Knutbyn helluntaiseurakunta Ruotsissa, tuli tunnetuksi dramaattisista tapahtumistaan parisen vuotta sitten.
Seurakuntaa johti nainen nimeltä Åsa Waldau.
Hänen lisäkseen monia pastoreita, kuten Helge Fossmo, joka manipuloi nuoren lapsenhoitajan murhaamaan toisen vaimonsa sekä muita seurakunnan jäseniä.
Tämä toinen vaimo oli Åsa Waldaun oma sisko.
Helge Fossmolla oli seksisuhteita monenkin seurakuntalaisen kanssa ja myös lapsenhoitajan kanssa.
Seurakunnan johdolla, mm Helge Fossmolla ja Åsa Waldaulla oli yhteyksiä Ulf Ekmannin järjestöön Uppsalassa.
Harhaopeista, kuten juuri Ulf Ekmannin perustamassa järjestössä, on järkyttäviä seurauksia ja juuri vääristyneet näkemykset avioliittoon ja seksiin ovat niitä järkyttävimpiä todistuksia väärän hengen toiminnasta.
Knutby historiikkia
6
484
Vastaukset
- ReaAalto
On jättänyt "uskonsa" ja alkanut laulaa;
Tässä hänen kuvansa ja uusin levytyksensä;
http://www.asamwaldau.com/ - Börjen järjestyksessään 3. ...
näkemykset avioliitosta ja seksistä ovat niitä oikean hengen aikaansaannoksia. Sietäisi Suomen luterilaistenkin ottaa oppia ja avartua mitä pikimmin uuteen aikakauteen, jossa oikea henki vaikuttaa.
- lutkuilla rapakon takanakin
Amerkassa kuohuu evankelisessa 30-miljoonaisen jäsenistön seurakunnissa kun päämies myönsi olleensa suhteessa homoseksuaaliin ja ottaneensa vastaan methiä (ekstaasia)session aikana:
http://www.9news.com/acm_news.aspx?OSGNAME=KUSA&IKOBJECTID=a73db9d1-0abe-421a-01ee-15ec09b8ff7d&TEMPLATEID=0c76dce6-ac1f-02d8-0047-c589c01ca7bf
ja tässä on "piispasta" henkilökuva
http://www.tedhaggard.com/
- Nerre
Onkohan menestysteologian levinneisyys suomen helluntai herätyksessä niin suurta kuin siellä ruotsissa. Täällä suomessa kun kaikki on niin jöröjä ja katellisia. Joten ei ainakaan alustaa liikkeen kukoistamiseen pitäisi olla.
- Kadun-nainen
kaksoistotuutta markkinoiva kundi tämä fossmo. saarnaa lihan vaaroista tietäen ne itse henkilökohtaisesti. Tukahdetun ihmisen tekosia joka sai valtaansa jumalansa voimalla vieläkin heikomman ihmisen.
Seurakuntaa en yleistäis tähän murhaan. He ovat vilpittömässä mielessä istuskelleet penkillä. Niitä tapahtuu monissa eri uskonsuunnissa. Jos olen tilastot oikein ymmärtänyt, niin pohjoismaissa luterilaiseen kirkkoon kuuluvat tekevät eniten rikoksia näpistelyistä raiskauksiin ja murhiin. Tämä selittyy sillä, että noin 90 prosenttia kansasta kuuluu luterilaisiin.
Onko huono ajatus, että ryhdymme rukoilemaan sekä rikosten tekijöiden että heidän uhriensa puolesta? Heidän elämällään tulevaisuudessa on tarkoitus, jonka Jumala tietää ja säätää.
Suomenkin vankiloista ovat monet nousseet jaloilleen ja uskoon ja tekevät nyt laupeuden työn hedelmiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474055- 1314011
- 693793
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262968Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72567Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332379- 282252
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501849