Uskovaiset harrastavat seksiä sisäpiireissä

Läheltä seurannut

Eräs mies jäi kiinni useammasta suhteesta. Näitä suhteita on ollut uskovaisten naisten kanssa. Törkeää tässä on se, että vaikka jäi kiinni, niin ei aiokkaan parantaa tapojaa.
Toi kotiin naisia yhteiseen sänkyynsä. Jopa niin törkeästi, että viereen on laitettu ylimääräinen sänky naisen kymmenvuotiaalle tytölle. Minusta tämä oli aivan törkeää jo siltä naiseltakin ja lasta kohtaan aivan väärin.
Tämä nainen on Seinäjoen helluntaiseurakunnassa ja mies on yhtä vanha kuin tämän naisen isä.
Seurakunnassa ei asiasta välitetä ja eivät pidä asiaa yhtään pahana.
Monet uskovaiset ja tämä mies tietää, että ei ole yhtään pahemmasta päästä. Mies pitää samoja suhteita pitkään ja ei mielestään ole paha siinä. Seinäjoen helluntaiseurakunnassa on kuuleman mukaan 30 % samanlaisia tapauksia! Siellä irtosuhteet ovat sitä jokapäiväistä elämää ja naiset kysyttyjä.
Lisäksi miehellä on ollut ollut suhde opettajaan, joka alkoi jo silloin kun hän oli aikaisemmin naimisissa. Jatkoi kun meni toisen kanssa yhteen ja tämä rakastajatar nainen erosi miehestään tänä aikana. Tämä salarakas nainen on Lapuan helluntaiseurakunnassa. Lisäksi miehellä oli tämän opettajan äidin kanssa suhde yhtäaikaa. Nainen tiesi kumamstakin.

Asuinkumppani ei tiennyt näistä mitään ja mies karkasi salarakkaaqn luo naisen mentyä nukkumaan ja kerskui sillä selän takana. Toinen raukka oli kuulema niin sikeä nukkumaan. Opettajan elämä on helpompaa, kun voi yöllä ottaa miehen kotiinsa, kun lapset ovat nukkumassa.

Kun mieheltä kysyttiin, että miksi näin teet? Vastaus kuului "seurustelkaa uskovaisten kanssa".
Hänellä oli aikaisemminkin suhde kymmeniä vuosia perhetutun kanssa, joka myös oli uskovainen. Tämä tapahtui myös, kun oli myös aikaisemmin avioliitossa.

Kun katson tuota kaikkea, tulee mieleeni naisholisti. Hän ei pääse niistä irti ja rkastaaa rakastumista. Useamman naisen pitäminen kerralla mielyttää ja on osa elämää.
Elää siis vanhan testamentin mukaan? Kerralla on kuulemma ollut viisi naista ja kaikki uskovaisia.
Olen kuullut, kun uskottelee naisille mielestään pääsevänsä näistä irti, mutta se on kuin viinapullon piilottamista.
Mies on erittäin harras uskovainen ulkopuolisille ja puhuu uskostaan mielellään kaikille.

Seurakuntien pitäisi puuttua tällaiseen menoon.

Joskus tuntuu, että ei uskovaiset käyttäytyvät siistimmin ja elävät parempaa elämää.

Sekavaa, mutta vielä sekavampaa, jos siihen lisätään vielä häntä...ja ne loputkin suhteet, mitkä tästä kertomuksesta jäi kertomatta ja jota en kaikkia tiedäkkään, mutta voi arvata.

Oman "seurakunnan" ylläpitäminen naisten voimin, ei ole oikea tapa jakaa uskontoa? Vai onko?

21

1807

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laki Luke

      Minusta avioliitossa suoritettu pettäminen täytyisi kriminalisoida.

      Lainsäädännön tehtävänähän on yleisesti ottaen parantaa ihmisten elämää yhteiskunnassa. Pettäminen aiheuttaa paitsi masennusta ja perheriitoja huonontaen esim työtehokkuutta, niin ennen kaikkea pettämisellä on huomattavan kielteiset vaikutukset lapsiin ja sitä kautta huomisen yhteiskuntaan.

      Sitten kun minulla on vähän ylimääräistä rahaa hassata vahingonkorvauksiin, niin, jos löydän toisen miehen peuhaamasta vaimoni kanssa, otan sakset käteen ja leikkaan apinalta kivekset pois. Se on varmasti yhtä hieno hetki kuin oman esikoisen syntymä.

      Asiaan liittyen, myös esimerkiksi raiskaajat, lasten hyväksikäyttäjät, murhaajat yms. testosteronin liikaerityksestä kärsivät rikolliset tulisi steriloida, ainakin puoliksi. Näin saataisin kovatkin kangsterit kesyyntymään kun testosteroniventtiilit ovat vähän pienemmällä. Myöskin yleisesti ottaen rikollisuus vähenisi, harva mies kun haluaa luumujaan menettää.

      Keskustelimme aiheesta erään työkaverini kanssa jolla on hyvin läheiset kielteiset kokemukset pettämisestä, kuten myös tämän siskolla. Pettämisen kriminalisointia he kannattavat. Serilointikäytäntöä he myös kannattavat joskin tarvitaan vähän pärstäkerrointa eduskunnassa ennekuin lähdetään ehdottamaan kivesten postoa rangaistuskäytännöksi.

      Mitä mieltä muut ovat?

      • SAIRAS YKSILÖ

        Erottakaa uskovien yhteisöstä!Ilmoittakaa vaimolle, he elävät valheessa. Tässähän rikotaan lasten oikeuksiakin!!!


      • Nimetön
        SAIRAS YKSILÖ kirjoitti:

        Erottakaa uskovien yhteisöstä!Ilmoittakaa vaimolle, he elävät valheessa. Tässähän rikotaan lasten oikeuksiakin!!!

        Kyllä tämä on tiedossa monella papillakin. Asialle ei vain saa yhtään mitään.
        Ei tässä vaimo mitään voi. Sama piiri pyörii ilman vaimoakin. Vaimo on vain kulissi jutuille.
        Tämä piiri pyörii ja tekee juttujaan ja harrastavat tätä omaa "seurakuntaansa".

        Tämä on jo tapa ja ketään ei silläänsä hävetä, kun on tiedossa.

        Se vain, että täytyy liittyä Etelä-Pohjanmaalla helluntaiseurakuntaan ja saada oma rakastaja ja seurakunta. Täällä on mahdollisuuksia pitää niitä.
        Täällä on järjestään joka helluntaiseurakunnassa joku naistenmies, joka on harras uskovainen.

        Naiset ovat usein naimattomia, mutta eivät suinkaan ilman miestä. Heidät kyllä tyytydytetään seurakunnan sisällä.

        He ovat osittain tiedossa, mutta saavat ihan rauhassa kulkea, vuodesta toiseen.

        Tällaista on uskonelämä täällä ja tähän on menty vuosien saatossa.

        Ei tästä kukaan puhu julkisesti, mutta kyllä karu todellisuus on vieläkin kauheampaa ja riettaampaa, kuin kukaan osaa edes kuvitella.


      • ehdottomasti

        Ehkä se auttaisi. Sakkojen ja rikosrekisterin uhalla moni miettisi pettämistä kaksi kertaa ennen kuin pettäisi. Pysyisivät nämä oudot seurakuntalaisetkin kurissa, kun heille ei raamatun ohjeet ja käskyt merkitse mitään. Tai ehkä he eivät lue sitä (tai ajattelevat käskyjen olevan rikkomista varten, jotta ansaitsevat armon). Kyllä ihminen on syntinen jo ajatuksissaan, vaikkei koskaan sortuisi rietasteluun (johon pettäminen kuuluu). Pieniä syntejä tekee jokainen. Näihin isompiin vaaditaan jo outoa luonnetta ja/tai ajatusmaailmaa, saati jos uskovainen niihin sortuu, niin kyllä on varsinainen irvikuva!


    • Fender

      No niin. Hellarit ovat tunnettuja konservatiivisesta lakihenkisyydestään. Jos liian tiukasti yrittää elää, meneekin jo toiseen äärilaitaan. Tämän vuoksi meillä kierretään vapaat suunnat kaukaa.

      • Laki Luke

        Niin, olen kuullut juttua mm. jehovantodistajien keskuudessa tapahtuvasta pedofiliasta. Tosin, ilmeneehän tätä skitsofreniaa muuallakin.

        Seuraava on ehkä räikein esimerkki skitsofreniasta: Länsimaissahan on Kioton sopimuksen kautta pyrkimys vähentää päästöjen lisääntymisen kasvunopeuden kiihtymistä (vai mitäny olikaan), Toisaalla uutisoidaan tyyliin "Eurooppaan pitää lähitulevaisuudessa lisätä paljon voimalaitoksia teollisuuden sähkönkulutuksen kasvaessa" ja "Suomen sähköverkkoa pitää vahvistaa jotta se kestäisi uutta kapasiteettia". Siis hä? Päästöjä pyritään vähentämään mutta energiankulutusta lisäämään? Jos oikeasti oltaisiin kiinnostuneita vähentämään päästöjä, pitäisi asennoituakin siten, että energiankulutusta pyrittäisiin minimoimaan. Energiankulutus ja päästöt ovat hyvin tiiviisti yhteydessä toisiinsa.

        Konservatiivisissa uskonnoissa on sama juttu. Alkupuheenvuorossa on ilmaistu asia vähän harhaanjohtavasti: "seurakunnan keskuudessa harrastetaan irtoseksiä". Luultavastihan kyse on siitä, että sinä aikana kun helluntaiseurakuntalaiset "pitävät taukoa" uskonnostaan, he irroittelevat vähän kuksimalla toisiaan.

        Vatikaanin papit "irroittelevat" uskonnosta harjoittamalla pedofiliaa. Uskonnollisissa tilaisuuksissa he kyllä ovat niin Isin poikaa, niin Isin poikaa.

        Tai armeijassa: eihän itse asiassa "varusmiehet" riehu baareissa, vaan henkilöt, jotka suorittavat päivisin varusmiespalvelustaan, irroittelevat iltaisin baareissa.

        Tai päiväkotitäti käy viikonloppuisin irroittelemassa, ryyppäämässä ja harrastamassa irtoseksiä.

        Niin, pienen itsetutkiskelun jälkeen huomaamme, että olemme tosiaan aika skitsofreenista porukkaa.
        "Vihkikaava ja käytäntö, siinä yleiset opit." (Absoluuttinen Nollapiste)


    • semmoista

      On se tunnettua,että sapeli heiluu myös uskovienkin piireissä.Ja se "sapeli" on siitä hassu,että sillä tuntuu olevan ihan oma elämänsä,joka ei kantajaltaan paljoa lupia kysele kun niittohommiin halajaa!

    • Seinäjoelta

      Seinäjoen helluntaiseurakunnan papin poika on menossa kolmatta kertaa naimisiin. Kaveri on yli kolmikymppinen. Edellisistä avioliitoista on lapsia...mutta tämä uusin onkin neitsyt.
      Avioliitto ei ole minkään arvoista näissä piireissä.

    • kivet pois

      Ei täällä ole ketään synnitöntä. Syntiä on monenmoista ja jos pidämme lukua toisten syntielämästä, hämärtyy totuus omasta vaelluksestamme.

      Epäkohdat tulisi käsitellä asianomaisten kanssa, eikä tuoda niitä yleisesti kaiken kansan riepoteltaviksi. Jutun henkilöt tarvitsevat esirukousta. Tehkäämme niin kuin toivomme itsellemmekin tehtävän.

    • tuuliina

      Irto -ja salaseksiä harrastavat henkilöt seurakunnassa ovat susia lammastarhassa.
      Meidän srk:ssa toimi rahasusi, joka vei isolla säkillä lampaiden rehut!

      Seurakunnan sisällä toimivat lukitut hierarkiat, joihin ei niin vain pääse sisälle.

      Hienoja siviiliammatteja arvostetaan yli kaiken.
      Lisäksi taloudellinen hyväksikäyttö on törkeää.

      Seurakunnassamme eräs uskonveli RAHASTI tuhansia euroja rakennusrahastosta omaan pussiinsa. Saiko hän huutia vanhemmistolta? Ei toki, mies nauttii edelleen arvostusta!
      Se oli minulle viimeinen niitti sen seurakunnan suhteen. Jättäydyin pois.

      • Kovin ottein

        Seurakunnat katsovat, että pitää kiltein kädein kohdella ja antaa mahdollisuus parantumiseen ja anteeksiantoon. Ketään ei ajeta pois ja saavat tuntea itse katumusta, jos tuntevat.
        Myöskään kuritusta ei mielellään anneta ja ei ainakaan jos ei ole oman seurakunnan jäsen. Jeesus ei opettanut sillälailla. Kun näki kuritusta tarvitsevan, hänhän puhui kovin sanoin!! Ei kysynyt seurakuntaa ja ei antanut puolustella. Opetus oli hyvin selvä. Kaikenlainen pettäminen ja raamatun mukainen elämä ei ole sallittua ja seurakunnissa se tulisi kieltää. Raamattu tosin sanoo, että viimeisinä aikana juuri seurakunnan keskuudessa tapahtuu näitä asioita.
        Rahan keruu ja kavaltaminen on yksi niistä vanhemmista synneistä, mutta se koskee vain kukkaroon. Haureuden synti koskettaa perheitä, läheisiä ja tuhoaa elämää ympäriltä.
        Nyt jo seurakunnissa istuu rakastaja vierellä ja kulkevat eri seurakunnissa ja käyvät ehtoollisella. Me tiedämme sen kyllä, mutta asialle ei kukkaan tee mitään ja ei saa mitään. Kukaan ei edes välitä puuttua toisten tekemisiin ja uskovainen ei tuomitse ja kaikenlaisia saa, voi ja pitää mahtua sekaan.


      • tuuliina
        Kovin ottein kirjoitti:

        Seurakunnat katsovat, että pitää kiltein kädein kohdella ja antaa mahdollisuus parantumiseen ja anteeksiantoon. Ketään ei ajeta pois ja saavat tuntea itse katumusta, jos tuntevat.
        Myöskään kuritusta ei mielellään anneta ja ei ainakaan jos ei ole oman seurakunnan jäsen. Jeesus ei opettanut sillälailla. Kun näki kuritusta tarvitsevan, hänhän puhui kovin sanoin!! Ei kysynyt seurakuntaa ja ei antanut puolustella. Opetus oli hyvin selvä. Kaikenlainen pettäminen ja raamatun mukainen elämä ei ole sallittua ja seurakunnissa se tulisi kieltää. Raamattu tosin sanoo, että viimeisinä aikana juuri seurakunnan keskuudessa tapahtuu näitä asioita.
        Rahan keruu ja kavaltaminen on yksi niistä vanhemmista synneistä, mutta se koskee vain kukkaroon. Haureuden synti koskettaa perheitä, läheisiä ja tuhoaa elämää ympäriltä.
        Nyt jo seurakunnissa istuu rakastaja vierellä ja kulkevat eri seurakunnissa ja käyvät ehtoollisella. Me tiedämme sen kyllä, mutta asialle ei kukkaan tee mitään ja ei saa mitään. Kukaan ei edes välitä puuttua toisten tekemisiin ja uskovainen ei tuomitse ja kaikenlaisia saa, voi ja pitää mahtua sekaan.

        Totta on, ja oikeassa olet, kenenkään ei tule tuomita.
        Ei, jos synnintekijä katuu tekojansa.
        Mutta jos ei kadu, ei ole oikein kulkea srk:n keskellä opettamassa uskonasioita.
        Sananlasku sanoo, että yksi mätä omena pilaa koko korillisen.
        Seurakunnissa tulisi olla selkeä linja julkisyntiin nähden tällaisina aikoina, kun ihmisten käsitys oikeasta ja väärästä on hakoteillä.


    • On tuo toiminta kyllä moraalitonta mikäli kirjoituksesi pitää paikkansa.
      Siis en väitä että puhut puppua, mutta pidän sitäkin mahdollisena.Tiedän kokemuksesta että seurakuntien ympärillä on myös porukkaa joka heittää heistä kaikenlaista puppua.

      Joka tapauksessa toivon että voisit iloiten olla
      Jeesuksessa.

      Siinäkin olet oikeassa että mikäli tuollaista menoa on, niin siihen pitäisi puuttua.

      • kirjoittaja

        Olen lukenut kirjoituksen ja sain vihiä. Pitää täysin paikkansa ja on vielä kauheampaakin, jos kaikki kerrotaan. Yritin puuttua asiaan ja menin seurakuntakin, kun nuo kaksi rakastavaista siellä vierekkäin istui. Mies haki jäjestysmiehet paikalle ja kertoi, että ovat vain ystäviä. Menin nimittäin viereen istumaan, kun istuivat niin lähekkäin ja supattivat toistensa korvaan. Eivät yhtään hävenneet.
        Ovat niin hassun näköinen pari, tytöllä on leuka täynnä finnejä ja mies jää seitsemän vuoden kuluttua eläkkeelle.

        Kävivät tässä toisessa seurakunnassa ehtoollisellakin. Sunnuntaina tulin aamusta huvilalle, niin Pauliina oli siellä pyyheliiinaan kietotuneena ja menossa suihkuun. Olivat edellisenä iltana olleet ravintolassa. Mies kielsi kaiken ja sanoi heidän olevan vain ystäviä ja vaikka nukkuikin minun sängyssäni, ei ole kuulema tapahtunut mitään ja minä voisin mennä asiantuntijoille puhumaan näistä hulluista ajatuksistani. Viettivät sitten koko loppupäivän yhdessä ruokaillen ja huvitellen. Niinpä niin.
        Tämä mies haluaa pitää vähintään kolmea naista "seurakunnassaan" ja se on minusta väärin, jos on uskovainen.
        Itse alan jo epäillä, onko uskoni vääränlaista? Jos siinä saakin pitää uskovaisia näin ystävinään ja "tavara" on yhteistä?

        Tietenkin uskon omalla laillani ja olen siinä aika ehdotonkin, mutta tämä uskonlaji ja vapaus tehdä kaikkea ei oikein sovi minulle.

        Mutta maailma muuttuu Eskoseni ja mikäli olen ymmärtänyt heidän tulee saada tehdä omien tuntemuksiensa mukaan ja minun on turha siihen puuttua, tai kenenkään muidenkaan ojentaa.


      • ei uskovissakin
        kirjoittaja kirjoitti:

        Olen lukenut kirjoituksen ja sain vihiä. Pitää täysin paikkansa ja on vielä kauheampaakin, jos kaikki kerrotaan. Yritin puuttua asiaan ja menin seurakuntakin, kun nuo kaksi rakastavaista siellä vierekkäin istui. Mies haki jäjestysmiehet paikalle ja kertoi, että ovat vain ystäviä. Menin nimittäin viereen istumaan, kun istuivat niin lähekkäin ja supattivat toistensa korvaan. Eivät yhtään hävenneet.
        Ovat niin hassun näköinen pari, tytöllä on leuka täynnä finnejä ja mies jää seitsemän vuoden kuluttua eläkkeelle.

        Kävivät tässä toisessa seurakunnassa ehtoollisellakin. Sunnuntaina tulin aamusta huvilalle, niin Pauliina oli siellä pyyheliiinaan kietotuneena ja menossa suihkuun. Olivat edellisenä iltana olleet ravintolassa. Mies kielsi kaiken ja sanoi heidän olevan vain ystäviä ja vaikka nukkuikin minun sängyssäni, ei ole kuulema tapahtunut mitään ja minä voisin mennä asiantuntijoille puhumaan näistä hulluista ajatuksistani. Viettivät sitten koko loppupäivän yhdessä ruokaillen ja huvitellen. Niinpä niin.
        Tämä mies haluaa pitää vähintään kolmea naista "seurakunnassaan" ja se on minusta väärin, jos on uskovainen.
        Itse alan jo epäillä, onko uskoni vääränlaista? Jos siinä saakin pitää uskovaisia näin ystävinään ja "tavara" on yhteistä?

        Tietenkin uskon omalla laillani ja olen siinä aika ehdotonkin, mutta tämä uskonlaji ja vapaus tehdä kaikkea ei oikein sovi minulle.

        Mutta maailma muuttuu Eskoseni ja mikäli olen ymmärtänyt heidän tulee saada tehdä omien tuntemuksiensa mukaan ja minun on turha siihen puuttua, tai kenenkään muidenkaan ojentaa.

        Voi, kuulkaapa te ei uskovat. Nämä uskovat,jotka ei kadu tekojaan, tulevat saamaan pahemman tuomion, sillä he uskovat ja tietävät, ettei näin saisi tehdä, mutta tekevät silti. Maailma vie menojaan ikävä kyllä uskoviakin. Itse en tiedä uskonpiireissäni tai seurakunnissa noin räikeitä tapahtumia, mutta kyllä teot saa tuomita, ja pitääkin. Seurakuntien pastorit johtavat paimenen tavalla seurakuntaa, ja kaikki tapaukset pitää seurakunnan sisällä tutkia ja katsoa, katuuko seurakunnan jäsen ym. Näitä asioita tapahtuu kaikissa seurakunnissa, ja maailmassa kaikkialla. Mielestäni seurakuntien pitää Raamatun mukainen moraali pitää, eli seisoa heikomien puolella, esim. perheen, jonka mies/vaimo jättänyt!! Pitää muistaa, että ihmisiä ollaan, mutta uskovilla suurempi vastuu tekemisistään, sillä meidänhän pitäisi olla esimerkkinä muille, ei uskoville! Vastuun kantajina pastorit ja seurakuntien paimenen ja papit!


    • *Annabelle*

      Seurakunnassa on helppo elää oman tahdon mukaan jos koko seurakunta elää tuollaisen valheen pimeydessä.Siellä on haureuden henki.
      Järkyttävää touhua.Mihin pakenee maailmasta haavoja saanut ihminen turvaan kun seurakunnatkin on kuoleman ja synnin pesiä.YÄK!Jumala puuttukoon asiaan ja nopeasti.Tuollaiset kuuluu erottaa seurakunnasta ja nopeasti.Maailmassahan tuollaset saa puukosta, mutta kun Jeesus kieltää tappamasta niin seurakunnassa ei voi puhdistaa samalla tavalla.Ne pitää erottaa seurakunnasta.Muuten se leviää kaikkiin tuo synnin syöpäkasvain.

    • The Next Genesis

      En usko että kovin yleistä tuollainen kuitenkaan on.

    • SEXSI TYTTÖ

      täyttä puppua

    • Anonyymi

      Maalla meidän lähinaapurissa mies oli töissä muualla sen kaverilla oli vaimo paksuna näin maha oli jo aika iso. Tämän miehen piti ajaa sitä ainoaa tietä mikä meni meidän läheltä kuulin kun äiti sanoi isälle onkohan oikein että ravaa siellä.
      Kiinnostuin asiasta ja hiivin talon luo. Mies toi kahvipullaa ja istuivat kahvilla normaalisti.
      Emäntä meni kamariin mies nousi ja meni perässä, emäntä hieroi kalua käsin ja miesmeni haaroihin ja nai kiivaasti mies nousi ja emäntä pyyhki pieneen rättiin. Nousivat taas keittiöön en kuullut mitä puhuivat nauroivat ainakin mies nousi kanmarin ovelle, emäbtä meni nöyrästi ja nosti hameen ja kumartui pöydän päälle, näkyi karvainen pillu ja mies pani kunnolla emäntä hypähteli mutta antoi mielellään mies veti pois emäntä pyyhki pilluaan ja nauroivat.
      Mies kävi usein iltaisin, kävi myös vaimon kanssa silloin kun lapsi oli josyntynyt.
      En tiedä kävivätkö toisinpäin kun lapsia tuli.

