei pääse lävitse, mut eikös säädökset ole kaikille samat. Ajakaa fillarilla, ei tartte katsastaa.


      • Keke R.
        mikään katsastuskonttori kirjoitti:

        järki käteen.. Eihän semmoista autoa voi päästää lävitse jossa on vikaa. Tietenkin se harmittaa jos se oma kosla ei pääse lävitse, mut eikös säädökset ole kaikille samat. Ajakaa fillarilla, ei tartte katsastaa.

        No, nyt vanhanajan katsastus metodit nostaa päätää kyseisessä "##tut olen" tyypissä. Asiaa! Ja taas ihmetellään miksi sinne Kirkkonummen katsastukseen pitäisi tulla...
        Ajetaan fillarilla toki, jos autot pitäisi katsastaa kirkkonummen katsastusasemalla!
        Onneksi muitakin paikkoja on!


      • en oo katsastaja
        Keke R. kirjoitti:

        No, nyt vanhanajan katsastus metodit nostaa päätää kyseisessä "##tut olen" tyypissä. Asiaa! Ja taas ihmetellään miksi sinne Kirkkonummen katsastukseen pitäisi tulla...
        Ajetaan fillarilla toki, jos autot pitäisi katsastaa kirkkonummen katsastusasemalla!
        Onneksi muitakin paikkoja on!

        niin siinä käy kun kaikenmaailman sekunda-insinöörit saavat luvan katsastaa autoja, et kohta leiman saa mikä tahansa kottero. Sitten kun ei leimaa tulekkaan, niin johan iso kyynel silmäkulmassa ja mahtavat itku-potku-raivarit siinä katsastushallin lattialla. JOTAIN KURIA.

        pidä siis se peltilehmäs kunnossa, niin ei tartte jirota teboilin kulmapöydässä


      • käytöstapoja
        nainen on ;-) kirjoitti:

        Kävin eilen ko. paikassa ja palvelu oli hmm.. miten sen nyt kauniiisti ilmaisisi.. nuivaa. Nainen kertoikin ettei kannata tulla paperihommia tekemään 15 vaille kuusi illalla koska ei siinä mitään kerkeä tekemään, he kun sulkee klo 18.. Wtf??

        Meninpä tänä aamuna uudelleen ja palvelu oli täysin toista!

        Kyllähän jokaisessa yrityksessä on aukioloajat, eikö??? Ja ovessa on lappu että ei rekisteröintejä 17.45 jälkeen, eikö olekin? Ja syy miksi 15 min vaille kuusi ei tehdä enään paperihommia on yksinkertaisesti se että yrityksenomistaja ei maksa palkkaa kello 18 jälkeiseltä ajalta. Eli, ylitöitä ei saa tehdä. Joten se tuskin on virkailijoiden vika. Joten, turha nimitellä ketään virkailijaa tylyksi.


      • 2w323
        käytöstapoja kirjoitti:

        Kyllähän jokaisessa yrityksessä on aukioloajat, eikö??? Ja ovessa on lappu että ei rekisteröintejä 17.45 jälkeen, eikö olekin? Ja syy miksi 15 min vaille kuusi ei tehdä enään paperihommia on yksinkertaisesti se että yrityksenomistaja ei maksa palkkaa kello 18 jälkeiseltä ajalta. Eli, ylitöitä ei saa tehdä. Joten se tuskin on virkailijoiden vika. Joten, turha nimitellä ketään virkailijaa tylyksi.

        tämä samainen, todellakin tyly nainen mesoaa millon missäkin liikkeessä (a)asiakkaana, veet ja peet lentää, myyjät on h**ria, liikkeet ja/tai liikkeenharjoittajat syvältä sieltä minne aurinko ei paista jne.. Normaalisti käyttäytyvä aikuinen osaa asioida nimittelemättä ja huutamatta. Osaa keskustella. Kunnioittaa toista ihmistä. Korostan että sattumalta olen törmännyt tähän useammassa kuin yhdessä liikkeessä.

