Mulla on W2000 (SP4 ym.) kahdessa koneessa. Sama vika molemmissa. Äänissä Wave-osio putoaa itsestään jatkuvasti, ja täytyy helevetin usein säätää uusiksi.
Koneissa on eri äänikortit, joten sieltä ei ratkaisua löydy. Enkä löytänyt tuolta pili-katesin ongelmasivuiltakaan.
Olisko joku W-guru neuvomaan?
[En nyt Linuxia halua mainostaa kenenkään mielipahaksi, mutta onhan se sentään ihan toisesta maailmasta.]
W2k:n äänet
3
397
Vastaukset
- vaikuttaa?
"Olisko joku W-guru neuvomaan?"
varmaan jonkun käyttämäsi ohjelman kautta muutat volumea ja se muuttuu tuossa samalla. esim. jos Winampissa olet säätänyt volumen aika pienelle, joissakin tapauksissa Windowsinkin volumesäädin seuraa tuota ja menee siihen samaan tilaan aina, kun ohjelma käynnistetään.
voi tietysti kokeilla unintalloida koko kortti, hakea uusimmat ajurit ja kokeilla jatkuuko vika enää.- Alkaja
Luultavasti syy on tuossa. Videoiden äänitaso on millloin mitäkin, ja Real Plyeria tai Media Playerin on useinkin rukattava. Monesti alaspäin, ettei korvat halkea jonkin kuiskaustasoisen pätkän jälkeen.
(Ajurit on uusimmat ja äänikortit erilaiset; en usko, että sieltä löytyy apua).
- ketzi
Kokelitko mennä setup:iin ?
sieltä laita disable mother board voice.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1776512- 1481794
- 1131578
- 511300
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46992Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢38953Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96923Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5849Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan240829- 41809