Hei. Minun pojalla itsepintainen sammas eli hiivatulehdus suussa. Daktarin kuuri ei auttanut ja seuraavaksi kokeillaan mycostatinia. Onko jollain kokemuksia sen tehosta ja millä se laitetaan ja maistuuko pahalta. Ja tietääkö kukaan missä lämpötilassa pitää lelut pestä pesukoneessa että hiiva kuolee(ne joita ei voi keittää) Olisi myös kiva tietää onko kukaan muu ollut samassa tilanteessa että puolukka, sitruuna ja vichy sekä myös reseptilääke daktarin kokeiltu eikä ole päästy hiivasta eroon ja mitä teidän lääkärit on silloin tehneet ja mikä lopulta on auttanut. Olisin todella kiitollinen paristakin sanasta sillä elämä on ihan alkanut pyöriä tämän ympärillä kun koko ajan joutuu väkisin pienen suuhun aineita levittämään vaikka toinen itkee ja puristaa suuta kiinni eikä mikään edes auta.
SAMMAS eli HIIVATULEHDUS
5
3666
Vastaukset
- kokeilleet
maitohappobakteereja?Ne voi sekoittaa vaikka aamupuuroon ja hiiva kuin hiiva lähtee, eikä maistu pahalle!Sokereita pitää kanssa välttää.Kuinka paha hiiva on?Onko tullut haavaumia kieleen.Kannatan noita sisäisiä vaihtoehtoja kun jo pelkkä stressi jostain "pahasta mausta" voi sitä hiivaa lisätä!
- maitohappob.
Aloin antamaan reladrops tippoja perjantaina eli vasta muutama annos otettu. Toivon kovasti että niistä edes vähän apua olisi. Ja se hiiva on pahimmillaan kielen takaosassa niin syvällä että on tosi vaikea juuri siihen pahimpaan kohtaan saada lääkkeet. Varmasti on ainakin tosi punoittava ellei ihan haavaumilla sieltä hiivapeitteen alta. En pysty kunnolla tarkastelemaan kun on niin takana. Poskista ja kielen etuosasta hiiva hävisi hoidoilla mutta tulee pikkuhiljaa takaisin kun lääke loppui.(käytimme kaksi pakettia daktaringeeliä) Ensi viikolla on lääkäri mutta edellisellä kerralla ei kyllä tiennyt asiasta mitään tutki vain tietokonetta varttitunnin ja kirjoitti reseptin. Eihän hiiva vaarallista ole mutta kivuliasta on niin ettei tahdo enää syödäkään. Ps.kiitos kun vastasit. On tuo tosielämän tukiverkosto hiukan suppea.
- vauveli
sai Mycostatin-oraalisuspension sammakseen. 4 viikon kuuri neljästi päivässä. Hyvin kyllä parani sammas, vaikkakin mahan pisti sekaisin (siihen sitten hoidoksi mh-bakteeritippoja).
- vauveli...
LISÄYS: maistui piparmintulle...meidän pojalle kelpasi hyvin... :-) laitettiin ruiskulla suuhun 1 ml annoksena (pienissä erissä).
- äitee +4
onko lapsen suusta otettu viljely niin että on varmaa että siellä on hiiva ja mikä hiiva? Eri lääkkeet kun tehoa aeri asioihin ja varsinkin hiivoissa ja sienissä.
Mycostatin on ihan ok lääke eikä makukaan mikään kamala tosin ei herkkukaan. Käyttöaikahan on siinä aika pitkä jotta teho selviää.
Toivotaan että pääsette eroon eikä kyse ole hiivasta joka jää asumaan suuhun lopullisesti..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255