Nordea rahoitus -nordea pankki

huips

Mikähän on Nordea rahoituksen suhde Nordea pankkiin. Meille kävi pieni huolimattomuus Plussa tilin kanssa ja se suljettiin -Nordea rahoitus sanoi, että muita seuraamuksia ei aiheutunut, vaikka lasku ehti perintätoimistoon. Meillä on nordea pankissa asuntyolaina, joka on hoidettu moitteettomasti ja nyt olisi tarvetta pienelle lisälainalle (osa autoa), mitenkähän käy

5

2943

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reijo-setä

      Nordea Rahoitus on Nordea Pankin tytäryhtiö.

      Jos Plussa-tilin lasku on hoidettu ei hätää ole, laskun joutuminen perintätoimistoon ei ole katastrofi koska siitä ei tule maksuhäiriömerkintää (jos laskun siis hoitaa), jos ei hoida edes perintätoimiston kanssa niin penaltti tulee.

      Jos ja kun laina on hoidettu moitteettomasti ei ongelmia pitäisi tulla, jos käyvät kitisemään niin ilmoittakaa että vaihdatte pankkia, pitäisi ininän loppua - ja jos ei lopu niin toteuta uhkauksesi.

      • Noinkohan on

        Eikö näistä pankin luotoista tule aina maksuhäiriömerkintä, esim. Stoccahan antaa merkinnän aina, jos lasku lähtee perintään. Tosin alkuper. kirjottajallehan oli sanottu, ettei seuraamuksia tule. Noh, ehkä plussa-tili ei ole niin iso juttu, edes Nordean mielestä


      • topaka
        Noinkohan on kirjoitti:

        Eikö näistä pankin luotoista tule aina maksuhäiriömerkintä, esim. Stoccahan antaa merkinnän aina, jos lasku lähtee perintään. Tosin alkuper. kirjottajallehan oli sanottu, ettei seuraamuksia tule. Noh, ehkä plussa-tili ei ole niin iso juttu, edes Nordean mielestä

        Kulutusluotoista tulee heti maksuhäiriömerkintä kun ne menee perintätoimistoon (yli 60 päivän viive). Toki joskus asiassa tehdään poikkeus. Pankki kyllä n,näkee järjestelmistään, että nordea rahoituksen luotossa ollut jotain. Se, että antaako pankki sen vaikuttaa, riippuu pankista. Nordea rahoitus itse näkee tietysti mitä on tapahtunut, eikä luoton meno perintätoimistoon ikinä ole hyvä juttu. Rohkeasti pankkiin kysymään vaan. Ja itse kertoisin, mitä tapahtui, ennenkuin soittavat rahoitukseen ja kysyvät itse.


      • Huithapeli***
        topaka kirjoitti:

        Kulutusluotoista tulee heti maksuhäiriömerkintä kun ne menee perintätoimistoon (yli 60 päivän viive). Toki joskus asiassa tehdään poikkeus. Pankki kyllä n,näkee järjestelmistään, että nordea rahoituksen luotossa ollut jotain. Se, että antaako pankki sen vaikuttaa, riippuu pankista. Nordea rahoitus itse näkee tietysti mitä on tapahtunut, eikä luoton meno perintätoimistoon ikinä ole hyvä juttu. Rohkeasti pankkiin kysymään vaan. Ja itse kertoisin, mitä tapahtui, ennenkuin soittavat rahoitukseen ja kysyvät itse.

        Itselleni kävi myös fiba Nordean joustoluoton kanssa ja loppulainani eräännytettiin ja sain maksuvaatimuksen Lindorffilta. Kysyin sieltä, että ei kai tästä tule mitään merkintää. Lindorffista vastattiin, että Nordea Rahoitus siirtää perintään saatavia, jotka ovat yli 60 päivää vanhoja ja niistä tulee automaattisesti tililuottoon tai luottokorttiin liittyvä maksuhäiriömerkintä, vaikka tehdäänkin maksusopimus.

        ***********Säikähdin aivan kauheasti ja soitin Lindorffiin. Sieltä kehoitettiin olemaan yhteydessä Nordea Rahoitukseen. Soitin sinne ja kysyin asiaa. Asiakaspalveluhenkilö ei osannut ensin vastata, kysyi sitten ilmeisesti työtoverilta ja vastasi sitten, että merkintää ei tule, jos noudattaa Lindorffin kanssa tehtyä maksusopimusta.

        Että näin. Aika pysäyttävä tilanne nimittäin!


    • Anonyymi

      Nordea on huijaripankki, varokaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe