Miksi WTC:n tornit romahtivat?

...

Tässä paras ja kattavin atikkeli aiheesta. Todistaa yhä voimakkaamin, että tuollainen romahtaminen on mahdollinen vain tarkan räjähdysainepurkamisen tuloksena. Kumpikin torneista, niin sileästi ja tasaisesti alas toinen niistä alle tunnissa. Vain koska yksi lentokone lensi tornin yläosaan. Ja entäpä WTC 7? Juttu on jo täysin mahdoton. Tornissa oli jostain syystä pientä tulipaloa, mutta yhtäkkiä se tuli äärimmäisen tasaisesti alas, jopa tasaisemmin kuin isoveljensä. Ja siihen ei edes lentänyt lentokonetta!(joka ei sekään riitä romahduttamaan)



ELI siis, lukaispaa asiaa tuosta linkistä ja ymmärtäkää että WTC-rakennukset purettiin.

http://www.saunalahti.fi/wtc2001/sortuminen.htm#WTC-7

7

640

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EI HÖRHÖJÄ TÄNNE..

      EI HÖRHÖJÄ TÄNNE..

      • sitten ja anna

        ihmisten keskustella rauhassa,kyrpä.


    • Suonikas Jomppe

      Miksi, jos kerran ihmisuhreilla ei ole väliä, räjäyttäneet niin että tornit kaatuisivat? Jos taas oli, niin miksi eivät feikanneet jotain vähemmän ihmisuhreja vaativaa kohdetta? Tai räjäyttäneet niitä kun olivat täysin/lähes tyhjiä? Miksi tehdä noin monimutkainen systeemi kun homman olisi voinut tehdä huomattavasti vähemmillä riskeillä ja samalla lopputuloksella?
      En kaipaa mitään: taloissa oli asbestia ja näin niiden purkaminen oli halpaa, samalla hinnalla saatiin lähteä sotimaan. Tarina, juonenkäänteet ja "todisteet" ovat salaliittoteoriassa naurettavia.
      Nyt meuhkataan että miksi oli kiire siivota jäljet:1. Kukaan tuskin uskoi että jotkut heinäpäät alkavat tästäkin salaliittoa rakentamaan, 2. Pelastustyöt, vaikkakin toivottomat olivat ensisijalla, 3.Kaupungin siivoamisella oli kiire koska se pöly ja jäte olisi muuten sekoittanut koko kaupunkia loputtomiin (se olisi ollut rättiterroristeille vielä suurempi voitto). Eli kerro koko juoni, tekijät ja miten se toteutettiin tänne, yhtään salaliitto juoni ja näin se tehtiin kirjoitusta ei ole tullut.

    • WTC 7 todennäköisesti räjäytettiin hallitusti.
      Rakennus ei yksinkertaisesti voi pudota noin kauniisti nippuun jos se olisi sortunut.

      Ja eikö kyseisen pilvenpiirtäjien omistaja sanonut että WTC 7 purettiin hallitusti?

      • mutta eihän se vrallista

        totuutta miksikään muuta ja vaikka panostaminen veisi kaksikin viikoa tuon kokoiselta rakennukselta.


      • Se meni
        mutta eihän se vrallista kirjoitti:

        totuutta miksikään muuta ja vaikka panostaminen veisi kaksikin viikoa tuon kokoiselta rakennukselta.

        http://vincentdunn.com/wtc.html


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      615
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe