Tässä paras ja kattavin atikkeli aiheesta. Todistaa yhä voimakkaamin, että tuollainen romahtaminen on mahdollinen vain tarkan räjähdysainepurkamisen tuloksena. Kumpikin torneista, niin sileästi ja tasaisesti alas toinen niistä alle tunnissa. Vain koska yksi lentokone lensi tornin yläosaan. Ja entäpä WTC 7? Juttu on jo täysin mahdoton. Tornissa oli jostain syystä pientä tulipaloa, mutta yhtäkkiä se tuli äärimmäisen tasaisesti alas, jopa tasaisemmin kuin isoveljensä. Ja siihen ei edes lentänyt lentokonetta!(joka ei sekään riitä romahduttamaan)
ELI siis, lukaispaa asiaa tuosta linkistä ja ymmärtäkää että WTC-rakennukset purettiin.
http://www.saunalahti.fi/wtc2001/sortuminen.htm#WTC-7
Miksi WTC:n tornit romahtivat?
7
640
Vastaukset
- EI HÖRHÖJÄ TÄNNE..
EI HÖRHÖJÄ TÄNNE..
- sitten ja anna
ihmisten keskustella rauhassa,kyrpä.
- Suonikas Jomppe
Miksi, jos kerran ihmisuhreilla ei ole väliä, räjäyttäneet niin että tornit kaatuisivat? Jos taas oli, niin miksi eivät feikanneet jotain vähemmän ihmisuhreja vaativaa kohdetta? Tai räjäyttäneet niitä kun olivat täysin/lähes tyhjiä? Miksi tehdä noin monimutkainen systeemi kun homman olisi voinut tehdä huomattavasti vähemmillä riskeillä ja samalla lopputuloksella?
En kaipaa mitään: taloissa oli asbestia ja näin niiden purkaminen oli halpaa, samalla hinnalla saatiin lähteä sotimaan. Tarina, juonenkäänteet ja "todisteet" ovat salaliittoteoriassa naurettavia.
Nyt meuhkataan että miksi oli kiire siivota jäljet:1. Kukaan tuskin uskoi että jotkut heinäpäät alkavat tästäkin salaliittoa rakentamaan, 2. Pelastustyöt, vaikkakin toivottomat olivat ensisijalla, 3.Kaupungin siivoamisella oli kiire koska se pöly ja jäte olisi muuten sekoittanut koko kaupunkia loputtomiin (se olisi ollut rättiterroristeille vielä suurempi voitto). Eli kerro koko juoni, tekijät ja miten se toteutettiin tänne, yhtään salaliitto juoni ja näin se tehtiin kirjoitusta ei ole tullut. WTC 7 todennäköisesti räjäytettiin hallitusti.
Rakennus ei yksinkertaisesti voi pudota noin kauniisti nippuun jos se olisi sortunut.
Ja eikö kyseisen pilvenpiirtäjien omistaja sanonut että WTC 7 purettiin hallitusti?- mutta eihän se vrallista
totuutta miksikään muuta ja vaikka panostaminen veisi kaksikin viikoa tuon kokoiselta rakennukselta.
- Se meni
mutta eihän se vrallista kirjoitti:
totuutta miksikään muuta ja vaikka panostaminen veisi kaksikin viikoa tuon kokoiselta rakennukselta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 70615
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483