        Sama tyyli toteutuu naisen työssä: asiakas on riesa. Tyhjänpäivänen kiusankappale jota voi kohdella sen mukaisesti. Tosin huoritteluun tai haukkumiseen en ole katsastuskonttorilla törmännyt.

        ja todellakin (ei koske tylyä aspaa mutta) - yleensä liikkeet menee kiinni tasalta mutta asiakkaita otetaan sisään siihen asti kun aukioloa luvataan. Yksinkertaista. Liikkeen sulkemisaika tulee muuttaa klo 17.45 jos sen jälkeen ei asiakkaita oteta vastaan.


    • Juntski

      Joo paska mesta kaikinpuolin. Auton katsastus kalliimpi kuin Espoolaisislla asemilla ja todellakin ovat niuhoja paskoja. Uusintaan menee uudetkin autot. Rahastuksen makua kaikin puolin. No, minun rahojani eivät ainakaan enään saa.

      • HohHOIjaaH

        Kolme kertaa olemme käyneet k:nummen katsastusasemalla. Automme on 90 luvun loppu puolelta ja aina mennyt läpi... kerran oli parkkivalo palanut niin sanoivat ystävällisesti että sen vain vaihadat :D
        Et minkälaisia rotiskoja nämä teidän uudet hienot autot ovat jos eivät läpi mene?
        Ja onko se paljon halvempaa mennä espooseen? maksaahan bensakin? JA eikö pitäisi suosia oman kylän palveluja? Ei mikään ihme ettei tänne tule mitään liikkeitä kun kaikki asioi Espoossa ym... Ja miksi pitää täällä valittaa? Valittakaa suoraan sinne katsastus asemalle ni voisi palvelukin muuttua????


    • HK

      Muutama vuosi takaperin katsastin siellä - en ollut itse katsomassa - mutta papereihin merkittiin, että pohjassa on reikä. Etsin pidemmän aikaa reikää, mutta en löytänyt. Maalasin pohjaa sitten mustaksi merkityltä alueelta. Uusinnassa kysyttiin sitten missä se paikka on.. (mutta edelleenkään uusintakatsastukseen johtanutta syytä ei löytynyt) Harmittaa hieman.

    • T2204unguy

      Auto oli tuotu jälkitarkastukseen ruostuneen helman takia. Helmassa oli reikä, joka oli korjattu hitsaamalla. Korjauksesta näkyi selkeästi hitsaussaumojen pisteet ja jälki, mutta katsastusmies käytti sorkkarautaa oikein toden teolla ja yritti vääntää saumakohdasta hitsausta. Tuloksena oli että kaikki maalit lähti siitä kohtaa ja katsastusmies oli tökkinyt lisää reikiä sellaisiin kohtiin, joita ei ollut tarkastuslistassa.

      Ekalla kerralla kun kävin niin ei ollut tarpeeksi palveluhenkilökuntaa ja jouduin odottaa puoli tuntia jonka jälkeen lähdin pois. Tokalla kerralla auto vedettiin paskaks. Suosittelen lämpimästi jos haluaa katsastuksessa kaupan päälle reikiä ja naarmuja.

    • Anonyymi

      kävin katsastamassa auton tuli hylätty: auto käynnistyy D vaihteella. Menin kotiin ja kokeilin itse käynnistää ja ei käynnisty. Keksitty vika.
      Ala arvoista palvelua.

    • Anonyymi

      Tänään kävin ja katsuri teki väkisin reikiä autoni pohjaan.
      Samalla pihalla oli muitakin ihmisiä kuuntelemassa kun löi reikiä väkisin pohjan täyteen. Oli eka ja vika kerta tuolla. Keksimällä keksii vikoja ja meinasi kolaroida autoni siellä pihalla toiseen autoon. Kysyin saiko ajokortin kellogs paketista

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1412
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1193
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe