Oonko liian iso sheukalle jonka säkä on n. 103com.. Painan 44kg ja oon n. 164co pitkä. Kiitti jo etukäteen:)
liian iso shettikselle`?
8
722
Vastaukset
- :):)
Ratsastaisin kerran viikossa, ja käyntiä.. Mutta voinko mennä edes sitä?
- lmnb;kjb
hei, et todellakaan ole liian iso shettikselle, aika pitka olet mutta kylla poni jaksaa sinut kantaa kunhan itse tunnet olosi mukavaksi selassa. shettikset on yksia vahvimmista hepoista!
- Fuddura
Et ole liian painava mutta aika pitkä. Se voi hankaloittaa apujen antamista. Voithan myös mennä kärryillä jos poni osaa vetää. Eikä kärryjen teko ole vaikeaa.
- aloittaja
tallilla on kärryt, ja ajetaan joskus kavereiden kans.. Mutta nyt ku tulee talvi, enimmäkseen ratsastetaan.. Nii, oon lihonu kolme kiloa, painan nyt 47..xDxD Ehkä enää en ratsasta niillä..:) Jospa ratsastelut ois ratsastettu.. :'\ Ku oon kai kasvanut pituuttaki ku on tullut noita kiloja..:D:D
- shetutietäjä;)
aloittaja kirjoitti:
tallilla on kärryt, ja ajetaan joskus kavereiden kans.. Mutta nyt ku tulee talvi, enimmäkseen ratsastetaan.. Nii, oon lihonu kolme kiloa, painan nyt 47..xDxD Ehkä enää en ratsasta niillä..:) Jospa ratsastelut ois ratsastettu.. :'\ Ku oon kai kasvanut pituuttaki ku on tullut noita kiloja..:D:D
elikkäs nää shetujen painorajat:
shetun säkä alle 100cm : 40kg
shetun säkä yli 100cm : 45kg
ei pituusrajaa.
mutta koska olet pitkä ja painosi yli rajan niin sinuna olisin ratsastaatta shetuilla... ars kohti isoja poneja : D ajaa voit hyvin , mutta selässä ei shetu jaksa sinua kuljettaa.... - väität
shetutietäjä;) kirjoitti:
elikkäs nää shetujen painorajat:
shetun säkä alle 100cm : 40kg
shetun säkä yli 100cm : 45kg
ei pituusrajaa.
mutta koska olet pitkä ja painosi yli rajan niin sinuna olisin ratsastaatta shetuilla... ars kohti isoja poneja : D ajaa voit hyvin , mutta selässä ei shetu jaksa sinua kuljettaa....ettei shetuilla ole pituusrajaa? Et taidakaan olla "shetutietäjä" :P Mielestäni pituusraja on joku 150 cm, satunnaisissa tapauksissa jopa 160 cm.
- mielestäni
todellakin liian iso :P
- :??
kuinka painavaa ihmistä shettis muuten jaksaa kantaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3962082Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek121919Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2471394Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.811041Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel56965Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402928Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä39808- 56779
- 75750
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70724