tilaisuus! Juhlat on juhlittu,mutta monelle jäi naamarit kasvoille vielä? Olisiko nyt aika paljastaa ne jotka jäi paljastamatta? Kuitenkin monia jäi vaivaamaan kukahan hänkin oli,joten naamarit pois ja paljastuksia.
Ja Uunolle ja Simolle,suuret kiitokset mieleen jäävästä viikonlopusta!
Nikkinaamioiden
11
511
Vastaukset
- SydäN-Ystävä
elikkäs,paulapa oli sitten sydänystävä ;))
- yksitypy
täysin höplästä SY. Niin harvoin käy nykyään palstalla etten osannut sinuksi paulapaa edes ajatella :=)))
- nikitön naamari
Kaikkihan käyttäytyivät kuitenkin sen verran siivosti, ettei jälkipuheita tarvitse pelätä, vai miten se oikein sitten onkaan? *mitähän ne lopulta...??? hih hih*
Jussi Paita = minä
P.Junkkari = pikkudee
Käydään toistekkin jos kutsu kuullaan.- Sulevi J.
Kaikki sujui pykälien mukaan toteaa
Sulevi Jäpikäinen
1tyisetsivä - yksitypy
Suttura ja joensuun Elli ja kehtaan sanua :=))
- aliisa
Kieku,jos jollekin jäi epäselväksi :)
- vois
aliisa kirjoitti:
osuu aika oikeeseen....
- jano-72
aliisa kirjoitti:
olin köyhä akka;)))
- Peppi Pitkät....
kun joku minua luuli Laardibonantzaksi. Ai että minnuu nauratti...:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03550- 413109
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv562867Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv342755- 162668
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452550- 432185
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h262055- 421945
- 431720