Kun Billy aiokoinaan piti suurkokouksiaan Stadionilla olin minäkin yhtenä iltana mukana. Kaduttaa vieläkin. Billy kertoi puheessaan (puheenkirjottajien tekemä, mutta Billyn hyväksymä) kaksi liikuttavaa tarinaa. Ei siinä mitään vikaa, mutta hän kertoi ne ominaan. Alkuperäisistä ne poikkesivat vain siten, että henkilöitä oli vaihdettu läheisimmisksi. Toisessa oli sankarina oma poika jne. Olin kuitenkin lukenut ne samat jutut aiemmin kesällä vanhoista Valituista Paloista, joita meillä on mökin puuceessä runsaasti.
Tämä valheellisuus yökötti minua ja meinasin lähteä kesken pois, mutta olimme bussikuljetuksella. Kuunnelkaa hartauspuheita ja laskekaa montako vuotta menee ennekuin kuulette saarnaajan vaativan rehellisyyttä itseltään ja muilta. Todennäköisesti ette kuule sitä vielä täällä maanpäällä.
Tämä ei heikentänyt uskoani Jumalaan, mutta toi realismia hänen viestintuojiinsa.
Billy Graham
4
313
Vastaukset
- sivusta seuraaja.
Olin samassa kokouksessa ja kun hän kehoitti ihmisiä tulemaan eteen. Niitä jotka haluavat antaa elämänsä jumalalle. Koko lauma lähti. Niin paljonko siellä oli pakanoita.
Itse istuin katsomossa vaivautumatta lähtemään eteen Sillä minun uskoni on minun ja jumalani välinen asia.- tullut
uskontieni myötä aina vaan varovaisempi näiden Suurten Evankelistojen suhteen! Nehän ovat varsinaisia epeleitä ja kerääävät rahaa vaikka saavilla, kun OMA NIMI on yhtä kuuluisa kuin
poptähtösten!
Kotiseurakunta on hyvä paikka!
Siellä ratsastetaan vain JEESUKSELLA
ei Omalla Nimellä.
Jokuhan on väittänyt että BG on vapaamuurari. Tietääkö kukaan onko tässä perää.
Yhä enemmän turvaudun vain Raamatun Pyhään Sanaan, esim radiodein julistus saa minut takajaloilleen. - Siellä minäkin
tullut kirjoitti:
uskontieni myötä aina vaan varovaisempi näiden Suurten Evankelistojen suhteen! Nehän ovat varsinaisia epeleitä ja kerääävät rahaa vaikka saavilla, kun OMA NIMI on yhtä kuuluisa kuin
poptähtösten!
Kotiseurakunta on hyvä paikka!
Siellä ratsastetaan vain JEESUKSELLA
ei Omalla Nimellä.
Jokuhan on väittänyt että BG on vapaamuurari. Tietääkö kukaan onko tässä perää.
Yhä enemmän turvaudun vain Raamatun Pyhään Sanaan, esim radiodein julistus saa minut takajaloilleen.Mieleen kyllä jäi ettei ne tarinat kyllä
häävejä olleet. Liittyihän siihen koko juttuun
iso värväyskampanjakin.
En nyt pistäisi pahaksi, jos joku sitä kautta
meni johonkin pienryhmään mukaan. Kaikki mikä
edistää keskustelukulttuuria on mielestäni
hyväksi.
Enemmän minua risoo nuo Benny Hinnit sun muut
Bonnket, jotka eivät jaksa nahoissaan pysyä.
Billy sentään ei hyppinyt pöydällä, niinkuin
eräässä hihhulikokouksessa muuan pikkuinen
saarnamies.
- Anonyymi
Onkohan tuo Billy Grahamin poika Franklin Graham semmoinen huutosaarnaaja? Näköjään Franklinin aiottu saarnauskiertue on pienissä ongelmissa kun monet areenat ovat peruneet varaukset. Franklinin puheet ovat kai olleet jotenkin yksioikoisia ja niitä vieroksutaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2184559
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.283290Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1082453Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek342055- 1861748
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut341715Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131423Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs71350Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211276- 421272