Harvemmin ateistit...

6

523

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilmoitan täten

      "Vapaat"(mistä kohtaa?) "Ajattelijat" (milloin?) naurattavat kyllä muita ihmisiä enemmän kuin itseään noilla jutuillaan, ihan näin yställicesti veikkaanpa (ja voitan).

    • Nasse.

      sopisi sinulle paremmin, tuumaa ystäväni Reiska.

    • Tristar

      "Mitä siinä on niin pelottavaa, että se pitää lukea "pienissä erissä"? "

      Onlihan se lopussa mainittukin. Mahanahka ei kestä niin jatkuvaa hekotusta hirveän kauaa.

      ***

      • logiikka, objektiivisuus, rationaalisuus ja johdonmukaisuus? Kirjat arvostellaan pelkällä naurulla? Taidanpa lähteä tästä kirjakauppaan tai kirjastoon...


      • .örvelö.
        Keefas2 kirjoitti:

        logiikka, objektiivisuus, rationaalisuus ja johdonmukaisuus? Kirjat arvostellaan pelkällä naurulla? Taidanpa lähteä tästä kirjakauppaan tai kirjastoon...

        Stefan sanoi, että olemassaolo pitää perustella, mutta ei suostu perustelemaan sitä. Pian hän päättääkin heittää teesin, että Jumalan olemattomuutta ei pystytä perustelemaan, ihan niinkuin se todistaisi jotain... Nimen omaan mihin jäi Stefanin logiikka, objektiivisuus, rationaalisuus ja johdonmukaisuus? Vitsikirjalta tuo perusteltu usko lähinnä vaikuttaa...


      • kirjastovirkailija
        Keefas2 kirjoitti:

        logiikka, objektiivisuus, rationaalisuus ja johdonmukaisuus? Kirjat arvostellaan pelkällä naurulla? Taidanpa lähteä tästä kirjakauppaan tai kirjastoon...

        Naurettavaa opusta jossa yritetään perustella jotain, mutta ei sitten kuitenkaan perustella yhtään mitään (0 0 = edelleen pelkkä nolla) on näköjään hankittu pääkaupunkiseudun kirjastoihin yhteensä viisi kappaletta. Näistä peräti yksi näytti olevan lainassa ja neljä muuta hyllyissä, joten ihan kauheasti tuo sepustus ei näytä kansaa kiinnostavan.

        Jumala on olemassa koska metsässä on sieniä? Hmm, pienellä tuumimisella huomaan tuossa päättelyssä ihan pikkuisen loogisen ristiriidan, mutta huomaatkos sinä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      630
    5. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      456
    Aihe