    • Anonyymi

      Tunnen erittäin hyvin erään lestadiolaisen naisen, sen mies on ollut otsikoissa salasuhteista. Kysyin kerran jos teillä on omassa piirissä joskus vipinaa pitääkö paikkansa nauroi voi olla. Miten miehesi kun on ryvettynyt otsikoissa mitä sanoo mietti vähän aikaa ei tunnusta vaikka minä tiedän mikä on totta mikä ei.
      Sanoin mikä siinä on kun olet noin nätti ja hoikka pylly onkuin pituushyppääjällä ja rinnat ok Merja sanoi en tiedä ehkä se on vihreämpää toisella puolen. Sanoin sinä olisit vihreä ainakin mulle.
      Meni aikaa oltiin yhtäaikaa kurssilla, sanoin päivällä nyt sitten syödään ja juodaan illalla. Sovuttu aika tuli, Merja tuli alas tykö istuvamekko helmat aika lyhyet, katsoin ihaillen kun käveli pöytään istahti mitä nyt sanoin olet kaunis ja seksikäs vai saako niin sanoa hymyili saa jos kukaan ei kuule syötiin ja juotiin viiniä Merja nosti lasia ja sanoi hyvää ja nauroi, käytiin ylhäällä lepäilemässä ja sovittiin että alakertaan noin yhdeksän.
      Istuin pöydässä ja ajattelin ei uskalla tulla, kun näin Merjan heilautin kättä tuli viereen kuiskas nukahdin sanoin hyvä voidaan valvoa. Otettiin viiniä ja tansittiin Merja tanssi pehmeästi ja hyvin vaikka kuiskas ei ole päässyt tanssimaan pitkään aikaan kun myöhemmin tuli kunnon hidasta nojasi ja kuiskas haittaako pikku hiljaa kädet meni kaulalle koskettelin lantiota käsillä annoin olla lantiolla hyväilin pitkin kylkiä hitaasti huokasi ja tunsin tulee pehmeästi oli pakko sanoi hitto Merja nosti päätään mikä nyt painautin sievästi laski päänsä ja jäi kiinni hyväilin pyllyä sievästi sanoin onko sulla housuja ja annoin käden liikkua puisti päätään kalu paisui pitemmäksi Merja painoi lantiolla. Kysyin tiesitkö tämän kuiskas tiesin haluan hulluna sinua rauhotuttiin vähän ja mentii huoneeseen Merja kääntyi se mitä tehdään jää tänne ja suuteli. Hämmästyin kuika kiimsen suukon antoi Merja nauroi olen ollut aina se toinen mies kulkee ja minä kotona.

