Miten suihkulla tyydytetään?

secret one

Kun kaikkialla sanotaan että suihku on naisten yleisin itsetyydytysväline, niin miten sen teette?? Suihkua klittaan vai miten? Minä en naisena ole vielä keksinyt miten sen saisi tekemään mitenkään erityisien hyvä millään tavalla..

13

22999

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • silleen

      vaikka suihkuss levität reitesi hiero toisella kädellä klitorista ja samalla lasket sopivan kovalla paineella vettä klitorikseen ja häpyhuuliin,älä laske sisään pilluun.Samalla voit liikuttaa lantiota kuten naidessa.keksi sopiva tyyli.

    • Itse masturboin suihkulla nykyisin aika harvoin, mutta joskus olen harrastanut sitä enemmänkin.

      Eli ensin on järjestettävä hyvä ja rento asento, esim. suihkussa jakkaralla istuen tai jos saunassa on suihku/vesiletku, niin lauteilla istuen. Suihkuttelen ensin vettä häpykummulle, häpyhuulille, reisille...Veden painetta säätelemällä löytää sopivan paineen ja ne kohdat, joissa suihkuttelu alkaa tuntua parhaimmalle. Avaan toisen käden sormilla isot häpyhuuleni (mulla klitta siellä "piilossa") ja alan suihkuttaa suoraan klitalle täydellä vedenpaineella. Tuota vaihetta en kestä pitkään, vaan laukean muutamassa kymmenessä sekunnissa.

      Suihkulla runkkaamisessa on se hyvä puoli, että jos ei malta lopettaa suihkuttamista orgasmiin, vaan jatkaa edelleen, saattaa pissaa hieman lirahtaa, mutta suihkussa se ei ole katastrofaalista...

      • sentään

        Kun luin ton jutun niin mulla rupesi KYRPÄ seisomaan ja mun oli pakko runkata kovin,no spermat lenteli pitkin naamaani ja lattialle,tosi mahtava olo on nyt,kiitos sulle.


      • sentään kirjoitti:

        Kun luin ton jutun niin mulla rupesi KYRPÄ seisomaan ja mun oli pakko runkata kovin,no spermat lenteli pitkin naamaani ja lattialle,tosi mahtava olo on nyt,kiitos sulle.

        ...sittenhän mun pitää ruveta kirjoittamaan seksinovelleja, jos mun juttuni noin saa sut kovaksi :D


    • pikku-nuu

      Itsellä ei normaalisuihku auta saamaan ihanaa orkkua, vaan pitää ottaa se suihkupää irti ja suihkuttaa suoraan letkusta haalealla vedellä. Letkua puristelemalla saa säädettyä suihkun voimakkuutta, ei kantsi liian paineella tietenkään tai sattuu! :D

      Toisella kädellä levittää häpyhuulia niin että klitta on ihan esillä ja sopivalla paineella kun laskee sitä vettä suoraan klitalle niin TAKAAN että et kestä minuuttiakaan ennenkuin laukeat! Suihkuorkut ovat ainakin minulla kaikista voimakkaimpia, joskus kun olen seisoen ottanut suihkuorkun, on meinannut pettää jalat alta orkun voimakkuuden takia. Toinen jolla saa mahtavia orkkuja on sähköhammasharja :)

      • taas.....................

        en ole oppinut (?) saamaan orkkua missään muualla kun suihkussa! vähän masentavaa mutta... eiköhän se harjottelemalla....(?)


    • sen

      hana. Haarat levälleen, hana päälle ja vettä tulemaan klittaan. Minuutissa takuuvarma orkku. Itse kyllä pitkitän nautintoa ja vaihtelen painetta asentoa suihkukopin sallimissa rajoissa. Ja tähdet lentää :-).

      Meni pitkään, ennen kun opin saamaan orkun muulla tavalla. Viime aikoina oon "alottanu" suihkussa ja jatkanu käsin hiusharjalla loppuun.

      • Tia;0)

        minä en irrota sitä suihkukahvaa hanasta, kuten useat kuulostavat tekevän. Minä peitän osan suihkun rei´istä, joten siitä tulee hierovansuihkun "teeseitse-malli" :)
        Toimitushan menee niin, että asetun suihkun lattialle pitkälleni. Lattialämmitys on plussaa :) Alan suihkuttamaan vettä pikkuhiljaa ensin häpyhuulilleni ja suuremmalle alueelle. Fiilis alkaa kohota. Toinen käsi hyväilee rintoja. Sitten kun alan olla kiihottunut levitän toisella kädellä häpyhuuliani ja suihkutan vettä suoraan klitorikselle. Eipä mene kauaakaan kun alkaa tulla ensimmäisiä hyvän olon aaltoja. Suihkutuskulmaa muuttelemalla tulee kovasti erilaisia tuntemuksia ja orgasmi on aina raju. Tässähän taitaa olla kylvyn tarpeessa nytkin ;)


      • Womanpower.
        Tia;0) kirjoitti:

        minä en irrota sitä suihkukahvaa hanasta, kuten useat kuulostavat tekevän. Minä peitän osan suihkun rei´istä, joten siitä tulee hierovansuihkun "teeseitse-malli" :)
        Toimitushan menee niin, että asetun suihkun lattialle pitkälleni. Lattialämmitys on plussaa :) Alan suihkuttamaan vettä pikkuhiljaa ensin häpyhuulilleni ja suuremmalle alueelle. Fiilis alkaa kohota. Toinen käsi hyväilee rintoja. Sitten kun alan olla kiihottunut levitän toisella kädellä häpyhuuliani ja suihkutan vettä suoraan klitorikselle. Eipä mene kauaakaan kun alkaa tulla ensimmäisiä hyvän olon aaltoja. Suihkutuskulmaa muuttelemalla tulee kovasti erilaisia tuntemuksia ja orgasmi on aina raju. Tässähän taitaa olla kylvyn tarpeessa nytkin ;)

        Otuksesta nimeltään MIES???

        Miehen kanssa voi myös rakastella ja tuntuu todellisemmalta kuin suihku tai omat sormet :(

        Miehen kanssa voi myös mennä naimisiin jne.


      • Tia;0)
        Womanpower. kirjoitti:

        Otuksesta nimeltään MIES???

        Miehen kanssa voi myös rakastella ja tuntuu todellisemmalta kuin suihku tai omat sormet :(

        Miehen kanssa voi myös mennä naimisiin jne.

        Miksi tällainen viesti. Itsetyydytys on aivan luvallista ja hyväksyttyä. Itsetyydytys ei myöskään ole partnerilta pois.
        Olen minä miehen kanssa rakastellut. Tiedän kyllä hyvin miltä se tuntuu. Tiedän myös sen että aito voittaa aina omin sormin tekaistun orgasmin.

        Miehen kanssa voi mennä naimisiin... senkin tiedän ihan omasta kokemuksesta. Eronneena ja karanneena tiedän tosin senkin, että keinoja on oltava muitakin :)


      • riittäisi!
        Womanpower. kirjoitti:

        Otuksesta nimeltään MIES???

        Miehen kanssa voi myös rakastella ja tuntuu todellisemmalta kuin suihku tai omat sormet :(

        Miehen kanssa voi myös mennä naimisiin jne.

        Mun Äijäni on sitä mieltä, että mä oon outo tms kun haluaisin useammin kuin 2 kertaa kuukaudessa ja sekin vain lauantaiehtoona pimeässä peiton alla. Siispä, kun nyt kerran olen outo teen itselleni ja miehelleni palveluksen tyydyttämällä itse itseni silloin tällöin. No, hitto kun en kelpaa miehelleni niin minkäs teen. Isetyydytys ainakin laukaisee stressiä ja turhaumia jne... Suihkuun tytöt - lämpimään sellaiseen.


      • tarpeeksi
        riittäisi! kirjoitti:

        Mun Äijäni on sitä mieltä, että mä oon outo tms kun haluaisin useammin kuin 2 kertaa kuukaudessa ja sekin vain lauantaiehtoona pimeässä peiton alla. Siispä, kun nyt kerran olen outo teen itselleni ja miehelleni palveluksen tyydyttämällä itse itseni silloin tällöin. No, hitto kun en kelpaa miehelleni niin minkäs teen. Isetyydytys ainakin laukaisee stressiä ja turhaumia jne... Suihkuun tytöt - lämpimään sellaiseen.

        kiihoittava itse? Jos miestäsi ei kiinnosta hänkin voi runkata ehkä jokin teinityttö mielessään.


    • Anonyymi

      Siihen lattialle makaamaan ja suihku päälle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8895
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2643
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2380
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1746
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1237
    Aihe