Haluan kirjoittaa tämän kirjoituksen muistutukseksi siitä että kannattaa miettiä mitä kirjoittaa tai kertoo eteenpäin.
Ensinnäkin Raamatussa on neuvo jossa sanotaan älä usko sitä millä ei ole kahta tai kolmea todistajaa.
Huomioitavaa on mm:
1.Kaikki jutut mitä kerrotaan pastoreista tai muista seurakuntien vastuuhenkilöistä ei pidä paikkaansa.
2.Sielunvihollinen yksi keino aiheuttaa vahinkoa on juorujen liikkeille laitto.
3.On lähes sääntö että hyvillä pastoreilla on vihamiehiä.Koska kaikkia ei voi miellyttää.
Kannattaa katsoa kelle ja mitä kertoo.
Toisinaan kannattaa tarkistaa asia asianosaiselta.
Esim.oli yksi Jumalan nainen oliko se Keinänen vai Heinänen jonka palvelustyön melkein tuhosi juoru.
Tiedän esim.että Tampereella on ollut tapaus jossa yhteen seurakuntaan katkeroitunut henkilö kirjoitti sontaa seurakuntalaisille vastuuhenkilöiden nimillä ja on yrittänyt levittää kaikenlaisia valheita.
Toinen tapaus oli kun yksi henkilö kertoi minulle että hänet on toisinaan heitetty ulos seurakunnista kovakouraisesti kun kertoi totuuden.Kysyin mistä seurakunnista ja ketkä.
Sanoi ettei halunnut kertoa koska halusi siunata niitä ihmisiä.
Kannattaa katsoa mitä suustaan päästää,koska ja kenelle.
Juoruilusta
2
157
Vastaukset
- Trubaduuri
Minulle riittää ihmisen Pojan, Kristuksen julistama ilosanoma, siksi en kuuntele enkä seuraile juoruja!
Kristus on muuten se oikea hyvä Paimen jonka suusta ei ole valhetta lähtenyt. Yhtään rehellistä pastoria en ole velä tavannut. Onko heitäkin? - paikanetsijä
olen itse ärsyyntynyt parhaillaan eräästä henkilöstä,joka omassa työyhteisössämme aina juoruaa toisten hyvin henkilökohtaisia asioita (kenties minusta myös!) samainen henkilö pitää itseään kristittynä ja minusta kun nämä asiat eivät kuulu ollenkaan samaan pakettiin ... ja ainakin antaa hyvin huonoa kuvaa uskovista ihmisista muille ihmisille
vähän niinkuin yrityksen maine tahraantuu sen työntekijöiden julkisten toilailujen myötä..niin uskovienkin tulisi kaikessa ymmärtää ketä he tässä maailmassa edustavat kaikessa toiminnassaan
erittäin tärkeä muistutus !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h362679- 1282363
- 1582074
- 391975
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201738- 401309
- 511047
- 861005
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24972- 114914