Mulla on W2000 (SP4 ym.) kahdessa koneessa. Sama vika molemmissa. Äänissä Wave-osio putoaa itsestään jatkuvasti, ja täytyy helevetin usein säätää uusiksi.
Koneissa on eri äänikortit, joten sieltä ei ratkaisua löydy. Enkä löytänyt tuolta pili-katesin ongelmasivuiltakaan.
Olisko joku W-guru neuvomaan?
[En nyt Linuxia halua mainostaa kenenkään mielipahaksi, mutta onhan se sentään ihan toisesta maailmasta.]
W2k:n äänet
3
411
Vastaukset
- vaikuttaa?
"Olisko joku W-guru neuvomaan?"
varmaan jonkun käyttämäsi ohjelman kautta muutat volumea ja se muuttuu tuossa samalla. esim. jos Winampissa olet säätänyt volumen aika pienelle, joissakin tapauksissa Windowsinkin volumesäädin seuraa tuota ja menee siihen samaan tilaan aina, kun ohjelma käynnistetään.
voi tietysti kokeilla unintalloida koko kortti, hakea uusimmat ajurit ja kokeilla jatkuuko vika enää.- Alkaja
Luultavasti syy on tuossa. Videoiden äänitaso on millloin mitäkin, ja Real Plyeria tai Media Playerin on useinkin rukattava. Monesti alaspäin, ettei korvat halkea jonkin kuiskaustasoisen pätkän jälkeen.
(Ajurit on uusimmat ja äänikortit erilaiset; en usko, että sieltä löytyy apua).
- ketzi
Kokelitko mennä setup:iin ?
sieltä laita disable mother board voice.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564111
- 252219
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282048Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151454
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201056- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991