Kun Billy aiokoinaan piti suurkokouksiaan Stadionilla olin minäkin yhtenä iltana mukana. Kaduttaa vieläkin. Billy kertoi puheessaan (puheenkirjottajien tekemä, mutta Billyn hyväksymä) kaksi liikuttavaa tarinaa. Ei siinä mitään vikaa, mutta hän kertoi ne ominaan. Alkuperäisistä ne poikkesivat vain siten, että henkilöitä oli vaihdettu läheisimmisksi. Toisessa oli sankarina oma poika jne. Olin kuitenkin lukenut ne samat jutut aiemmin kesällä vanhoista Valituista Paloista, joita meillä on mökin puuceessä runsaasti.
Tämä valheellisuus yökötti minua ja meinasin lähteä kesken pois, mutta olimme bussikuljetuksella. Kuunnelkaa hartauspuheita ja laskekaa montako vuotta menee ennekuin kuulette saarnaajan vaativan rehellisyyttä itseltään ja muilta. Todennäköisesti ette kuule sitä vielä täällä maanpäällä.
Tämä ei heikentänyt uskoani Jumalaan, mutta toi realismia hänen viestintuojiinsa.
Billy Graham
4
277
Vastaukset
- sivusta seuraaja.
Olin samassa kokouksessa ja kun hän kehoitti ihmisiä tulemaan eteen. Niitä jotka haluavat antaa elämänsä jumalalle. Koko lauma lähti. Niin paljonko siellä oli pakanoita.
Itse istuin katsomossa vaivautumatta lähtemään eteen Sillä minun uskoni on minun ja jumalani välinen asia.- tullut
uskontieni myötä aina vaan varovaisempi näiden Suurten Evankelistojen suhteen! Nehän ovat varsinaisia epeleitä ja kerääävät rahaa vaikka saavilla, kun OMA NIMI on yhtä kuuluisa kuin
poptähtösten!
Kotiseurakunta on hyvä paikka!
Siellä ratsastetaan vain JEESUKSELLA
ei Omalla Nimellä.
Jokuhan on väittänyt että BG on vapaamuurari. Tietääkö kukaan onko tässä perää.
Yhä enemmän turvaudun vain Raamatun Pyhään Sanaan, esim radiodein julistus saa minut takajaloilleen. - Siellä minäkin
tullut kirjoitti:
uskontieni myötä aina vaan varovaisempi näiden Suurten Evankelistojen suhteen! Nehän ovat varsinaisia epeleitä ja kerääävät rahaa vaikka saavilla, kun OMA NIMI on yhtä kuuluisa kuin
poptähtösten!
Kotiseurakunta on hyvä paikka!
Siellä ratsastetaan vain JEESUKSELLA
ei Omalla Nimellä.
Jokuhan on väittänyt että BG on vapaamuurari. Tietääkö kukaan onko tässä perää.
Yhä enemmän turvaudun vain Raamatun Pyhään Sanaan, esim radiodein julistus saa minut takajaloilleen.Mieleen kyllä jäi ettei ne tarinat kyllä
häävejä olleet. Liittyihän siihen koko juttuun
iso värväyskampanjakin.
En nyt pistäisi pahaksi, jos joku sitä kautta
meni johonkin pienryhmään mukaan. Kaikki mikä
edistää keskustelukulttuuria on mielestäni
hyväksi.
Enemmän minua risoo nuo Benny Hinnit sun muut
Bonnket, jotka eivät jaksa nahoissaan pysyä.
Billy sentään ei hyppinyt pöydällä, niinkuin
eräässä hihhulikokouksessa muuan pikkuinen
saarnamies.
- Anonyymi
Onkohan tuo Billy Grahamin poika Franklin Graham semmoinen huutosaarnaaja? Näköjään Franklinin aiottu saarnauskiertue on pienissä ongelmissa kun monet areenat ovat peruneet varaukset. Franklinin puheet ovat kai olleet jotenkin yksioikoisia ja niitä vieroksutaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta344571Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203175Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692311Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui492182- 1632039
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171643
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601641Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1111611M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151269