      Merja riisui minua sanoi anna minä kun oli pikkuhousuissa nousi ja tanssi rivosti avaten mekkoa huokasin ei liivejä ei housuja nauroi kävin niin kuumana kun pukeuduin että vapisin käveli eteeni keinuen ja tuli syliin nyt saan olla narttu sitä minä haluan kiertyi lattialle veti housujani alas tarttui punaisilla huulilla kiinni välillä katsoi silmät nauraen sitten nousi takasin kuiskas tule työnsi sängylle keinui kalua vasten antoi spitkän suudelman kuiska nyt ei panna mitään hukkaan antoi imeä rintoja jalaskeutui ohjasi kalua sisään kuiskas en tarvi lämmittelyä nyt ja tunsin ei tarvi kok alakerta oli märkä keinui pornosti laskeutui ja kuiskas ei seurakunnassa kukaan osaa näin vain semmoista ähellystä mitä tiedän näkispä mieheni miten iso vieras painuu minuun voi luoja alkoi haluttamaan jos silloin kun sanoit olen vihreämpi.
      Merja sanoi ota kiinni painoin pakaroista sanoin olen aikä märkä Merja sanoi saat nyt papin rouvaa ja kiljahteli saan kyrpää vierasta tarrautu eeeiii ja vapisi pitkään laskeutu päälle kuiskas olet ihanasti syvällä tunnen koko kalun en ole ennen tuntenut näin liikkui hiljaa jään kiinni jään kiinni sinä kasvat silloin laukesin parkasi ja vapisi ja keinui kääntyi pois tuli kainaloon en tiennyt että voi olla tämmöistä.
      Käytiin suihkussa kysyi puetaanko sanoin ei haluan nähdä sinut vaikka olin seksu tuo päällä. Merja laittoi mekon ja nosti vähän helmaa sääret näkyi pitkälle laitoin housut jalkaan istuttiin ja maisteltiin viiniä Merja sanoi tanssitaan ja tanssi yksin, nousin taakse hyväilin rintoja kysyi onko rouva yksin kuiskas nyt olen nännit tuntui kankaan läpi laitoin kainalosta pakjaalle iholle Merja sanoi mieheni näkee älä kosketin kädellä takakautta käsi piti tiukasti ranteesta me ei saada näin olen uskovainen kerkisin tuntea on liukas kuiskasin ei miehesi näe ja kosketin Merja vastusteli siitä huolimatta työnsin sänkyyn helma nousi menin päälle jalat oli yhdessä pidin käsistä kuiskin olet niin pantava on pakko sain jalat erilleen pidin käsistä yritin työntyä koko pylly oli markä tunsin nyt ja työnnyin jalt leveni ja pillu lotisi panin voimalla pikkuhiljaa kädet rentoutu suutelin paljasta selkää sanoin on seksikkäin nainen nousin ja pidin lantiosta kiinni nain voimalla Merja retkotti antautuneena alkoi työntää ppilluaan ja kiljui lukesin sisään pillu supistellessa Merja jäi siihen hain pyyhkeen Merja kääntyi seljälleen jalat lattialla meni viereen hymyili raiskasit oikein tulin hulluksi tuntui siltä ja suukotteli nauroi taas suihkuun sitten mentiin peiton alle ja nukuttiin sylikkäin.
      Aamuyöstä Merja sanoi pitää lähteä omaan huoneeseen sanoin niin pitää ja katsottiin toisia nousin päälle ja sisään Merja huokasi luoja sinä olet aina valmis ja kietoutui minuun pantiin kuin olisi hätä pesun jälkeen Merja lähti.
      aamupalalla istuttiin kuin ei mitään katsoin Merja ntiukkoja housuja ajattelin kukaan ei tiedä mikä peto. Töissä oli jännitystä jos oltiin kahden Merja kuiskas kerran onko kursseja ja lähti nauraen.

    • Seksi kuuluu vain ja ainoastaa liiton sisällä olevaan parin kassa, ulkopuolinen on synnin tekoa, joutuu tilille teoistaan kaikki sitä harjoittavat on kuin yhtyisi porttoon on kirjoitettu tulevat yhtekis lihaksi.

      Ettekö tiedä, että joka yhtyy porttoon, on samaa ruumista hänen kanssaan? Onhan sanottu: "Nämä kaksi tulevat yhdeksi lihaksi." 1.Kor 6:16
      Siksi mies jättää isänsä ja äitinsä ja liittyy vaimoonsa, niin että nämä kaksi tulevat yhdeksi lihaksi."Ef 5:31

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1223
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      966
    3. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      16
      869
    4. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      860
    5. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      859
    6. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      834
    7. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      760
    8. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    9. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      77
      748
    10. 3
      740
    Aihe